Nee Epicquote:Op donderdag 26 december 2024 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ster hiero... daar juich jij vast niet voor
Ik wil gewoon Piano Man, Fix You en Rollercoaster uit de top 10 hebben (en die ene plaat die er nou opeens in staat die ik volgens mij nog nooit heb gehoord)quote:
Mag maar 1 plaat per artiestquote:
Je schrijft Black verkeerd.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Piano Man, Fix You en Rollercoaster uit de top 10 hebben (en die ene plaat die er nou opeens in staat die ik volgens mij nog nooit heb gehoord)
Even wat eten of suikerhoudend nemen?quote:
Heb ik ook altijd met Golden Earringquote:Op donderdag 26 december 2024 15:56 schreef MTheBassman het volgende:
Led Zeppelin is zo'n band die ik eigenlijk niet vaak luister, hoor in de top 2000, me weer herinner hoe verschrikkelijk goed ze waren, om dan vervolgens ze weer te vergeten na de lijst
Ach,die reden snap ik wel een beetje.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Piano Man, Fix You en Rollercoaster uit de top 10 hebben (en die ene plaat die er nou opeens in staat die ik volgens mij nog nooit heb gehoord)
Vind ik ook niet heel boeiend, maar kan ik nog bij inkomen dat mensen het waarderen, net als Avondquote:Op donderdag 26 december 2024 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je schrijft Black verkeerd.
Afgelopen Koningsnacht zag ik in Almelo (of all places) een best prima coverbandje dat o.a. muziek van Golden Earring speelde. Daardoor ook door het jaar heen iets meer geluisterd daarnaquote:Op donderdag 26 december 2024 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met Golden Earring
Precies. Fix You had op 1 moeten staanquote:Op donderdag 26 december 2024 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
Eigenlijk vind ik die top 10 langzamerhand best kut geworden. Gelukkig ben ik dan toch nooit echt meer aan het luisteren.
Ik hoor dit geluid vaker maar ben echt best te spreken over de top-10quote:Op donderdag 26 december 2024 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
Eigenlijk vind ik die top 10 langzamerhand best kut geworden. Gelukkig ben ik dan toch nooit echt meer aan het luisteren.
Ja het is de beste band die ooit uit Nederland is gekomen, maar eigenlijk krijgen ze die waardering nietquote:Op donderdag 26 december 2024 15:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Afgelopen Koningsnacht zag ik in Almelo (of all places) een best prima coverbandje dat o.a. muziek van Golden Earring speelde. Daardoor ook door het jaar heen iets meer geluisterd daarna
Jij bent af.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Fix You had op 1 moeten staan
De beste Nederlandse muziek blijft voor mij Eftelingmetalgenot, met name Within Temptationquote:Op donderdag 26 december 2024 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is de beste band die ooit uit Nederland is gekomen, maar eigenlijk krijgen ze die waardering niet
Heeft er ook meer mee te maken dat ik die nummers te vaak gehoord heb. Of het zijn nummers waar ik me nooit echt in heb kunnen vinden. Hieronder valt dan Rollercoaster, Piano Man en Black. Fix You heb ik nooit eigenlijk begrepen.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoor dit geluid vaker maar ben echt best te spreken over de top-10![]()
Wel blij dat die onzin van Normaal eenmalig was.
Staan nog maar 3 nummers in die ik leuk vind, Hotel California, Bohemian Rhapsody en Stairway To Heaven. En ik heb maar op 2 van de 3 daarvan gestemdquote:Op donderdag 26 december 2024 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |