Clouseau.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom Babette geen liedje heeft gekregen. Herman zag de gevolgen.
Uiteraard. Maar Robbie kan ik ook best waarderenquote:Op donderdag 26 december 2024 10:29 schreef peaceman het volgende:
Origineel van World Party is natuurlijk beter dan dit.
Margot.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:30 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Robbie kan ik ook best waarderen
Lijkt me prima vent om in de kroeg bier mee te klappen maar om nou naar zijn muziek te luisterenquote:Op donderdag 26 december 2024 10:30 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Robbie kan ik ook best waarderen
Een beetje zoals Shane McGowan dus?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:31 schreef tompsv18 het volgende:
Robbie Williams was op Pinkpop erg vermakelijk (is wat anders dan goed), maar daar was niet iedereen het mee eens.
Hij is wel erg vol van zichzelf.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Lijkt me prima vent om in de kroeg bier mee te klappen maar om nou naar zijn muziek te luisteren
dan drinkt hij gewoon wat minderquote:Op donderdag 26 december 2024 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is wel erg vol van zichzelf.
Ach zolang mn glas ook vol is en hij de rekening betaaldquote:Op donderdag 26 december 2024 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is wel erg vol van zichzelf.
zolang je daar nog quizzen door verliest, verplicht luisteren!quote:Op donderdag 26 december 2024 10:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohnee hierna ook nog de meest vreselijke Witnie
MESquote:Op donderdag 26 december 2024 10:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang je daar nog quizzen door verliest, verplicht luisteren!
Quizzen verliezen op Witnie of Coldplay is wel een soort van eerquote:Op donderdag 26 december 2024 10:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang je daar nog quizzen door verliest, verplicht luisteren!
+1quote:
Truthquote:Op donderdag 26 december 2024 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Quizzen verliezen op Witnie of Coldplay is wel een soort van eer
Bart geilt altijd al op zichzelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |