Een andere user Baggerhuis noemen vind ik niet echt normaal.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
een mod mag geen vraag stellen?
op eerste kerstdag nog wel
twijgje?quote:
Ik heb geen kersttrui!quote:Op woensdag 25 december 2024 18:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Boomers in kersttrui gaan los!
Lex ben jij een jonge boomer in een kersttrui?quote:
Ter kennisgeving aangenomen.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een andere user Baggerhuis noemen vind ik niet echt normaal.
Vrede op aardequote:Op woensdag 25 december 2024 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een andere user Baggerhuis noemen vind ik niet echt normaal.
Ik had net ook Bonham als kerstdinerquote:Op woensdag 25 december 2024 18:34 schreef Isorden het volgende:
Bonham GOD
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vreten op aardequote:
TV nog niet aanzetten was goed idee, blijkbaar.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Boomers in kersttrui gaan los!
Minus de ketstrui zekerquote:Op woensdag 25 december 2024 18:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lex ben jij een jonge boomer in een kersttrui?
Wel losgaande boomerquote:Op woensdag 25 december 2024 18:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik heb geen kersttrui!
Ik had niet direct in de gaten dat het de laatste post was. En als er dan iemand is die binnen een minuut een nieuw topic opent, nou ja. Laat maar.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wow, en dit is een mod? Op eerste kerstdag nog wel.
2e ABBA al zelfs.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh een nummer van ABBA voor 29 december?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |