Thx! Nou wie weetquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Allemachtig wat een prachtig Frutselwerk!
Ik mag hopen dat je een speldje in de orde van Fok! ontvangt.
quote:
Thx!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef pietkanarie het volgende:
Heel leuk dit jaaroverzicht! Wat een werk, vooral als de techniek niet doet wat het moet doen! Bedankt Frutsel!
Goed punt! Thx voor al jouw input en werkquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:01 schreef 12Beaufort het volgende:
Je hebt jezelf weer overtroffen @:Frutsel![]()
![]()
Ik heb gelezen tot de uitbarsting op IJsland. Maar daar zie ik iets wat niet helemaal klopt. De huizen die in de brand vlogen...dat kwam niet omdat de lava over de dijk stroomde, maar omdat er net buiten Grindavik een (korte) eruptie ontstond net buiten de dijk.
Vanavond ff verder lezenbedankt voor dit naslagwerk...
Thxquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Wauw @:Frutsel, wat een prachtig jaaroverzicht weer. Petje af, zo mooi gedaan, met de juiste plaatjes en quotes er bij. Wat een werk, maar het is het waard!
En sommige dingen was ik al weer vergeten van het weerjaar. En wat een waardeloos jaar was het qua weer. Hoop dat we komend jaar weer echt lange droge periodes krijgen, dat iedereen klaagt over het stof en zo.
En wat zijn we toch grappig met zijn allen!
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Thx![]()
Rambodirk was blij dat je hem nog niet gevierendeeld hebt
Bedankt!! Jij bedankt voor al je weerberichten al daar!quote:Op zondag 29 december 2024 09:09 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi overzicht weer @:Frutsel!![]()
Heb naast de een link in het dagelijkse weerbericht ook even een item geplaatst op de frontpage![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |