ik ga niet tellen als je het niet erg vindt...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat vandaag al geconstateerd\?
Te weinig.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat vandaag al geconstateerd\?
Guano Apes is wel lekker gesandwiched jaquote:
Oh dan klinkt het niet zo kut dat je hem te lijf wil gaan met iets bots?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet haten op Goodbye my lover![]()
Je moet dat een keertje live gezien hebben dan wel door James zelf, dan wel door Gale en Greet.
James Bluntquote:Jamie Cullum, Jamie Lidell, James Blunt, James Morrison, James Bay, James TW, James Arthur, Gavin James, Jack Johnson, Jason Mraz, John Legend, John Mayer, Jonathan Jeremiah + Jon Allen, James Vincent McMorrow, een heleboel potten nat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog altijd de ongekroonde koning van het elitegroepje legendarische singer-songwriters (M) wiens voornamen met een J. beginnen
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik doe elk jaar Lords of the Boards, en mens mag hopenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Die is ook tof, maar ik heb wel strategisch gestemd.
Ik ben niet boos, maar...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga niet tellen als je het niet erg vindt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Nee die is tussen 00:00 - 01:00 toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik besef nu ik van Inkel hoor dat hij Porcupine Tree gaat draaien. Hier schrik ik wel van.
Zo tweestemmig vals. Dat wil niemand missenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet haten op Goodbye my lover![]()
Je moet dat een keertje live gezien hebben dan wel door James zelf, dan wel door Gale en Greet.
Ik zeg maar niksquote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef Evenstar het volgende:
Deze wil je wel aanpakken met iets bots ja ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |