SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Frankrijk, Litouwen, Engeland, IJsland, Argentinië.
Maar ik wil hier niet de @:RockNijntje uithangen.
spinazie, cordonbleu met wat aardappel en een gekookt eitjequote:Op woensdag 25 december 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu?
We nemen een extra jerrycan mee.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Argentinie klinkt avontuurlijk.
Afgelopen twee jaar ging ik in de zomer een weekje met de trein naar wat plekken in Duitsland.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem je nooit vakantie? Of ga je nooit op vakantie?
Waarom?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We nemen een extra jerrycan mee.
Ah zo. Gaan jullie rondreizen?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor als het echt spannend wordt, dat we toch kunnen tanken.
Buiten Buenos Aires sowieso richting Salto, want dat zag ik ooit in een documentaire over Arnon Grunberg, wiens boeken ik uit piëteit heb uitgelezen, maar zoiets zit dan toch in mijn hoofd.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo. Gaan jullie rondreizen?
Als US die 11 health in zijn pik heeft zitten is in ieder geval het voortbestaan van de mensheid wel gegarandeerd.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De basis werd aangevallen door vijf Scissorhands (sprinkhaan-achtigen, maar dan 2 à 2,5 keer zo groot als een mens). Van de vier mensen raakten er drie buitenbewust zijn tijdens de gevechten. Uiteindelijk de insecten wel kunnen doden. Nu de gewonden verzorgen. Eentje had nog maar 11 health (van totaal 200) over.
spannend, zat je starship troopers te kijke ?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De basis werd aangevallen door vijf Scissorhands (sprinkhaan-achtigen, maar dan 2 à 2,5 keer zo groot als een mens). Van de vier mensen raakten er drie buitenbewust zijn tijdens de gevechten. Uiteindelijk de insecten wel kunnen doden. Nu de gewonden verzorgen. Eentje had nog maar 11 health (van totaal 200) over.
Ik ben Stranded Alien Dawn aan het spelen.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
spannend, zat je starship troopers te kijke ?
ahaquote:Op woensdag 25 december 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben Stranded Alien Dawn aan het spelen.
Omdat je ergens op schijnt?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:57 schreef essnhills het volgende:
Goeie Kerstdiscussies:
Waarom heet een schijnwerper een schijnwerper ipv een lichtwerper?
Je werpt toch geen schijn?
Is 'ie koosjer?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef mschol het volgende:
morgen staat er denk ik Carpaccio op het menu, die gisteren meegekregen, eens kijken of ik het te vreten vind.. volgens mij nooit gegeten
Ja, je schijnt een een lichtje. Schijnen en werpen is beide wat je doet. En je doet dat met licht.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je ergens op schijnt?
nog nooit rood vlees gegeten?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef mschol het volgende:
morgen staat er denk ik Carpaccio op het menu, die gisteren meegekregen, eens kijken of ik het te vreten vind.. volgens mij nooit gegeten
https://www.dbnl.org/teks(...)14195001_01_0097.php die vind ik op google?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, je schijnt een een lichtje. Schijnen en werpen is beide wat je doet. En je doet dat met licht.
Dan zou lichtwerpen toch veel logischer zijn?
Groot gelijk pik, doen waar je zelf zin in hebt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:01 schreef Karzai het volgende:
ik ben al klaar, heb de familie mooi afgezegd morgen
het smaakt allemaal ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, rare biefstuk , dat valt toch onder rood vlees ?
ohh okequote:Op woensdag 25 december 2024 22:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
het smaakt allemaal ongeveer hetzelfde
Heeft het een met het ander te maken?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff even “rookpauze” genomen. Ik plof en die kinderen waren weer aan het janken
Ik zou een kanon vanaf nu dan ook graag een zwaarwerper noemen.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, je schijnt een een lichtje. Schijnen en werpen is beide wat je doet. En je doet dat met licht.
Dan zou lichtwerpen toch veel logischer zijn?
Dat ik van beide even een pauze nodig hebquote:Op woensdag 25 december 2024 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft het een met het ander te maken?
Lekker, beetje rucola erbij, wat pijnboompitjes, parmazan en dan nog wat gefrituurde kappertjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef mschol het volgende:
Mja deze zijn anderhalf ofzo. Ze gaan zo naar bedquote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kinderen van mijn broer die overleef ik wel voor een middagje gelukkig.
En truffelmayonaisequote:Op woensdag 25 december 2024 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker, beetje rucola erbij, wat pijnboompitjes, parmazan en dan nog wat gefrituurde kappertjes.
Oh dat is wel lekker hoor.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef mschol het volgende:
Goed ideequote:Op woensdag 25 december 2024 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou een kanon vanaf nu dan ook graag een zwaarwerper noemen.
Bolletje. Voor consistentie.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:20 schreef essnhills het volgende:
Wordt het dan ook zwaarwerperskogel?
Hier ook bijna bedtijdquote:Op woensdag 25 december 2024 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja deze zijn anderhalf ofzo. Ze gaan zo naar bed
Achjaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bolletje. Voor consistentie.
Een lichtwerperbolletje of een zwaarwerperbolletje.
Ohja dat schijnt ook wel te kloppenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:24 schreef Modus het volgende:
Je hebt gezocht op het woord: schijn.
schijn (de; m)
1 uitstralend licht: zonneschijn, maneschijn
Dus een schijnwerper werpt schijnbaar werperschijn?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:24 schreef Modus het volgende:
Je hebt gezocht op het woord: schijn.
schijn (de; m)
1 uitstralend licht: zonneschijn, maneschijn
Eindhoven heeft 3d geprinte huizenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achjain Alkmaar heb je een huis met het zwaarwerpersbolletje
ik ga et merken, moet er nog wel wat bij fixen, dus wellicht dat ik de super in duik voor of wat gourmet hapjes of gewoon de fullsize varianten maar dan veel minderquote:
Genoeg lekkers te koop nu met kerst.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga et merken, moet er nog wel wat bij fixen, dus wellicht dat ik de super in duik voor of wat gourmet hapjes of gewoon de fullsize varianten maar dan veel minder
mijn tafel is momenteel niet echt geschikt om te gourmetten
volgens mij houd jij van elke woning die neergezet wordt, kom je elke keer weer een woning dichterbij een eigen woningquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik houd van experimentele woningen. Maar ik ben nog zeer skeptisch dat de huidige manier van 3Dprinten voor gebouwen enige betekenisvolle bijdrage gaat leveren aan de woningbouwproblemen die het claimt op te willen lossen. Los van de issues die het met zich meebrengt. Hmm.
ja klopt, maar was helemaal neit van plan uitgebreid eten te willen kopenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Genoeg lekkers te koop nu met kerst.
Snap ik. Ik denk ook niet dat ik er zelf in zou willen wonen...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik houd van experimentele woningen. Maar ik ben nog zeer skeptisch dat de huidige manier van 3Dprinten voor gebouwen enige betekenisvolle bijdrage gaat leveren aan de woningbouwproblemen die het claimt op te willen lossen. Los van de issues die het met zich meebrengt. Hmm.
Mijn huis is ook een soort van modelwoning. Was een proefstraat voor Philips met arbeiderswoningen. Meeste staan er 100 jaar later nog steedsquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Nee. Daarom. Het is niet sneller. Goedkoper ook al niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij houd jij van elke woning die neergezet wordt, kom je elke keer weer een woning dichterbij een eigen woning(en hoe goedkoper hoe beter)
verder: prefab woningen zijn toch al rete snel neer te zetten? is 3D geprint nog sneller?
Die bedrijven die het nu 3D printen die harken nog mooi wat aandacht en subsidies binnen.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Daarom. Het is niet sneller. Goedkoper ook al niet.
En dat is nog te vergeven als er potentie in zat, want ach het is nog experimenteel. Maar alle geprinte huizen worden gemaakt met een grote machine die cementslurrie stapelt. Gewoon als de populaire plastic filamentprinters maar met cement. Dat proces vergt uiteindelijk nog zoveel nawerk ter plaatse dat ik het nut niet zo zie.
En het is eigenlijk ook niet goed te repareren of te verbouwen.
Ik zou graag eens zien dat iemand iets anders probeert.
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit mezelf steeds in te houden om er niet een heel verhaal van te maken want ik heb hier ideeën over.
is er weer nieuwe die z-koreanen zijn wel sick en maken vaak goede films, nik heb de vorige nog niet gezienquote:Op woensdag 25 december 2024 23:28 schreef Ama het volgende:
Morgen lekker nieuw seizoen van Squid Game kijken.
Ja morgen komt seizoen twee online.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
is er weer nieuwe die z-koreanen zijn wel sick en maken vaak goede films, nik heb de vorige nog niet gezien
als je nu gaat slapen ben je weer om zes uur wakkerquote:Op woensdag 25 december 2024 23:29 schreef mschol het volgende:
zo mn bed maar in
dit keer staat mn wekker uit
ja das wel het risico jaquote:Op woensdag 25 december 2024 23:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je nu gaat slapen ben je weer om zes uur wakker
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:33 schreef Karzai het volgende:
ik heb net nog een flesje gehaald bij de avondwinkel dus ik ga nog f door
successquote:Op woensdag 25 december 2024 23:33 schreef Karzai het volgende:
ik heb net nog een flesje gehaald bij de avondwinkel dus ik ga nog f door
quote:
Via Google?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
success
ik heb mn bed opgezocht, anders zit ik te knikkebollen achter mn pc
[..]
Slim.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, duckduckgo; ik hecht wel waarde aan privacy in bed
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, duckduckgo; ik hecht wel waarde aan privacy in bed
das knuddequote:Op donderdag 26 december 2024 00:40 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Allemaal vroeg te bedde hier.
Ik ben inmiddels snotverkouden, maar toch nog even de top 2000 aan![]()
Slapertjes welterusten
ja ik ook. Heb een hoop plannen vandaag maar is nog te vroeg voor van allesquote:Op donderdag 26 december 2024 06:14 schreef mschol het volgende:
![]()
ik ga even wat drinken en daarna maar weer mij omdraaien
mjaquote:Op donderdag 26 december 2024 07:35 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)n-history/index.html
20 jaar geleden alweer
tonnetje rond naar de badmintonquote:Op donderdag 26 december 2024 07:07 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een stevige lunch op. straks gaan we 2 uur lang badmintonnen
volgens mij heel de nachtquote:Op donderdag 26 december 2024 07:48 schreef Karzai het volgende:
jeetje om 8 uur s ochtends staan ze al te dansen daar
Wiequote:Op donderdag 26 december 2024 09:08 schreef datismijnmening het volgende:
Michelle moet gewoon harder lopen![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 09:08 schreef datismijnmening het volgende:
Michelle moet gewoon harder lopen![]()
vast die haar dochter vandaag niet meer in bed kan stoppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hem snel weer verlengd, was afgelopenquote:
dat je dat laat gebeurenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hem snel weer verlengd, was afgelopen
Je hebt nu een dragon's breath?quote:
Ik ook mattiequote:Op donderdag 26 december 2024 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pas 7 januari werken. Wat denk je zelf
dan staat heel mn MyAT vol met top2000 topics, geen zin inquote:Op donderdag 26 december 2024 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag gewoon blijven hoor schollie
Sowieso verwarrend deze week met de halve KSC ook daar aan het postenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dan staat heel mn MyAT vol met top2000 topics, geen zin in
snap ikquote:Op donderdag 26 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso verwarrend deze week met de halve KSC ook daar aan het posten
Ja die boxen schijnen eens in de zoveel tijd te moeten worden gereset omdat de cache volraaktquote:Op donderdag 26 december 2024 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik
zigg0box een hard reset gegeven en lijkt het nu wel goed te doen
gaar spul dusquote:Op donderdag 26 december 2024 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die boxen schijnen eens in de zoveel tijd te moeten worden gereset omdat de cache volraakt
Tja, ziggo ...quote:
Als dit al gebeurd met nauwelijks tot geen gebruik is het wel erg triest hoorquote:
Ik had honderd jaar geleden zo’n mediabox van Ziggo en dat was toen altijd al dramaquote:Op donderdag 26 december 2024 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Als dit al gebeurd met nauwelijks tot geen gebruik is het wel erg triest hoor
er zal wel iets speciaals zijn waardoor het hier getriggerd is
die next mini werd best bejubeld toen die uitkwam.. maar goed, blij dat ik t.z.t wegga bij ziggoquote:Op donderdag 26 december 2024 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had honderd jaar geleden zo’n mediabox van Ziggo en dat was toen altijd al drama
en wat doe jij, dat je linkjes niet omgezet worden?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had honderd jaar geleden zo’n mediabox van Ziggo en dat was toen altijd al drama
EEerst maar eentje voor Nieuwjaarquote:Op donderdag 26 december 2024 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgend jaar voor kerst maar een nieuwe lever op het verlanglijstje?
Niet in mijn regioquote:Op donderdag 26 december 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat deed PTT al lang voordat Ziggo ook maar verwekt was.
Fles bedoelt die grijze telefoons met zo'n draaischijf. Die huurde je van de PTT.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet in mijn regio
Maar toen nam dat walgelijke UPC het originele Ziggo over.
Die kent Nattekat nietquote:Op donderdag 26 december 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Fles bedoelt die grijze telefoons met zo'n draaischijf. Die huurde je van de PTT.
Generatiekloof gaande hierquote:Op donderdag 26 december 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Fles bedoelt die grijze telefoons met zo'n draaischijf. Die huurde je van de PTT.
Wacht, is oma stiekem gewoon z'n vrouw?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Fles is ook wel een opa.
Niet erg aannemelijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht, is oma stiekem gewoon z'n vrouw?
Ik denk dat Fles wel een iets snuggerder exemplaar verdient.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht, is oma stiekem gewoon z'n vrouw?
Ik heb nog gewoon een smartcard die ik in de tv steekquote:Op donderdag 26 december 2024 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Ziggo
Heb ze nooit vergeven voor het overstappen naar een huurmodel voor alles. Vroegah kocht je gewoon een leuk kastje in een willekeurige winkel, nu moet je hun meuk huren.
Ik ook, maar die is nutteloos omdat de originele houder geen Ziggo meer heeft.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog gewoon een smartcard die ik in de tv steek
Hier ook. Minste gedoetjesquote:Op donderdag 26 december 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al heb ik er boven ook eentje in de tv zitten maar die doet niet zoveel omdat die geen internetverbinding heeft en alleen via de kabel werktquote:Op donderdag 26 december 2024 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Minste gedoetjes
daar kan ik niks mee want ziggo ondersteund mn tv nietquote:Op donderdag 26 december 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor rare tv heb je dan dat die dat niet ondersteunt? Nog een CRT scherm ofzo?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
daar kan ik niks mee want ziggo ondersteund mn tv niet
Weer lekker egaal troosteloos grijs met net-niet miezerquote:Op donderdag 26 december 2024 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar uit bed gekomen.
Gelukkig weer grijs vandaag.
@Haags vindt dit het fijnste weertype.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren was de meest grijze kerst sinds 2006.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gewoon, 1 domme uit 2008quote:Op donderdag 26 december 2024 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor rare tv heb je dan dat die dat niet ondersteunt? Nog een CRT scherm ofzo?
bijna wit, zo grijs was hetquote:Op donderdag 26 december 2024 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Gisteren was de meest grijze kerst sinds 2006.
Die CI+ is ook maar een matige standaard. Maar met wat omwegen kan het nog wel werken. Meestal niet de moeite waard.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon, 1 domme uit 2008
ondersteund wel DVB-C maarja, ziggo doet zich niet houden aan de standaard en dan wordt ie niet meer ondersteund
sowieso niet alle moeite waard voor mij, zo weinig tv kijk ikquote:Op donderdag 26 december 2024 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die CI+ is ook maar een matige standaard. Maar met wat omwegen kan het nog wel werken. Meestal niet de moeite waard.
Beter als er sneeuw had gelegen vandaag.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Haags vindt dit het fijnste weertype.
dat is wel rot, aan het piekeren geweest?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Ik was om drie uur nog wakkerKon gewoon niet in slaap komen
Nee juist niet. Wel wat last van jeuk, maar ik was totaal niet somber ofzoquote:Op donderdag 26 december 2024 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel rot, aan het piekeren geweest?
gelukkig maar, maar dat maakt het verder niet minder klote dat je niet in slaap kon komen, vandaag verder wel een rustig dagje? of ga je nog wat doen?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee juist niet. Wel wat last van jeuk, maar ik was totaal niet somber ofzo
Nee, ik blijf thuis. Voor het eten wordt weer gezorgdquote:Op donderdag 26 december 2024 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig maar, maar dat maakt het verder niet minder klote dat je niet in slaap kon komen, vandaag verder wel een rustig dagje? of ga je nog wat doen?
reclame, youtube?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
YouTube heeft nu even veel reclame als normale tv tijdens een film. Nu officieel vastgesteld met mijn stopwatch.
Grappig. Hoe werkt dat spel?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik blijf thuis. Voor het eten wordt weer gezorgd
Er is bij Kippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee besteld
@:Bitterbal
@:Essnhills
@:4everBlackeyed
Ik heb laatst dit spel gekocht. Erg leuk en soms best pittig (en verslavend). Zelfs een woonbegeleider vind het leuk
Ik wil echt een adblocker op m'n tvquote:Op donderdag 26 december 2024 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
reclame, youtube?
verder ben ik niet verbaasd
Kun je toch zo maken? Even pihole installeren op je raspberry pi en je bent klaar.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil echt een adblocker op m'n tv
YouTube ads kan je niet zo blokkerenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je toch zo maken? Even pihole installeren op je raspberry pi en je bent klaar.
Staat er toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Grappig. Hoe werkt dat spel?
quote:Zet 8 dobbelstenen zo neer dat elk ervan aan zoveel dobbelstenen grenst als het aantal ogen erop.
*ben onderwegquote:Op donderdag 26 december 2024 11:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik blijf thuis. Voor het eten wordt weer gezorgd
Er is bij Kippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee besteld
@:Bitterbal
@:Essnhills
@:4everBlackeyed
Ik heb laatst dit spel gekocht. Erg leuk en soms best pittig (en verslavend). Zelfs een woonbegeleider vind het leuk
Dan ben je inderdaad blij als je reclame kunt kijken.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Reclame blokken dan ben je maar een schraal diefje![]()
Straks vraagt er een bloedmooie vrouw om een waardevolle verlovingsring, die moet je dan ook maar uit je achterzak zien te toveren zonder te gaan zweten.
Je hebt 8 dobbelstenen 7 blauwe en 1 rode. en een bord met 4x4 vlakkenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Grappig. Hoe werkt dat spel?
Geen last van.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
YouTube heeft nu even veel reclame als normale tv tijdens een film. Nu officieel vastgesteld met mijn stopwatch.
Zou best willen maar moet nog drie adresjes verblijden met mijn sprankelende aanwezigheid vandaag.quote:
die mag lekker opdonderenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Reclame blokken dan ben je maar een schraal diefje![]()
Straks vraagt er een bloedmooie vrouw om een waardevolle verlovingsring, die moet je dan ook maar uit je achterzak zien te toveren zonder te gaan zweten.
wat ga je allemaal etenquote:Op donderdag 26 december 2024 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik nog twee, eerst een volledig kersdiner om fucking 13:00en daarna nog een keer om 19:00.
Geen ideequote:Op donderdag 26 december 2024 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat doe jij, dat je linkjes niet omgezet worden?
kers?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik nog twee, eerst een volledig kersdiner om fucking 13:00en daarna nog een keer om 19:00.
met wat er bij?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb voor vanavond stokbrood met wat smeerseltjes
Ook prima. Lekker simpelquote:Op donderdag 26 december 2024 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb voor vanavond stokbrood met wat smeerseltjes
goed geregeldquote:Op donderdag 26 december 2024 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 gehad, vanavond de restjes opwarmen
Lekkerquote:Op donderdag 26 december 2024 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een bladerdeegdingetje uit de oven en ik heb worteltaart voor bij de koffie
Het is hier grijs.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:09 schreef kwiwi het volgende:
De hele week temperaturen onder nul en zonnig, heerlijk wandel weer
Ik ga naar een italiaan. Denk die ene alio olio pastaquote:Op donderdag 26 december 2024 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga jij allemaal eten?
*kruimelt koekjesquote:Op donderdag 26 december 2024 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga naar een italiaan. Denk die ene alio olio pasta
Ja ik ookquote:Op donderdag 26 december 2024 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
ik heb worteltaart voor bij de koffie
* legt koekjes weg en kruimelt matzesquote:Op donderdag 26 december 2024 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is geen datega met de israeli's
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* legt koekjes weg en kruimelt matzes
Kerst is traditioneel wel een tijd voor levensvragen als dezequote:Op donderdag 26 december 2024 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit te twijfelen of ik nu mijn nagels zal knippen of morgen.
Jaquote:Op donderdag 26 december 2024 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dry January komt er ook aan.Is je dinnetje ook zo’n zuipschuit ?quote:Die doe ik wel![]()
Ik moet elke drie maanden bloedwaardes prikken en mijn lever is in topconditiequote:Op donderdag 26 december 2024 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgend jaar voor kerst maar een nieuwe lever op het verlanglijstje?
wat was er nou vannochtend aan de hand?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet elke drie maanden bloedwaardes prikken en mijn lever is in topconditie
Raam wijd open zetten, verwarming uit en aan die trui.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil m'n warme trui aan
Gelukkig, dan doe ik het dus toch goedquote:Op donderdag 26 december 2024 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kerst is traditioneel wel een tijd voor levensvragen als deze
beetje vroeg voor het kerstdinerquote:Op donderdag 26 december 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is m'n ooggerrie gesprongen.
DJUMP DJUMPquote:Op donderdag 26 december 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is m'n ooggerrie gesprongen.
En dat beperkt je HOE in het kalkoenschransen?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
het wordt verdomme alleen maar mistiger
ja ik ga ook nog even naar buiten. 6042 stappies nu, en een uitgelezen kans op veel meer dus dat moeten we maar eens doen danquote:
Morgen weer darten om te kijken.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ZIT IK WEER OP DAT KUT FACEBOOK TE KIJKEN![]()
weg daar
ik heb eerst mn lego technic model afgemaaktquote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ga ook nog even naar buiten. 6042 stappies nu, en een uitgelezen kans op veel meer dus dat moeten we maar eens doen dan
#firstworldproblemsquote:Op donderdag 26 december 2024 13:43 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ik mijn gekregen cadeaus in de big shopper krijg.
luiquote:Op donderdag 26 december 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Hey KerstBengeltjes hoe is het hier?
Lekker toch, is echt zo dag voor om lui te zijn.quote:
ik had gisteren eigenlijk het idee om vroeg in de supermarkt te staanquote:Op donderdag 26 december 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, is echt zo dag voor om lui te zijn.
Ja die waren al vroeg open, althans voor 1ste Kerstdag, hier al om 9 uurquote:Op donderdag 26 december 2024 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had gisteren eigenlijk het idee om vroeg in de supermarkt te staan
Die heb ik ookquote:Op donderdag 26 december 2024 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
Kijk nou! Ik heb een puntenslijper voor wortels![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja, hier ook al vroegquote:Op donderdag 26 december 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die waren al vroeg open, althans voor 1ste Kerstdag, hier al om 9 uur
Auw Auw Auw Auw.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
Kijk nou! Ik heb een puntenslijper voor wortels![]()
![]()
[ afbeelding ]
IK heb nog genoeg in huis voor een heel weeshuis,quote:Op donderdag 26 december 2024 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, hier ook al vroeg
maar even wat aantrekken en daar naartoe
Is ook handig om groentechips mee te maken.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gember-limoentheetje mee gemaakt
quote:Op donderdag 26 december 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Verkeer tussen de A4 en dat ene winkelcentrum om Leidschendam staat muurvast
Ohhhh, vingers.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet stoppen als je vingers in de buurt gaan komen hè
Ik heb van KitchenAid zo'n Japanse groentesnijder die een stuk groente of fruit in een grote dungesneden plak afrolt.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook handig om groentechips mee te maken.
Geen gek idee, komkommer in plaats van nori, smaakt best lekker denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb van KitchenAid zo'n Japanse groentesnijder die een stuk groente of fruit in een grote dungesneden plak afrolt.
Oorspronkelijk voor rare appeltaart. En ik wil nog eens sushi maken met vellen komkommer ipv nori. Maar groentechips moet ik ook eens proberen. Niet eens aan gedacht.
Hoi Dotteke, leuk je hier te treffen op 2e kerstdag.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Hey KerstBengeltjes hoe is het hier?
Hey Kukele:Wquote:Op donderdag 26 december 2024 14:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoi Dotteke, leuk je hier te treffen op 2e kerstdag.
Ja, ik zag mensen eens zoiets doen omdat ze issues hadden met nori. Dat heb en snap ik niet zo. Maar het zag er wel leuk uit.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen gek idee, komkommer in plaats van nori, smaakt best lekker denk ik.
Ik ben altijd pro variatie. Ik ga het eens proberen.quote:Ik vind groentechips meer smaak hebben dan gewone chips, maak het best vaak als ik even wat tijd heb.
Inderdaad, meteen een ander onderdeel van je persoonlijkheid wat hier naar buitenkomt.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kukele:W
Ja gezellig he, weer eens wat anders
Het is niet te geloven he, je maakt wat mee zo op tweede kerstdagquote:Op donderdag 26 december 2024 14:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Inderdaad, meteen een ander onderdeel van je persoonlijkheid wat hier naar buitenkomt.
Er is niks leukers dan dat.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Verkeer tussen de A4 en dat ene winkelcentrum om Leidschendam staat muurvast
Lekker op het strand liggenquote:Op donderdag 26 december 2024 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is niks leukers dan dat.
Ja die LEGO zat te worden.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
#firstworldproblems
en anders nog een tripje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |