Geen nood, de Peace3000 komt volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er was een stuk of 5/6 jaar geleden een uur laat op de avond op 30 december die echt perfect was, geen Hazes ertussendoor of zo. Ik kan me idd niet vaak herinneren dat er uurtjes zonder shit erin langskwamen.
Hij is uitgebreid ja? Je had eerst 1000 toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen nood, de Peace3000 komt volgend jaar weer.
Bedankt voor de waarschuwing, even wat anders doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Marco gaat Maan weer bezingen.
Vorig jaar voor het eerst 3000.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij is uitgebreid ja? Je had eerst 1000 toch?
Vandaag voor het eerst sinds jaren vrij op de 27e.. Had wel in planning staan om mijn werklaptop vandaag te resetten.. Gelukkig viel ie op kantoor al om waardoor een reset toen al nodig was.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:03 schreef MTheBassman het volgende:
Werklaptop wil een update gelijk als ik opstart. Lekker begin weer
Stalker gespotquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:15 schreef MTheBassman het volgende:
'Ik ga wel weg maar ik verlaat je niet'
Nachtmerrie tekst dit
Lekker binnenkomen he?!quote:
En gewoon de film kennen dan?quote:
Ik dacht al wat is het rustig op het werk, maar dat is het.quote:
Deze is zelfs gestegenquote:
Achteraf had ik ook gewoon de volle 2 weken vrij moeten nemen, mijn superieuren in het team deden dat toch wel handig. Of iig vanaf 1e kerstdag. Leer ik ook weer vanquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:15 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst sinds jaren vrij op de 27e.. Had wel in planning staan om mijn werklaptop vandaag te resetten.. Gelukkig viel ie op kantoor al om waardoor een reset toen al nodig was.
+1quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen: Legoblokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |