Ach, ik zeik hier ook nummers af die ik stiekem wel kan waarderenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van de radio meer, er wordt tegenwoordig zo veel geluld en meeste muziek die gedraaid wordt op de radio kan ik niet zo lang naar luisteren. Ik luister tegenwoordig wat ik wil op youtube als een echte boomer.
Zeiken op nummers hoort er gewoon bij voor mij, moet ook gebeuren
Trots op jequote:Op donderdag 26 december 2024 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heb ik wel gehad. Nu Shit boat
Ja hoorquote:
Amen broeder, goeie muziek en mooie dames, wat wil je nog meerquote:Op donderdag 26 december 2024 16:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik zeik hier ook nummers af die ik stiekem wel kan waarderen
Zolang iedereen maar weet dat je niks serieus moet nemen, behalve een (lekker) wijf... verder gewoon slap ouwehoeren en gezelligheid
Ga ik straks ook de helft van de lijst vergetenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel een klassiekertje hoor
Je gaat duidelijk te veel met @:Essnhills om
Ik Candy plaat wel waarderen jaquote:
Om vervolgens Oh Deze te roepenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga ik straks ook de helft van de lijst vergeten
Bijna al mijn zeikposts kun je met een korreltje zout nemenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik zeik hier ook nummers af die ik stiekem wel kan waarderen
Zolang iedereen maar weet dat je niks serieus moet nemen, behalve een (lekker) wijf... verder gewoon slap ouwehoeren en gezelligheid
When I want Sax ,I call Candy.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Candy kan wel goed toeteren
Dat vond Prince ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Candy kan wel goed toeteren
Het enige wat ik echt af moet zetten zijn dingen als Paul de Leeuw en Hazes, daar krijg ik gewoon een beroerte van. Het meeste vind ik nog wel te luisteren, tot op zekere hoogtequote:Op donderdag 26 december 2024 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijna al mijn zeikposts kun je met een korreltje zout nemen
Behalve die over Bruno Sars, dat vind ik echt oprecht kutter dan kut kut kut
He, die was van mij!quote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
When I want Sax ,I call Candy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |