Een beetje Wildquote:
Ja ik zou er ook niet op stemmenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa. Ik zou op beide niet stemmen mocht ik 5 nummers van hem kiezen
zoals ik al aangaf... ik luister zelf ook niet naar radio 2.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En om nou te zeggen dat ik vreselijk buitenaardse muziek luister - dat valt wel mee. Met name qua hedendaagse muziek niet persé bekende titels, maar ontoegankelijk? Meh.
Janis Ian < Ian Andersonquote:
Niks tegen Jethro Tull overigens.quote:
Alestorm mis ik wel in de lijstquote:Op donderdag 26 december 2024 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niks tegen Jethro Tull overigens.
Heb jaren Bourree als ringtone gehad.
Nu is dat Alestorm
Ben bang dat dat er ook nooit in gaat komenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alestorm mis ik wel in de lijst
Welke van Alestorm? Iets met een anker?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niks tegen Jethro Tull overigens.
Heb jaren Bourree als ringtone gehad.
Nu is dat Alestorm
Ik ben zelf niet zo van de radio meer, er wordt tegenwoordig zo veel geluld en meeste muziek die gedraaid wordt op de radio kan ik niet zo lang naar luisteren. Ik luister tegenwoordig wat ik wil op youtube als een echte boomer.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach, lekker boeiuh wat je normaal luistert... de Top 2000 brengt ons vermaak, zowel in muziekvorm als in afzeikvorm...
Zo is er voor ieder wat wils en komen we broederlijk samen
Ik vind het heel vermakelijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach, lekker boeiuh wat je normaal luistert... de Top 2000 brengt ons vermaak, zowel in muziekvorm als in afzeikvorm...
Dat is toch ook het mooie eraan, hier lekker collectief lopen zeiken en verafgoden door elkaar heenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die heb ik wel gehad. Nu Shit boatquote:Op donderdag 26 december 2024 16:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Welke van Alestorm? Iets met een anker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |