SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ohh.. dacht dat je die lego zat begon te wordenquote:Op donderdag 26 december 2024 14:29 schreef Ama het volgende:
@:mschol Bedoel dus dat de LEGO niet past haha.
quote:We hoeven niet te hopen dat de neerslag met Oud en Nieuw mee zal vallen. "Dat die twee dagen nat verlopen, is wel duidelijk", zegt Johnny Willemsen van Weerplaza.
Waar is dat nou weer goed voor, alsof het nog niet genoeg eindeloos troosteloos weer is geweest de afgelopen wekenquote:
allemaal @bitterbal d'r schuld natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar is dat nou weer goed voor, alsof het nog niet genoeg eindeloos troosteloos weer is geweest de afgelopen weken
Denk dat we die zon maar moeten terugvorderenquote:Op donderdag 26 december 2024 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal @:bitterbal d'r schuld natuurlijk
Doen wequote:Op maandag 23 december 2024 14:25 schreef essnhills het volgende:
Eerst nog een rondje lopen dan om die laatste cent bij elkaar te sprokkelen
Hmm dat is ook een idee ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:31 schreef mschol het volgende:
en als je doos platvouwt, en losse zakjes in de shopper? anders vervoer je hoop lucht
Neeee hahahaquote:Op donderdag 26 december 2024 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ohh.. dacht dat je die lego zat begon te worden
Dan moet je flink snijden.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Dacht doe nog enigszins makkelijk voor vanavond met koken en maak een ovenschotel verspakketje. Natuurlijk niet eerst op de verpakking gelezen, je bent al 45 minuten verder voordat het eindelijk de oven in kan
Dat heb ik gisteren ook gedaanquote:Op donderdag 26 december 2024 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is goed weer om de administratie weer eens bij te werken.
Valt op zich nog mee, vooral veel voorgaren en wachten, deze heb ik geloof ik https://www.ah.nl/product(...)ei-kerrie-verspakketquote:Op donderdag 26 december 2024 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je flink snijden.
Zelfs hier is die nog tot 18.00 uur openquote:Op donderdag 26 december 2024 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeee, ik moet nog keukenpapier kopen
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond is het hier pizza of sushi
Dan moet het goedkomenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs hier is die nog tot 18.00 uur open
Kan dit niet in een spoiler, straks ziet ballie dit en je weet wat er dan gebeurtquote:Op donderdag 26 december 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon sushi-pizza![]()
[ afbeelding ]
Wat voor tegenslagen verwacht je eigenlijk voor volgend jaar?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook nog een verzekeringsdingetje nu afgehandeld. Zou toch weer 600 euro zijn die naar me toe waaien, wel handig voor in het komende jaar.
Moet aardig wat bijbetalen aan m'n lease-auto die ik vorige week ingeleverd heb; dat bedrag is beetje afhankelijk van hoe het afgehandeld gaat worden. Verder nog wat eenmalige uitgaven. Normaal zou ik die wel met m'n bonus opvangen; alleen gaat die dit jaar tegenvallen en opzichte van voorgaande jaren.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor tegenslagen verwacht je eigenlijk voor volgend jaar?
Rail Awayquote:Op donderdag 26 december 2024 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer![]()
15.179 stapjes. Ik zeg schoentjes uit en pootjes omhoogOf misschien wel in het bubbelbadje met wat Rail Away op de achtergrond en een Moersleutel Imperial Stout erbij
Uiterst geslaagde 2e KD vind ik zelf
Mijn kliekjes zien er meestal minder fancy uitquote:Op donderdag 26 december 2024 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
Kliekjes voor lunch.
[ afbeelding ]
Oh ja daar heb ik er ook nog heel veel van. Dat waren gewoon cabineritten zonder toeristische informatie. Meer gewoon voor diep in de nachtquote:Op donderdag 26 december 2024 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rail Away![]()
BahnTV van vroeger was ook top.
Meestal kwam ik daar ook bij uit als ik terug kwam van op stap gaan. Dan nog even ritje door de bergen kijkenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik er ook nog heel veel van. Dat waren gewoon cabineritten zonder toeristische informatie. Meer gewoon voor diep in de nacht
Ik had gisteren dus een klein beetje sushi gemaakt als voorgerecht. Maar er was nog spul over, dus had voor ik naar bed ging nog even snel twee rolletjes gemaakt voor vandaag.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kliekjes zien er meestal minder fancy uit
ik ga zo ook een pizza maken, heb zo,n rol deeg gekochtquote:Op donderdag 26 december 2024 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond is het hier pizza of sushi
Herkenbaar, hele stapel nog in het plastic en dan uit keuzestress maar weer gewoon netflix aangooienquote:Op donderdag 26 december 2024 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit naar een stapel pasgekochte blurays te kijken, en ervaar keuzestress.
Ik dacht gisteren vandaag Häxan te gaan kijken, maar heb eigenlijk niet zo'n zin in zoiets ouds vandaag.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Herkenbaar, hele stapel nog in het plastic en dan uit keuzestress maar weer gewoon netflix aangooien
Ik wil Mr.Robot nog een keertje afkijken, maar kan beter helemaal opnieuw beginnen, maar dan moet ik weer een hele serie gaan kijkenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren vandaag Häxan te gaan kijken, maar heb eigenlijk niet zo'n zin in zoiets ouds vandaag.
Same. Ik was bezig met the Wire opnieuw kijken, en ik ben geleidelijk van een paar afleveringen per dag naar een aflevering iedere paar dagen gegaan.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil Mr.Robot nog een keertje afkijken, maar kan beter helemaal opnieuw beginnen, maar dan moet ik weer een hele serie gaan kijken
Ja ben ook kwijt waar ik bij Mr.Robot was gebleven, denk ergens halverwege seizoen 3. Ben de laatste tijd ook vooral series aan het kijken waar (nog) maar 1 seizoen van isquote:Op donderdag 26 december 2024 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Same. Ik was bezig met the Wire opnieuw kijken, en ik ben geleidelijk van een paar afleveringen per dag naar een aflevering iedere paar dagen gegaan.
Mr Robot is ook een goede. Nooit afgekeken.
Mja. Series. Hele investering.
Devs wel eens gezien? Miniserie. Sci-fi.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben ook kwijt waar ik bij Mr.Robot was gebleven, denk ergens halverwege seizoen 3. Ben de laatste tijd ook vooral series aan het kijken waar (nog) maar 1 seizoen van is
Ik heb ook liever mini-series. Of series waar ik niet al 8 seizoenen moet kijken.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben ook kwijt waar ik bij Mr.Robot was gebleven, denk ergens halverwege seizoen 3. Ben de laatste tijd ook vooral series aan het kijken waar (nog) maar 1 seizoen van is
Nope, ziet er wel uit als iets dat ik leuk zou vindenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Devs wel eens gezien? Miniserie. Sci-fi.
Ik heb juist wel liever series waar al veel seizoenen van zijn, dan hoef ik niet na 1 seizoen weer wat anders te zoekenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook liever mini-series. Of series waar ik niet al 8 seizoenen moet kijken.
In dat geval ga ik de hele Law&Order franchise wel weer kijken.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist wel liever series waar al veel seizoenen van zijn, dan hoef ik niet na 1 seizoen weer wat anders te zoeken
Hmm. Gecancelled na drie maanden. Ik weet meteen weer waarom ik nauwelijks nog op Netflix kijk.quote:
Vroeger downloadde ik echt bergen series vanuit de VS. Daar werd ook een hoop van gecancelled terwijl ik ze soms gewoon goed vond.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Gecancelled na drie maanden. Ik weet meteen weer waarom ik nauwelijks nog op Netflix kijk.
quote:Op donderdag 26 december 2024 16:32 schreef liesje1979 het volgende:
Heb laatst een feestjurkje gekocht met glitters.Ga hem morgen denk ik naar het werk aandoen want we gaan gourmetten met de kids.
Veel seizoenen heb ik op zich geen probleem mee, maar alleen met series die al klaar zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist wel liever series waar al veel seizoenen van zijn, dan hoef ik niet na 1 seizoen weer wat anders te zoeken
Het gourmetten of de glitters op het jurkje? Het gourmetten sowieso ja, ben gelijk ook weer genezen dan voor de rest van het jaar. Ik had laatst voor een personeelsiets een rokje met glitters, die kom ik nu nog tegen in mijn huis maar bij dit jurkje zitten ze gewoon goed vast.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat wordt een lekkere bende denk ik?
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon sushi-pizza![]()
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het gourmettenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gourmetten of de glitters op het jurkje? Het gourmetten sowieso ja, ben gelijk ook weer genezen dan voor de rest van het jaar. Ik had laatst voor een personeelsiets een rokje met glitters, die kom ik nu nog tegen in mijn huis maar bij dit jurkje zitten ze gewoon goed vast.
quote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lekker. Had een pasta op met krokante spek
quote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gourmetten![]()
Doet me trouwens denken aan een spijkerbroek met glitters die ik als 12-jarige had, dat was toen helemaal hip. Maar dat spul lag werkelijk overal. Je kon op school zelfs zien waar ik gelopen had
Yepquote:Op donderdag 26 december 2024 16:39 schreef bitterbal het volgende:
Hebben die russen weer een passagiersvliegtuig de lucht uit geschoten
Maar het belangrijkste: Wat vindt Belgresser van je glitterjurkje?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:32 schreef liesje1979 het volgende:
Heb laatst een feestjurkje gekocht met glitters.Ga hem morgen denk ik naar het werk aandoen want we gaan gourmetten met de kids.
en hadden het daarna het liefste in zee zien storten.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:39 schreef bitterbal het volgende:
wel bijzonder dat sommige het hebben overleefdquote:Op donderdag 26 december 2024 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en hadden het daarna het liefste in zee zien storten.
Word gewoon een nieuwe traditie dat die vuren de 30e al aan gaan.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:38 schreef liesje1979 het volgende:
Hoop dat de vreugdevuren weer de 30ste zijn dit jaar @:Haags en @:Airwin want dan kan ik ook gaan kijken en de 31ste wordt het volgens mij pokkeweer.
Ja er zijn een paar dingen niet gegaan zoals de bedoeling was denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en hadden het daarna het liefste in zee zien storten.
Geen idee die heeft hem niet gezien?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste: Wat vindt Belgresser van je glitterjurkje?
Schuld van Oekraīne wel weerquote:Op donderdag 26 december 2024 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er zijn een paar dingen niet gegaan zoals de bedoeling was denk ik.
Is ook veel beter toch? Kan je de 31ste nog gewoon oud en nieuw vieren als je daar behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word gewoon een nieuwe traditie dat die vuren de 30e al aan gaan.
ziet er goed uitquote:
nog 1? oh wacht, laat maarquote:Op donderdag 26 december 2024 16:39 schreef bitterbal het volgende:
ga je gourmetten?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ziet er goed uit
ik heb wat vleesjes gehaald en ga dat combineren met de andere dingen die ik in de koelkast heb.. wel vergeten iets voor de tafel te halen, dus dat wordt wat behelpen. geen zin in een baggervette tafel
Ik ookquote:Op donderdag 26 december 2024 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben (bijna) altijd home alone
Ik twijfel nog wat het moet gaan worden vandaagquote:
oeh dan is het lastig inderdaad.. iets makkelijks?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat het moet gaan worden vandaag
Het makkelijkst is ragout opwarmen en in een pasteitje donderen, maar heb ook nog hertenbiefstuk.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
oeh dan is het lastig inderdaad.. iets makkelijks?
Hertenbiefstuk.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het makkelijkst is ragout opwarmen en in een pasteitje donderen, maar heb ook nog hertenbiefstuk.
Allebei lekker
Pasteitjesquote:Op donderdag 26 december 2024 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het makkelijkst is ragout opwarmen en in een pasteitje donderen, maar heb ook nog hertenbiefstuk.
Allebei lekker
quote:
Ja, die tweestrijd heb ik nu dusquote:
Eten bestellen.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ja, die tweestrijd heb ik nu dus
Gewoon beide.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ja, die tweestrijd heb ik nu dus
Film kijken. Ik help iedereen bij dilemma's vandaag.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:41 schreef mschol het volgende:
dilemma: top2000 luisteren of film gaan kijken
Ik vond het op zich wel vermakelijk, maar niks bijzonders. Heb de theatershow ook nooit gezienquote:Op donderdag 26 december 2024 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Wicked gezien. Ik hou niet van musicals.
Film kijken. Top2000 is voor bejaardenquote:Op donderdag 26 december 2024 18:41 schreef mschol het volgende:
jamaar dat ben ik voor mn gevoelquote:Op donderdag 26 december 2024 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Film kijken. Top2000 is voor bejaarden
Is wel een goeie film.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:45 schreef mschol het volgende:
gaan we zoeken naar een film om te kijkenmisschien oppenheimer, is lekker vroeg, dan is 3 uur film geen straf
Ik moet babylon nog kijken op Netflix. Denk dat ik fie zometeen start. Is ook dik 3 uurquote:Op donderdag 26 december 2024 18:45 schreef mschol het volgende:
gaan we zoeken naar een film om te kijkenmisschien oppenheimer, is lekker vroeg, dan is 3 uur film geen straf
Welke film?quote:Op donderdag 26 december 2024 18:41 schreef mschol het volgende:
arme bambiquote:Op donderdag 26 december 2024 18:53 schreef gianni61 het volgende:
Mijn hertje is gelukkig nog niet doorbakken. Ff smikkelen
Filmquote:Op donderdag 26 december 2024 18:41 schreef mschol het volgende:
Nu helemaal film.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was nog even de vraag, maar oppenheimer kan nu mooi
Ik heb mijn eerste nog niet eens gehadquote:Op donderdag 26 december 2024 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit uur eindelijk weer een stemplaat
quote:Op donderdag 26 december 2024 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste nog niet eens gehad
Voor mij morgenvroeg pas de eerstequote:Op donderdag 26 december 2024 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dit was mijn tweede. De eerste was gisteren, maar totaal gemist.
Straks tussen 23 en 0 nog een stemplaat en dan 's nachts nog eentje en morgenochtendvroeg.
"Het wordt ook steeds gekker", van Lieke Hester. Haar eerste boek vond ik leuk om te lezen, hopelijk deze ook.quote:
Kerstavond uit.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik in de kelder vond @:kwiwi![]()
Welnee. Blikkie bier en een zak chips. Vijf over twaalf naar bed.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor oud op nieuw ook nog maar eens een goede champagne regelen
22 uur zou ik ook wel lekker vinden.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Blikkie bier en een zak chips. Vijf over twaalf naar bed.
Ook prima. Had laatst weer eens bolognese van Crokyquote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goorlie de poorlie. Gewoon zout of paprikaquote:Op donderdag 26 december 2024 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook prima. Had laatst weer eens bolognese van Croky
lays moet je niet meer nemen, die zijn echt veel minder lekker geworden.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, om 20u naar bed, om 12u in pyjama vuurwerk kijken, en om kwart over 12 weer terug naar bed. Al jaren een traditie hierquote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Gergi ook zo'n wildebras?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welnee, om 20u naar bed, om 12u in pyjama vuurwerk kijken, en om kwart over 12 weer terug naar bed. Al jaren een traditie hier
En cheetosquote:Op donderdag 26 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goorlie de poorlie. Gewoon zout of paprika
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is Gergi ook zo'n wildebras?
ik ben ook wel van de gewone ritme.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal iig blij zijn als het erop zit
Welke pretpalen heb jij klaarstaan voor oudjaarsavond?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal iig blij zijn als het erop zit
lekker op tijd ouwe pikketrekkerquote:Op donderdag 26 december 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
naar de kerstmarkt met Vlinder![]()
pretpalen?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Welke pretpalen heb jij klaarstaan voor oudjaarsavond?
Normaal vuurwerk bestaat niet meer. Het is of sterretjes, of met je vingerloze klauwen naar de SEH.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pretpalen?Niks.
Vroeg me af of je nog ergens gewoon normaal vuurwerk zou kunnen kopen. Maar ja laat ook maar
Nu de cobra 20 te koop is, is een cobra 8 natuurlijk niet meer dan een sterretje voor op een dessert.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pretpalen?Niks.
Vroeg me af of je nog ergens gewoon normaal vuurwerk zou kunnen kopen. Maar ja laat ook maar
Ja maar echt he. Zo is het dus blijkbaar echt tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Normaal vuurwerk bestaat niet meer. Het is of sterretjes, of met je vingerloze klauwen naar de SEH.
ik hoor geregeld rotjesquote:Op donderdag 26 december 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Normaal vuurwerk bestaat niet meer. Het is of sterretjes, of met je vingerloze klauwen naar de SEH.
Zonde van je geld ook. Je kunt het beter uitgeven aan erotiek.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar echt he. Zo is het dus blijkbaar echt tegenwoordig.
cobra's 8 t/m 20?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nog een een flinke doos vuurwerk gekocht. Gewoon zo’n ding wat 10min siervuurwerk doet.
Dat vind ik er nog wel bijhoren en de kinderen vinden het leuk (denk ik)
Heb nog wel Cobras trouwens.quote:
LEWIENEPIJLUHquote:Op donderdag 26 december 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Hier is het nog vooral siervuurwerk dat wordt afgestoken. En ook niet echt wat voor de 31e.
Siervuurwerk is ook leuk voor iedereen. Niet die granaten.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nog een een flinke doos vuurwerk gekocht. Gewoon zo’n ding wat 10min siervuurwerk doet.
Dat vind ik er nog wel bijhoren en de kinderen vinden het leuk (denk ik)
Het is toch een feestdag. Hoezo denken die mensen dat ambtenaren vandaag aan het werk zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 20:36 schreef CherryLips het volgende:
De lift is kapot. Ik heb twee zware zakken potgrond in de auto liggen. Succes ermee.
Er staan drie auto's achter mijn auto geparkeerd. Het is gratis parkeren in het centrum vandaag. Doe eens niet.
Mensen hadden gister hun afval buiten geflikkerd met het idee dat het vandaag werd opgehaald. Dus nu ligt de hele straat vol met plastic zakken.
First world problems.
De bible belt stond niet vooraan toen de hersens uitgedeeld werden.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Mensen hadden gister hun afval buiten geflikkerd met het idee dat het vandaag werd opgehaald.
Mensen denken ook gewoon niet na hčquote:Op donderdag 26 december 2024 20:36 schreef CherryLips het volgende:
De lift is kapot. Ik heb twee zware zakken potgrond in de auto liggen. Succes ermee.
Er staan drie auto's achter mijn auto geparkeerd. Het is gratis parkeren in het centrum vandaag. Doe eens niet.
Mensen hadden gister hun afval buiten geflikkerd met het idee dat het vandaag werd opgehaald. Dus nu ligt de hele straat vol met plastic zakken.
First world problems.
Soberzo kun je dat allemaal in een app zien en op een website en whatnot.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch een feestdag. Hoezo denken die mensen dat ambtenaren vandaag aan het werk zijn
Waarschijnlijk dachten ze "we leggen het gewoon op de stapel en ik zie wel wanneer het wordt opgehaald". Want even googelen is moeilijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch een feestdag. Hoezo denken die mensen dat ambtenaren vandaag aan het werk zijn
Ik ben zo dom als een big maar zelfs ik dacht "ik zoek even op wanneer het deze week wordt opgehaald".quote:Op donderdag 26 december 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soberzo kun je dat allemaal in een app zien en op een website en whatnot.
Hee maar skatjuh dat kan morgen ook nog wel toch? Je hoeft toch niet nu stante pede met potgrond in de weer?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:36 schreef CherryLips het volgende:
First world problems.
Iedereen verlinken voor wildvuildumpen boete ditdatquote:Op donderdag 26 december 2024 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo dom als een big maar zelfs ik dacht "ik zoek even op wanneer het deze week wordt opgehaald".
Maar het is de landelijke nacht van het tulpenbollen planten Flesquote:Op donderdag 26 december 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar skatjuh dat kan morgen ook nog wel toch? Je hoeft toch niet nu stante pede met potgrond in de weer?
Nee maar morgen zou m'n vader komen helpen omdat het te zwaar is voor me. Ik wilde m'n tulpen nog steeds potenquote:Op donderdag 26 december 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar skatjuh dat kan morgen ook nog wel toch? Je hoeft toch niet nu stante pede met potgrond in de weer?
Niet mens doe niet zo raarquote:Op donderdag 26 december 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar het is de landelijke nacht van het tulpenbollen planten Fles
Zag hier van de week een item op tv waarbij ze de afvaldetective, ja zo heet dit echt, volgen tijdens een werkdagquote:Op donderdag 26 december 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen verlinken voor wildvuildumpen boete ditdat
Hier doen ze er stickers opquote:Op donderdag 26 december 2024 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag hier van de week een item op tv waarbij ze de afvaldetective, ja zo heet dit echt, volgen tijdens een werkdagDie zoeken in containers naar afvalzakken die er niet in hadden gemogen (alleen zakken van de gemeente mogen erij gegooid worden), om ze vervolgens open te snijden en op zoek te gaan naar iets met een adres erop. Vervolgens krijg je een boete van minimaal 330 euro.
Opslaan om op te vreten als Rusland ons bestormen zal met bommen en granatenquote:Op donderdag 26 december 2024 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een zak met 70 bollen voor blauwe druifjes en nog een stuk of 20 narcissen.
Dat is irritant ja. Wij wonen aan het einde van de straat (de straat stopt zeg maar na onze oprit en gaat dan over in een graspad), en mensen parkeren steeds op dat laatste stukje asfalt/begin graspad. Maar dan kunnen wij als we de auto achteruit uit de garage willen rijden de draai niet meer goed makenquote:Op donderdag 26 december 2024 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer eens briefjes schrijven voor die irritante wildparkeerders hier. Drie achter elkaar is niet tof meer. Als m'n buren thuis waren geweest had ik heel moeilijk moeten doen om weg te rijden of weer in te parkeren.
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Je moet voor plastic en gft ook aparte zakken gebruiken. Voor plastic doorzichtige zakken die je van de gemeente krijgt en voor gft dus van die groene zakjes. Maar mensen gebruiken gewoon zwarte vuilniszakken. Ook voor gft dus. Stel je voor, dan ben je alles aan het scheiden in huis, al je schillen en klokhuizen, en dan pleur je het in een plastic zak op de composthoop.
wordt dat graspad veel gebruikt? zo nee: iets neerzetten zodat ze wegblijven?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is irritant ja. Wij wonen aan het einde van de straat (de straat stopt zeg maar na onze oprit en gaat dan over in een graspad), en mensen parkeren steeds op dat laatste stukje asfalt/begin graspad. Maar dan kunnen wij als we de auto achteruit uit de garage willen rijden de draai niet meer goed makenAl briefjes onder de ruitenwisser gestopt, maar het zijn telkens andere auto's dus schiet niet op.
Hier liggen die zakken buiten of hangen ze aan een paal en worden die zwarte ook niet meegenomen.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je hier je PMD in niet-doorzichtige zakken in de kliko stopt en ze dus niet kunnen zien of het wel echt PMD is, dan laten ze hem staan.
Ik zou eerder bang zijn dat ze mijn auto wat aan zouden doen als je een briefje hebt neergelegd.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is irritant ja. Wij wonen aan het einde van de straat (de straat stopt zeg maar na onze oprit en gaat dan over in een graspad), en mensen parkeren steeds op dat laatste stukje asfalt/begin graspad. Maar dan kunnen wij als we de auto achteruit uit de garage willen rijden de draai niet meer goed makenAl briefjes onder de ruitenwisser gestopt, maar het zijn telkens andere auto's dus schiet niet op.
Gewoon een bull bar monteren en de boel aan de kant racen.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
soort ghettowijk idee krijg ik nuquote:Op donderdag 26 december 2024 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier liggen die zakken buiten of hangen ze aan een paal en worden die zwarte ook niet meegenomen.
Mensen zijn niet heel snuggerquote:Op donderdag 26 december 2024 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Je moet voor plastic en gft ook aparte zakken gebruiken. Voor plastic doorzichtige zakken die je van de gemeente krijgt en voor gft dus van die groene zakjes. Maar mensen gebruiken gewoon zwarte vuilniszakken. Ook voor gft dus. Stel je voor, dan ben je alles aan het scheiden in huis, al je schillen en klokhuizen, en dan pleur je het in een plastic zak op de composthoop.
Nee daar worden de zwarte altijd wel meegenomenquote:Op donderdag 26 december 2024 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
soort ghettowijk idee krijg ik nu
Ja wordt gebruikt door de boeren met land naast ons huis.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt dat graspad veel gebruikt? zo nee: iets neerzetten zodat ze wegblijven?
Ja die zijn het ook niet die daar de boel blokkeren natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wordt gebruikt door de boeren met land naast ons huis.
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar worden de zwarte altijd wel meegenomen
ah, das jammerquote:Op donderdag 26 december 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wordt gebruikt door de boeren met land naast ons huis.
Ik woon ergens waar je nog gewoon briefjes onder de ruitenwisser kunt doen zonder een bom onder je auto te vinden de volgende dagquote:Op donderdag 26 december 2024 20:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang zijn dat ze mijn auto wat aan zouden doen als je een briefje hebt neergelegd.
Hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 26 december 2024 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een speaker waar dat heel hard doorheen geschreeuwd wordt elke keer als er iemand parkeertquote:Op donderdag 26 december 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Groot bord maken
PARKVERBOT ABSCHLEPPREGULIERUNG
Stukje lopen, dat is natuurlijk ook wel heel veel gevraagdquote:Op donderdag 26 december 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfdemaar dan zonder graspad
maar de ingang naar een van de flats is om de hoek van mijn parkeerplek dus mensen die in die flat moeten zijn, zetten de auto bij mij neer. Het zijn ook geen vakken. Er zijn een paar vrije vakken voor bezoekers maar die zijn op een dag als vandaag vast bezet. Maar dit is een zondag dus dan is het gratis parkeren op straat. Je moet alleen wat verder lopen.
WACHTET AUF SCHMETTERLINGquote:Op donderdag 26 december 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een speaker waar dat heel hard doorheen geschreeuwd wordt elke keer als er iemand parkeert
Dat zou echt werken als een tierelierquote:Op donderdag 26 december 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een speaker waar dat heel hard doorheen geschreeuwd wordt elke keer als er iemand parkeert
Zolang je geen bruidsmodezaak begint gaat het hier meestal ook wel goed hoor.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon ergens waar je nog gewoon briefjes onder de ruitenwisser kunt doen zonder een bom onder je auto te vinden de volgende dag
Er zullen vast wat mensen zijn die slecht ter been zijn, ook omdat ze anders nog een trap op moeten, maar zet de auto dan achter de auto van de mensen bij wie je op visite bent. En het waren er nu drie. Spreid het even ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stukje lopen, dat is natuurlijk ool wel heel veel gevraagd
Zeker als je Basisdiploma Drugslab gehaald hebt.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolang je geen bruidsmodezaak begint gaat het hier meestal ook wel goed hoor.
Niet nederland, toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon ergens waar je nog gewoon briefjes onder de ruitenwisser kunt doen zonder een bom onder je auto te vinden de volgende dag
Welke is het?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
O het is dit schijtnummer, dit ken ik alleen van TikTok.
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarom vraag ik zelf ook nooit meer om nummers.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet, vragen welk nummer
Hebben jullie nog ruimte om te bewegen in huis, met al die hobby's van je?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde een film ontwikkelen die ik vanmiddag heb volgeschoten.
Ik pak de maatbekers om ontwikkelvloeistof te mengen, daar bewaarde ik ook tijdelijk een paar rolletjes die ik nog moet ontwikkelen.
Euhhh.
Dat zijn er inmiddels al zo'n 12 stuks.
Kak._!
Ik wil gewoon CL d'r nummerquote:Op donderdag 26 december 2024 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet, vragen welk nummer
de vraag is meer, wanneer wintie een miljoen om een huis te kopen dat groot genoeg isquote:Op donderdag 26 december 2024 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie nog ruimte om te bewegen in huis, met al die hobby's van je?
Gianni wil die CherryBipsquote:Op donderdag 26 december 2024 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:cherrylips doe die jongen even een plezier
Toen ik er in februari was, was hij ook gesloten wegens onderhoud en een paar weken terug had hij ook de hele tijd storingquote:Op donderdag 26 december 2024 22:50 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-buiten-gebruik.html
dat ding is meer dicht dan open
Ja. Het valt reuze mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie nog ruimte om te bewegen in huis, met al die hobby's van je?
Is dat nog genoeg voor een normaal rijtjeshuis tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag is meer, wanneer wintie een miljoen om een huis te kopen dat groot genoeg is
in al die keren dat ik er was stond hij voor mn gevoel altijd meerdere keren per dag stilquote:Op donderdag 26 december 2024 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik er in februari was, was hij ook gesloten wegens onderhoud en een paar weken terug had hij ook de hele tijd storingwe stonden al een half uur in de rij en mochten we er weer uit. Heb er 1 keer in gekund en een half uurtje later had hij weer storing. Sowieso best wat storingen, Nemo lag er op een gegeven moment uit en Space Mountain ook, Phantom Mantor lag er ook een avond uit.
ik ging er eigenlijk vanuit dat je minstens 1,5 rijtjeshuis nodig had voor alle hobby'squote:Op donderdag 26 december 2024 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Het valt reuze mee.
[..]
Is dat nog genoeg voor een normaal rijtjeshuis tegenwoordig?
Benson Boone?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben alweer vergeten hoe het heetDacht Beautiful Things.
Het werkt nietquote:Op donderdag 26 december 2024 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:cherrylips doe die jongen even een plezier
ik ben een keer vast komen te zitten in parachute drop, zo rond half 11 'sochtends, in de winter op het hoogste punt met een forse wind, dat was niet leukquote:Op donderdag 26 december 2024 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Maar toen ik er vijf jaar geleden was, waren we bijna aan de beurt toen hij pech kreeg dus hadden we mazzel anders moesten we van de berg geëvacueerd worden.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:17 schreef Ama het volgende:
Heb hele tijd idee dat het morgen zondag is.
Ik denk dat niemand dat zo bedoeld. Maar je hebt redelijk unieke hobbies, niet heel mainstream zeg maar. Dan is het misschien wat lastiger om in, in te leven voor andere mensen.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het soms toch een beetje jammer vind dat ik in m'n omgeving voornamelijk dit soort vragen krijg over de kosten en ruimte die m'n hobbies innemen, en zelden over de inhoud. Voelt dan toch als kritiek of zo. En een beetje eenzaam.
Al heb je een xxl sekskelder, moet iedereen toch lekker zelf wetenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het soms toch een beetje jammer vind dat ik in m'n omgeving voornamelijk dit soort vragen krijg over de kosten en ruimte die m'n hobbies innemen, en zelden over de inhoud. Voelt dan toch als kritiek of zo. En een beetje eenzaam.
Ja maar hij mist dus dat mensen dan dingen gaan vragen over de inhoud van die sekskelder.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Al heb je een xxl sekskelder, moet iedereen toch lekker zelf weten
Daar worden nog maar zelden vergunningen voor verstrekt.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Al heb je een xxl sekskelder, moet iedereen toch lekker zelf weten
maar kerst is pas echt afgelopen na 6 januariquote:
Yes, hier ookquote:
Hmmm wat is het?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
De tering. Desert wordt nu pas geserveerd![]()
HIerquote:Op vrijdag 27 december 2024 02:59 schreef datismijnmening het volgende:
Bitterbalenciaga waar ben je?
Te koud zekerquote:Op vrijdag 27 december 2024 03:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HIer [ afbeelding ]
Kon vandaag mijn bed niet uitkomen
Is al voorbij dimmiequote:Op vrijdag 27 december 2024 05:04 schreef datismijnmening het volgende:
MERRY SWIFTMAS!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 05:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is al voorbij dimmievolgend jaar weer
Nou ja die opmerking was eigenlijk bedoeld als geintje omdat ik niet wist dat dit ķķk nog een hobby van je was. Verder heb ik geen idee wat ik over foto's ontwikkelen moet vragen, behalve hoeveel ruimte dat in beslag neemt want ik zie gelijk zo'n hele doka voor me. En kan me zo voorstellen dat andere mensen hetzelfde hebben, tenzij ze dat interessant vinden en er meer details over willen.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 05:04 schreef datismijnmening het volgende:
MERRY SWIFTMAS!!![]()
[ afbeelding ]
Ik had mijn Eras Tour jurk aan vandaagquote:Op vrijdag 27 december 2024 05:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb je ook de hele kerst swiftmas in een glitterpakje gelopen?
ohquote:Op vrijdag 27 december 2024 05:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Vandaag is derde Swiftdag
Ik heb vanuit het top2000 topic een uitnodiging ontvangen om naar het café te gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 27 december 2024 05:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb vanuit het top2000 topic een uitnodiging ontvangen om naar het café te gaan![]()
![]()
ohhhh van een fokker die je kent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nopequote:Op vrijdag 27 december 2024 05:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh van een fokker die je kent?
Nee joh, Ze ging al met frisse tegenzin naar het concert.quote:Op vrijdag 27 december 2024 05:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
nou ja alleen is misschien wat ongemakkelijk ja
misschien op de dag zelf kijken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 05:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh, Ze ging al met frisse tegenzin naar het concert.
Alleen is op zich prima maar weet gewoon niet wat dan mijn mood gaat zijn.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 05:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb vanuit het top2000 topic een uitnodiging ontvangen om naar het café te gaan![]()
![]()
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg DOEN
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:39 schreef Koen66 het volgende:
morgen
ALlemaal de kerst weer goed doorgekomen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |