Vliegveld Lelystad staat nu toch leeg en defensie gaat het daarna gebruiken voor de F35quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke: weiland genoeg. En allemaal landen op Lelystad voor die ene keer. Of Eindhoven desnoods, iets beter geoutilleerd, bovendien een militaire functie.
quote:Defensie: Lelystad Airport beste plek voor nieuwe vliegbasis F-35's.
Op zoek naar ruimte is Defensie uitgekomen in Lelystad,
Lelystad Airport lijkt de meest geschikte locatie als nieuwe basis voor gevechtsvliegtuigen.12 dec 2024
als men er ook de hoeren heen brengt dan is iedereen tevreden meequote:NOS Nieuws
o
donderdag 12 december, 22:07
Lelystad wil alleen straaljagers op vliegveld als vakantievluchten ook mogen
De gemeente Lelystad wil alleen gevechtsvliegtuigen toestaan op Lelystad Airport als het vliegveld ook opengaat voor vakantievluchten.
Dat zegt de gemeente in een reactie op de mededeling van het ministerie van Defensie dat het vliegveld de meest geschikte locatie lijkt als nieuwe vliegbasis voor F-35's.
Alleen jachtvliegtuigen op Lelystad Airport is voor wethouder Dennis Grimbergen onbespreekbaar.
De mogelijke komst van de vliegtuigen mag volgens de wethouder geen belemmering vormen voor de economische ontwikkeling van de regio.
Lelystad Airport was oorspronkelijk bedoeld als commerciėle luchthaven om vakantievluchten van Schiphol over te nemen, maar zover is het nooit gekomen.
Er zouden te veel negatieve gevolgen zijn voor het klimaat en de volksgezondheid.
Onzin. Die mensen hebben doorgaans genoeg aan zichzelf en elkaar. Die stakker die daar met zijn handelswaar gaat staan wordt volgens mij toch echt door veiligheidsbeambten verwijderd. En de vredesactivisten worden ook zorgvuldig op afstand gehouden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Vliegveld Lelystad staat toch leeg
als men er ook de hoeren heen brengt dan is iedereen tevreden mee
edit:, die komen vanzelf wel, met de bus of met hun camper
Jij komt nooit in de Flevo , daar is geen weiland, akkerbouw volopquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:53 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke: weiland genoeg. En allemaal landen op Lelystad voor die ene keer.
Grootste gemeente van Nederland zou toch plaats moeten zijn voor de jou voorgestelde loodsen voor de navo top.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Jij komt nooit in de Flevo , daar is geen weiland, akkerbouw volop
van mij mogen ze er pemanent vakantievluchten gaan doen, dan kan Schphol inderdaad flink krimpen met aantal vluchten
airbus 380 vliegtuigen van schiphol en 737 max naar Turkije van Flevo af
Hoeveel GL-provincies zijn er dan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
van meleuorganisaties en Groen Links provincies ,
Ja logisch als ALLES perse in de randstad moet bouwen en de rest van nederland moet krimpen
Nog meer verminderen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:29 schreef Aberkullie het volgende:
Nee, hoezo? Halvering van Schiphol is prima.
Wat heeft Groen Links precies met de NAVO top te maken?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Is Groenlinks nu eigenlijk niet bezorgd over CO2 uitstoot?
Dit 'feestje' gaat enorme milieuschade opleveren namelijk.
Zelfde Groenlinks houdt ook ineens van neonazi's, mits ze dan uit Oekraine komen. Echt zo hypocriet geworden deze club.
Was vroeger anders, maar het is helemaal geinfiltreerd daar door c!@ rukkertjes.
er zijn net drie landen bijgekomenquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Als de VS zich terugtrekt uit de NAVO is dat alvast een mooi eerste zetje in de richting van de totale ineenstorting van dit gedrocht.
ens - het zal hem allemaal een HEMA-worst zijn. Of een vega-worst voor Groenlinks.
Snel de lelylijn aanleggen danquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja welke faciliteiten heb je daar dan, dat hele zooitje moet dan alsnog langs Amsterdam richting Den Haag met polititie begeleiding, wegafzettingen en dus heel erg veel overlast in de hele randstad.
Doe dit lekker in Brussel waar ze de faciliteiten hebben
Gaat niet om loodsen, gaat erom dat Schiphol 50% dicht moet, dus dan kan Lelystad best invallenquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:36 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Grootste gemeente van Nederland zou toch plaats moeten zijn voor de jou voorgestelde loodsen voor de navo top.
Groenlinks is momenteel erg pro-NAVO - vroeger waren ze fel tegen, nu ineens voor - en de NAVO vervuilt enorm en ik vraag me af hoe GroenLinks denkt allerlei milieunormen te halen als ze tevens groot voorstander zijn van vervuilende straaljagers die onschuldige burgers doden en bombarderen en allerlei huizen en infrastructuur vernietigen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat heeft Groen Links precies met de NAVO top te maken?
Bijzondere bocht waar je je in moet wringen om toch maar af te kunnen geven op Groen Links.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Groenlinks is momenteel erg pro-NAVO - vroeger waren ze fel tegen, nu ineens voor - en de NAVO vervuilt enorm en ik vraag me af hoe GroenLinks denkt allerlei milieunormen te halen als ze tevens groot voorstander zijn van vervuilende straaljagers die onschuldige burgers doden en bombarderen en allerlei huizen en infrastructuur vernietigen.
Lijkt me dat dit onverenigbaar is namelijk.
VVD is dan consequent, zij willen de planeet zo snel mogelijk vervuilen en vernietigen en hebben niets met milieu en houden ook erg van burgers doden en bombarderen en investeren in het Amerikaanse militaire complex.
Je hebt het tegen een zeer bijzondere user.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Bijzondere bocht waar je je in moet wringen om toch maar af te kunnen geven op Groen Links.
Gvd trap ik er weer inquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een zeer bijzondere user.
Links kan enkel overleven als ze Christus omarmen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Groenlinks is momenteel erg pro-NAVO - vroeger waren ze fel tegen, nu ineens voor - en de NAVO vervuilt enorm en ik vraag me af hoe GroenLinks denkt allerlei milieunormen te halen als ze tevens groot voorstander zijn van vervuilende straaljagers die onschuldige burgers doden en bombarderen en allerlei huizen en infrastructuur vernietigen.
Lijkt me dat dit onverenigbaar is namelijk.
VVD is dan consequent, zij willen de planeet zo snel mogelijk vervuilen en vernietigen en hebben niets met milieu en houden ook erg van burgers doden en bombarderen en investeren in het Amerikaanse militaire complex.
Beetje erg offtopicquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:23 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Links kan enkel overleven als ze Christus omarmen.
Amen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:23 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Links kan enkel overleven als ze Christus omarmen.
mijn keuze zou zijn alleen korte vakantievluchten en geen defensie vanaf lelystadquote:
quote:Vrijdag 13 december 2024
Het Ministerie van Defensie is op zoek naar meer ruimte om klaar te staan voor dreiging nu en in de toekomst. In de afgelopen maanden heeft Defensie in het kader van het Nationaal Programma Ruimte voor Defensie (NPRD) onderzocht welke locaties de voorkeur hebben voor bepaalde Defensieonderdelen.
Vorige maand werd bekend dat Zeewolde in beeld is voor de vestiging van een centrale kazerne in Oosterwold of aan de Spiekweg. Uit de brief die Staatssecretaris Tuinman op 12 december naar de Tweede kamer heeft gestuurd, komt naar voren dat Lelystad Airport verder wordt onderzocht als locatie voor jachtvliegtuigen.
Mijn keuze zou zijn defensie opdoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn keuze zou zijn alleen korte vakantievluchten en geen defensie vanaf lelystad
alhoewel de kamer voor defensie was
Putin is blij met deze mening.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De NAVO-top moet helemaal niet gehouden worden, niet in Nederland, niet elders, gewoon niet.
De Nieuwe Amerikaanse Terroristische Organisatie moet en zal ontbonden worden.
Als de VS zich terugtrekt uit de NAVO is dat alvast een mooi eerste zetje in de richting van de totale ineenstorting van dit gedrocht.
Mooi.quote:
Dan was je nu opgeroepen voor dienstplicht.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mooi.
Poetin geeft om zijn eigen volk en is er voor de Russen.
Onze leiders geven ons geld graag cadeau aan de door en door corrupte Zelensky en laten hun eigen volk creperen
Hadden wij in Nederland maar iemand als Poetin aan het roer.
Dat was minder geweest, maar misschien had ik dan ook anders in het leven gestaan en was ik een man geworden dankzij mijn Russische opvoeding in plaats van een sukkel doordat ik Nederlands ben opgevoed waar alles en iedereen verwijfd is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan was je nu opgeroepen voor dienstplicht.
Mee eens. En we hebben daar toch een vliegveld voor nabij Den Haag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:30 schreef VEM2012 het volgende:
Idioot om die top te organiseren op deze manier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |