SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Frankrijk, Litouwen, Engeland, IJsland, Argentinië.
Maar ik wil hier niet de @:RockNijntje uithangen.
spinazie, cordonbleu met wat aardappel en een gekookt eitjequote:Op woensdag 25 december 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu?
We nemen een extra jerrycan mee.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Argentinie klinkt avontuurlijk.
Afgelopen twee jaar ging ik in de zomer een weekje met de trein naar wat plekken in Duitsland.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem je nooit vakantie? Of ga je nooit op vakantie?
Waarom?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We nemen een extra jerrycan mee.
Ah zo. Gaan jullie rondreizen?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor als het echt spannend wordt, dat we toch kunnen tanken.
Buiten Buenos Aires sowieso richting Salto, want dat zag ik ooit in een documentaire over Arnon Grunberg, wiens boeken ik uit piëteit heb uitgelezen, maar zoiets zit dan toch in mijn hoofd.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo. Gaan jullie rondreizen?
Als US die 11 health in zijn pik heeft zitten is in ieder geval het voortbestaan van de mensheid wel gegarandeerd.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De basis werd aangevallen door vijf Scissorhands (sprinkhaan-achtigen, maar dan 2 à 2,5 keer zo groot als een mens). Van de vier mensen raakten er drie buitenbewust zijn tijdens de gevechten. Uiteindelijk de insecten wel kunnen doden. Nu de gewonden verzorgen. Eentje had nog maar 11 health (van totaal 200) over.
spannend, zat je starship troopers te kijke ?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De basis werd aangevallen door vijf Scissorhands (sprinkhaan-achtigen, maar dan 2 à 2,5 keer zo groot als een mens). Van de vier mensen raakten er drie buitenbewust zijn tijdens de gevechten. Uiteindelijk de insecten wel kunnen doden. Nu de gewonden verzorgen. Eentje had nog maar 11 health (van totaal 200) over.
Ik ben Stranded Alien Dawn aan het spelen.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
spannend, zat je starship troopers te kijke ?
ahaquote:Op woensdag 25 december 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben Stranded Alien Dawn aan het spelen.
Omdat je ergens op schijnt?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:57 schreef essnhills het volgende:
Goeie Kerstdiscussies:
Waarom heet een schijnwerper een schijnwerper ipv een lichtwerper?
Je werpt toch geen schijn?
Is 'ie koosjer?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef mschol het volgende:
morgen staat er denk ik Carpaccio op het menu, die gisteren meegekregen, eens kijken of ik het te vreten vind.. volgens mij nooit gegeten
Ja, je schijnt een een lichtje. Schijnen en werpen is beide wat je doet. En je doet dat met licht.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je ergens op schijnt?
nog nooit rood vlees gegeten?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef mschol het volgende:
morgen staat er denk ik Carpaccio op het menu, die gisteren meegekregen, eens kijken of ik het te vreten vind.. volgens mij nooit gegeten
https://www.dbnl.org/teks(...)14195001_01_0097.php die vind ik op google?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, je schijnt een een lichtje. Schijnen en werpen is beide wat je doet. En je doet dat met licht.
Dan zou lichtwerpen toch veel logischer zijn?
Groot gelijk pik, doen waar je zelf zin in hebt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:01 schreef Karzai het volgende:
ik ben al klaar, heb de familie mooi afgezegd morgen
het smaakt allemaal ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, rare biefstuk , dat valt toch onder rood vlees ?
ohh okequote:Op woensdag 25 december 2024 22:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
het smaakt allemaal ongeveer hetzelfde
Heeft het een met het ander te maken?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff even “rookpauze” genomen. Ik plof en die kinderen waren weer aan het janken
Ik zou een kanon vanaf nu dan ook graag een zwaarwerper noemen.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, je schijnt een een lichtje. Schijnen en werpen is beide wat je doet. En je doet dat met licht.
Dan zou lichtwerpen toch veel logischer zijn?
Dat ik van beide even een pauze nodig hebquote:Op woensdag 25 december 2024 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft het een met het ander te maken?
Lekker, beetje rucola erbij, wat pijnboompitjes, parmazan en dan nog wat gefrituurde kappertjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef mschol het volgende:
Mja deze zijn anderhalf ofzo. Ze gaan zo naar bedquote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kinderen van mijn broer die overleef ik wel voor een middagje gelukkig.
En truffelmayonaisequote:Op woensdag 25 december 2024 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker, beetje rucola erbij, wat pijnboompitjes, parmazan en dan nog wat gefrituurde kappertjes.
Oh dat is wel lekker hoor.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:58 schreef mschol het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |