Vincent goes in toilet some shit happensquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat komt na het vega en de de drank
It will end messy and darkquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Vincent goes in toilet some shit happens
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:49 schreef Soury het volgende:
Maar echt, mijn moeder zou koken en ze had ookworst meegenomen van de HEMA. Ze was toen 92 en dacht vanwege corona zijn die dingen nu verpakt. Ik moest lachen en ben even naar de winkel gegaan om een echte rookworst te halen. Maar ik vond het wel een goed idée om het te testen. Nou ech na één hap is dat gedrocht in stukken gehakt en de vogels hebben het opgevreten.
Het is plantaardig géén idee waarvan het gemaakt is maar die vogels vonden het helemaal primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Arme vogels! Laat Pullup het maar niet horen
Nou ja alle dieren eten van bedorven fruit. Zijn leuke filmpjes vanquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:49 schreef chufi het volgende:
Je kent toch het fenomeen van oa dronken olifanten?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:49 schreef chufi het volgende:
Je kent toch het fenomeen van oa dronken olifanten?
Precies.. en ze hebben ook vaak een plantje om te trippenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja alle dieren eten van bedorven fruit. Zijn leuke filmpjes van
Dat ook ja, best interessant hoe ze weten wat je wel en niet kan eten en wat even een fuck me i am in space gevoel geeftquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies.. en ze hebben ook vaak een plantje om te trippen
Ja! Eerst hebben we de mensen die het wisten verbrand en laten drijven... toen de boeken... en nu is het gewoon verbodenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ook ja, best interessant hoe ze weten wat je wel en niet kan eten en wat even een fuck me i am in space gevoel geeft, mensen zijn denk ik door schade en schande wijs geworden wat je wel en niet kan eten.
Nou dat weet ik niet zo hoor, denk dat mensen ook wel van dieren leerden. Plus kleuren zijn altijd wel een red flagquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Eerst hebben we de mensen die het wisten verbrand en vermoord... toen de boeken... en nu is het gewoon verboden
Vast ook wel van dieren ja, maar Ik bedoel de natuur- en kruiden kunde.. de heksen, de druïden .. Ze hebben liever dat je het koopt dan pluktquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet zo hoor, denk dat mensen ook wel van dieren leerden. Plus kleuren zijn altijd wel een red flag
Ja geen idee hoe dat ging, proeven ruiken ofzo. En als je lef had maakte je wat lekkers en was je een heks. Maar al je bleef drijven als je geboeid in het water werd gegooid was het niet zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vast ook wel van dieren ja, maar Ik bedoel de natuur- en kruiden kunde.. de heksen, de druïden .. Ze hebben liever dat je het koopt dan plukt
En we hadden toen nog meer waterquote:Op zaterdag 28 december 2024 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat ging, proeven ruiken ofzo. En als je lef had maakte je wat lekkers en was je een heks. Maar al je bleef drijven als je geboeid in het water werd gegooid was het niet zo.
Hey Puzziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |