je kiest zelf voor zo'n baan en accepteert dat je geen vrij mag nemenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:12 schreef roos94 het volgende:
Mensen die altijd denken dat alles en iedereen vrij is met Kerst
"Zo'n baan?" Wat denk je dat er gebeurd als iedereen vrij is met kerst?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je kiest zelf voor zo'n baan en accepteert dat je geen vrij mag nemen
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
"Zo'n baan?" Wat denk je dat er gebeurd als iedereen vrij is met kerst?
Ik werk prima met kerst, toeslagen en al. Maar wel grappig dat sommige mensen bijna van hun stoel vallen als ze horen dat je niet vrij bent. Huh, werk je met kerst ??¿¿¿?? Iedereen is toch vrij?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]wat?
je kiest zelf voor een beroep dat vereist dat je met kerst werkt..
niet zaniken
Gelukkig? Je ziet werken als straf?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:33 schreef Chandler het volgende:
Nee hoor, hier is kerst met een dag verlengd!
Gelukkig heb ik nog tot 6 januari vrij!
Toeslagen nodig hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik werk prima met kerst, toeslagen en al. Maar wel grappig dat sommige mensen bijna van hun stoel vallen als ze horen dat je niet vrij bent. Huh, werk je met kerst ??¿¿¿?? Iedereen is toch vrij?
Nee, maar ik ben wel gelukkiger als ik vrij ben dan als ik aan het werk ben... want dan kan ik doen wat ik wil. Al geniet ik ook intens van mijn werk hoor, vergis je niet!quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:00 schreef halfway het volgende:
[..]
Gelukkig? Je ziet werken als straf?
Ik ook maar na een paar dagen vrij ben ik het wel weer zat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:01 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel gelukkiger als ik vrij ben dan als ik aan het werk ben... want dan kan ik doen wat ik wil. Al geniet ik ook intens van mijn werk hoor, vergis je niet!
Ik niet, ik heb altijd wel een miljard dingen te doen waar ik tijdens mijn werk geen tijd voor heb!quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:03 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik ook maar na een paar dagen vrij ben ik het wel weer zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |