Heeft gisteren ofzo nog gegooidquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lekker minimumloon binnen harken in plaats van trainen van Veen.
Jawel, maar minimum bestelbedrag etc.quote:
Nee hoor, die kent mij sowieso nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Kassameisje raakt in shock als jij met appels, peren en bananen bij de kassa komt.
Wel godvers koud idd. Niet druk in de winkel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog uit, geen zin in. Koud, waarschijnlijk weer drukte in de winkels.
Nieuw vlees om mee te flirten bohhhquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, die kent mij sowieso nietWant alles laten bezorgen
Bohhhquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:35 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nieuw vlees om mee te flirten bohhh
4-2quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Opstelling van niks.
Da's toch al 1350 euro heb ik vernomen.quote:
Stukje rekenen 5 x 450quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:49 schreef Nober het volgende:
[..]
4-2
4-3
1-4
[..]
Da's toch al 1350 euro heb ik vernomen.
En dat noemt zich dan chef 180-ers tellen.quote:
Gisteren nog toernooi gegooid en gewonnen allenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:13 schreef Evangelion het volgende:
Is Jelle al in de studio geweest?
Ik vind doodskopje Heta maar een doodvermoeiende man die wanhopig een persoonlijkheid probeert te creëren, met zijn verkrachterslook.quote:
Straks janken dat ze hem overvallen door te kokketeren met zn Rolexjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind doodskopje Heta maar een doodvermoeiende man die wanhopig een persoonlijkheid probeert te creëren, met zijn verkrachterslook.
Komt door de bril, hij is eigenlijk een gigachad.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind doodskopje Heta maar een doodvermoeiende man die wanhopig een persoonlijkheid probeert te creëren, met zijn verkrachterslook.
Die rechter hebben ze ook al gevatquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Komt door de bril, hij is eigenlijk een gigachad.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Komt door de bril, hij is eigenlijk een gigachad.
[ afbeelding ]
Stukje zelfmoordquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
‘Geen fijne man’
Op Facebook heeft Herman Dogger meer dan 2200 vrienden. Hij post er veel en vaak en niet altijd even vriendelijk. Zo omschrijven buren hem ook. Buren, waarvan het gros niet tot de online vriendenkring van de omgekomen bewoner lijkt te behoren.
Natuurlijk vinden ze het allemaal erg wat er gebeurd is, maar meerdere omwonenden halen hun schouders op. „Dit was echt geen fijne man’’, klinkt het. „Zijn vrouw? Die was aardig. Maar ja, die kwam haast nooit buiten.’’
Bekijk deze YouTube-video
Mooi als een rat in de val met die luiken dicht.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
‘Geen fijne man’
Op Facebook heeft Herman Dogger meer dan 2200 vrienden. Hij post er veel en vaak en niet altijd even vriendelijk. Zo omschrijven buren hem ook. Buren, waarvan het gros niet tot de online vriendenkring van de omgekomen bewoner lijkt te behoren.
Natuurlijk vinden ze het allemaal erg wat er gebeurd is, maar meerdere omwonenden halen hun schouders op. „Dit was echt geen fijne man’’, klinkt het. „Zijn vrouw? Die was aardig. Maar ja, die kwam haast nooit buiten.’’
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |