Toto!quote:Op donderdag 26 december 2024 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Home of the Brave al voor de 3e keer diep in de nacht
Blijven Slapen al voor de 3e keer diep in de nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opvallend vaak U2, ook een aantal nieuwe nummers maar ook een paar die me wel verrassen. Alternative lijkt het ook wel aardig te doen getuige de stijging van onder andere Radiohead, Johan en Typhoon.
Wat al geweest is wat vorig jaar hoog stond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel vrouwen, een random daler van de Beatles en Stones en ELP met hun enige notering ineens flink in de gevarenzone.
Grootste dalers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grotendeels dezelfde groep, logisch ook op dag 1. Prince scoort ook niet echt lekker en een ABBA bij de grote dalers valt me ook op.
Grote stijgers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze Bruce, waarom mensen, waarom? Hier ook wat alternative, en de stijging van Kemps valt me gelukkig nog behoorlijk mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat is die app van radio 2 een drama zeg. Fatsoenlijk door de lijst scrollen lukt nauwelijks en de stream loopt ook niet lekker.![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goedemorgen, ik luister ook weer even mee.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
DAB gecasht vorig jaarquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij ging dood niet heel lang voor de stemweek vorig jaarquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aaaah check! Dacht al zoiets. Die heeft het nog lang volgehouden met die levensstijlquote:Op donderdag 26 december 2024 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij ging dood niet heel lang voor de stemweek vorig jaarWir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert![]()
Tsja, dit.
Hier had je ook bij moeten zijn ofzo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moet altijd aan het clublied van wijlen BV Veendam denken.
Aan de Laaaaaaangeeeeeleegte, speelt een groot kampioen
Aan de Laaaaaaangeeeeeleegte, krijg je nu van katoen!![]()
Heb je een voorbeeld?quote:Op donderdag 26 december 2024 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er ooit eerder een debutant geweest die op dezelfde positie bleef staan, de eerste editie uitgezonderd? @:Pino112![]()
Stemplaat, m'n eerste schuifelnummer (en tevens laatste)Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert![]()
Bloodbuzz Ohio dit jaar.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origineel van Jason Nevins[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
https://www.pino112.nl/top2000/plaats-voorgaand.phpquote:Op donderdag 26 december 2024 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bloodbuzz Ohio dit jaar.
Heb deze natuurlijk maar die kijkt niet naar debutant zijn ofzo. Kan wel even een blik werpen vandaag of morgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: