SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ohh.. dacht dat je die lego zat begon te wordenquote:Op donderdag 26 december 2024 14:29 schreef Ama het volgende:
@:mschol Bedoel dus dat de LEGO niet past haha.
quote:We hoeven niet te hopen dat de neerslag met Oud en Nieuw mee zal vallen. "Dat die twee dagen nat verlopen, is wel duidelijk", zegt Johnny Willemsen van Weerplaza.
Waar is dat nou weer goed voor, alsof het nog niet genoeg eindeloos troosteloos weer is geweest de afgelopen wekenquote:
allemaal @bitterbal d'r schuld natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar is dat nou weer goed voor, alsof het nog niet genoeg eindeloos troosteloos weer is geweest de afgelopen weken
Denk dat we die zon maar moeten terugvorderenquote:Op donderdag 26 december 2024 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal @:bitterbal d'r schuld natuurlijk
Doen wequote:Op maandag 23 december 2024 14:25 schreef essnhills het volgende:
Eerst nog een rondje lopen dan om die laatste cent bij elkaar te sprokkelen
Hmm dat is ook een idee ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:31 schreef mschol het volgende:
en als je doos platvouwt, en losse zakjes in de shopper? anders vervoer je hoop lucht
Neeee hahahaquote:Op donderdag 26 december 2024 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ohh.. dacht dat je die lego zat begon te worden
Dan moet je flink snijden.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Dacht doe nog enigszins makkelijk voor vanavond met koken en maak een ovenschotel verspakketje. Natuurlijk niet eerst op de verpakking gelezen, je bent al 45 minuten verder voordat het eindelijk de oven in kan
Dat heb ik gisteren ook gedaanquote:Op donderdag 26 december 2024 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is goed weer om de administratie weer eens bij te werken.
Valt op zich nog mee, vooral veel voorgaren en wachten, deze heb ik geloof ik https://www.ah.nl/product(...)ei-kerrie-verspakketquote:Op donderdag 26 december 2024 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je flink snijden.
Zelfs hier is die nog tot 18.00 uur openquote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeee, ik moet nog keukenpapier kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |