Sinds 1999 hierquote:Op woensdag 25 december 2024 18:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niemand wist wie Floor Jansen was tot een paar jaar geleden
Die zijn net iets minder slechtquote:
Of Phantom of the Opera met Henk Poort @ Beste Zangersquote:Op woensdag 25 december 2024 18:48 schreef Bargehassus het volgende:
Geef mij maar Ghost love score @:Wacken 2013.
scheelt.... das ook niet verplicht. @essnhills onthoudt geen enkel nummer uit de lijst en komt volgend jaar weer onbevangen binnenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:48 schreef noodgang het volgende:
Dit ken ik niet en ga ik ook niet onthouden
Moeten toch aan die 1.4 komenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:49 schreef peaceman het volgende:
Nou mensen... allemaal even snel een vluggertje doen...
Ja, ook. Maar toen kende ik haar al dus de verrassing was minder groter.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of Phantom of the Opera met Henk Poort @ Beste Zangers
Klopt, maar toch elke keer weer verbaasd over de strot van die vrouwquote:Op woensdag 25 december 2024 18:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar toen kende ik haar al dus de verrassing was minder groter.
Maar dat is aandachtvragerijquote:Op woensdag 25 december 2024 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt.... das ook niet verplicht. @:essnhills onthoudt geen enkel nummer uit de lijst en komt volgend jaar weer onbevangen binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |