Dat is nou eens een praktische toepassing van zo'n megafoon die er toch al staat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:40 schreef woxxel2 het volgende:
De moskee hoor je altijd goed door de wijken heen. Eigenlijk zouden ze hem moeten roepen via die moskee luidsprekers. Als ie nog zou leven konden ze hem zeggen te blijven staan ofzo.
Iemand zei dat ie m in Ede had gezien onder een brugquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Waarom zijn ze aan het zoeken in Ede? heeft hij de trein gepakt van Amersfoort naar Ede?
Ja, dat red je niet in dit weer. Van heinde en ver komen mensen helpen zoeken, dat is hartverwarmend.quote:Op zondag 29 december 2024 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij nog levend gevonden wordt
Hij is extreem verstandelijk beperkt (de mentaliteit van een 2-jarige volgens zijn dochter). Dan is de kans inderdaad aanzienlijk kleiner.quote:Op zondag 29 december 2024 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij nog levend gevonden wordt
En dementerend en diabetespatiënt.quote:Op zondag 29 december 2024 21:27 schreef Peppert het volgende:
[..]
Hij is extreem verstandelijk beperkt (de mentaliteit van een 2-jarige volgens zijn dochter). Dan is de kans inderdaad aanzienlijk kleiner.
Als die man nog leeft heeft hij het ook nog tegen zitten dat oud en nieuw om de hoek staat wat alleen nog meer verwarring bij hem zal scheppen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens zijn broer heeft hij ook behoorlijk wat medicatie nodig.
Ik vind het zielig, zo’n angstige man, ik vrees ook dat dit niet goed gaat afgelopen. Is een behoorlijk bebost gebied waar ze hem nu zoeken.
Onderkoeling zal nu wel het grootste gevaar zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En dementerend en diabetespatiënt.
Ik ben bang dat die niet leven terug word gevonden
Dat is toch het beleid van de overheid? Ouderen blijven zo lang mogelijk thuis wonen, zeker als de familie kan helpen met de zorg.quote:Op zondag 29 december 2024 22:37 schreef Molo het volgende:
Waarom was die man alleen thuis met zoveel beperkingen![]()
Ziet er niet best uit idd
Hoe zie jij dit ogenschijnlijk door jou aangegeven 'beleid van de overheid' hier precies terug?quote:Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is toch het beleid van de overheid? Ouderen blijven zo lang mogelijk thuis wonen, zeker als de familie kan helpen met de zorg.
En ook in een gesloten afdeling is er geen garantie dat iemand de straat op kan gaan en verdwijnen.
Wat bedoel je hiermee? Jij lijkt de conclusie te trekken dat deze man eigenlijk niet meer thuis had mogen wonen.quote:Op zondag 29 december 2024 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit ogenschijnlijk door jou aangegeven 'beleid van de overheid' hier precies terug?
Kwalijke reactie naar de familie? Hoe kom je daar nou weet bij manquote:Op zondag 29 december 2024 23:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Jij lijkt de conclusie te trekken dat deze man eigenlijk niet meer thuis had mogen wonen.
Vind ik een nogal kwalijke reactie naar de familie toe.
Ik heb op gesloten ouderen afdelingen gewerkt en je zal je verbazen hoeveel ouderen je kon terugvinden bij de lokale bushalte buiten.quote:Op zondag 29 december 2024 22:37 schreef Molo het volgende:
Waarom was die man alleen thuis met zoveel beperkingen![]()
Ziet er niet best uit idd
Lees in een ander artikel dat de man vaker vanuit dagbesteding thuiskwam en dan alleen was. Vaak ging ie dan slapen tot er iemand thuis kwam.quote:Op maandag 30 december 2024 12:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb op gesloten ouderen afdelingen gewerkt en je zal je verbazen hoeveel ouderen je kon terugvinden bij de lokale bushalte buiten.
Als die man opgenomen zat had dit makkelijk nog kunnen gebeuren.
Ook als de familie wel thuis was. Een ongelukje zit in een klein hoekje. Een moment van onoplettendheid, een pan kookt over, die man ziet iets op straat en terwijl jij je even op de pan richt is hij heel stil al uit de voordeur gestapt.
Misschien is dat "op het ontwikkelingsniveau van een tweejarig kind zitten" ook niet helemaal correct.quote:Op maandag 30 december 2024 12:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Lees in een ander artikel dat de man vaker vanuit dagbesteding thuiskwam en dan alleen was. Vaak ging ie dan slapen tot er iemand thuis kwam.
Mja, klinkt niet echt als een handige constructie bij iemand die zoveel zorg vergt
En ik ken de zorg goed, inclusief gesloten afdelingen. 100% veiligheid bestaat idd niet. Vind dat wel wat anders dan iemand zo helemaal alleen laten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |