Die Blof snap ik niet, maar ook nog Spread Your Wings, Freddie genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dat nummer van Coldplay en Kanye en Mooie dag de leukste liedjes komende uur.
Knijp mij. Droom ik?
Dat wekt geen verbazing toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet goed snik
Ik denk niet dat ze je verwachten. Je naam staat niet bij de vrijwilligers van deze week.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://www.parkrun.co.nl/oosterhout/
Je maakt ons trotsquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavond, net even wat mensen ingemaakt in een quiz
Huldequote:Op vrijdag 27 december 2024 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://www.parkrun.co.nl/oosterhout/
Meeeh, dat is een lage latquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Spelletjesavond met wat mensen van Orinoco
Je zat in een Orinoco flow?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Spelletjesavond met wat mensen van Orinoco
Dat is wel zowat de slechtste Kanye plaat. Hoor dan liever nog Lift Yourselfquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
Verrek, komend uur wel de beste Coldplay plaat, samen met Kanye
Ik vind Coldplay veelal erg matig gejengel, deze plaat is leukquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet goed snik
Dat was vorige weekquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze je verwachten. Je naam staat niet bij de vrijwilligers van deze week.
Nazareth, Roxy Dekker en Zucchero zijn overduidelijk de hoogtepunten het komende uur.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dat nummer van Coldplay en Kanye en Mooie dag de leukste liedjes komende uur.
Knijp mij. Droom ik?
Sailed away with victoryquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je zat in een Orinoco flow?
Said no one everquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
Deze van Racoon kan ik prima hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |