Precies. Fix You had op 1 moeten staanquote:Op donderdag 26 december 2024 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
Eigenlijk vind ik die top 10 langzamerhand best kut geworden. Gelukkig ben ik dan toch nooit echt meer aan het luisteren.
Ik hoor dit geluid vaker maar ben echt best te spreken over de top-10quote:Op donderdag 26 december 2024 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
Eigenlijk vind ik die top 10 langzamerhand best kut geworden. Gelukkig ben ik dan toch nooit echt meer aan het luisteren.
Ja het is de beste band die ooit uit Nederland is gekomen, maar eigenlijk krijgen ze die waardering nietquote:Op donderdag 26 december 2024 15:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Afgelopen Koningsnacht zag ik in Almelo (of all places) een best prima coverbandje dat o.a. muziek van Golden Earring speelde. Daardoor ook door het jaar heen iets meer geluisterd daarna
Jij bent af.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Fix You had op 1 moeten staan
De beste Nederlandse muziek blijft voor mij Eftelingmetalgenot, met name Within Temptationquote:Op donderdag 26 december 2024 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is de beste band die ooit uit Nederland is gekomen, maar eigenlijk krijgen ze die waardering niet
Heeft er ook meer mee te maken dat ik die nummers te vaak gehoord heb. Of het zijn nummers waar ik me nooit echt in heb kunnen vinden. Hieronder valt dan Rollercoaster, Piano Man en Black. Fix You heb ik nooit eigenlijk begrepen.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoor dit geluid vaker maar ben echt best te spreken over de top-10![]()
Wel blij dat die onzin van Normaal eenmalig was.
Staan nog maar 3 nummers in die ik leuk vind, Hotel California, Bohemian Rhapsody en Stairway To Heaven. En ik heb maar op 2 van de 3 daarvan gestemdquote:Op donderdag 26 december 2024 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
Is.quote:
Een soort Vlaamse Soes & Freakquote:
Het ziet er uit als een alfabet familie meervoudquote:
Ken heel die muziek van hem niet, maar ik erger me altijd al kapot aan de naam alleen al, geen idee hoe dat komtquote:Op donderdag 26 december 2024 16:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Flemming____!!!
Echt, wansmaak
Ja Fix You snap ik ook nooit helemaal, dat was ook niet per se een van de grootste hits van Coldplay in mijn beleving. Noch per se dé fanfavoriet.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heeft er ook meer mee te maken dat ik die nummers te vaak gehoord heb. Of het zijn nummers waar ik me nooit echt in heb kunnen vinden. Hieronder valt dan Rollercoaster, Piano Man en Black. Fix You heb ik nooit eigenlijk begrepen.
Paracetamollen is een verrassend mooi nummer, de rest mag weg.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken heel die muziek van hem niet, maar ik erger me altijd al kapot aan de naam alleen al, geen idee hoe dat komt
Van die typische Gen Z-autotune-muziek.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken heel die muziek van hem niet, maar ik erger me altijd al kapot aan de naam alleen al, geen idee hoe dat komt
Wie die autotune heeft uitgevonden mag ook dansen op een vloer vol legoblokjes.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Van die typische Gen Z-autotune-muziek.
De mensen achter Cher's Believe verdienen een vakantie naar Guantanamo Bay.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie die autotune heeft uitgevonden mag ook dansen op een vloer vol legoblokjes.
okquote:Op donderdag 26 december 2024 16:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik luister nog liever naar tien nummers van André Hazes dan één reclame van geld punt nl.
quote:Op donderdag 26 december 2024 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie die autotune heeft uitgevonden mag ook dansen op een vloer vol legoblokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |