quote:Op woensdag 25 december 2024 19:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterker nog, we hebben al meer dan een maand geleden geboekt.
Waarom weer verhuizen?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nope, maar ik denk wel volgend jaar weg te gaan. Heb een financiële meevaller gehad. Al ga ik wel weer verhuizen volgend jaar. Ben dit jaar al verhuisd![]()
nu al zin in in...quote:Op woensdag 25 december 2024 19:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterker nog, we hebben al meer dan een maand geleden geboekt.
Nee. Erfenis van moeder (is al jaren dood, maar was door omstandigheden beter dat pa mij en mijn broer dat geld nu alvast schonkquote:
Blunders binnen de GGz, meer kan en wil ik er tbh niet over kwijt..quote:
ah oke. en nu keuzestress wat ermee te doen?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Erfenis van moeder (is al jaren dood, maar was door omstandigheden beter dat pa mij en mijn broer dat geld nu alvast schonk
ook al zin in inquote:Op woensdag 25 december 2024 19:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar eerst in april nog een paar dagen weg
Helemaal goed, wel kut!quote:Op woensdag 25 december 2024 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blunders binnen de GGz, meer kan en wil ik er tbh niet over kwijt..
Valt mee. Ik zet het sws eerst even opzijquote:Op woensdag 25 december 2024 19:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah oke. en nu keuzestress wat ermee te doen?
Hoopte al dat je zou happenquote:
quote:
Dat heb je zo rond etenstijd hè?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoopte al dat je zou happen
topic is bijna dichtquote:Op woensdag 25 december 2024 19:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]En viooltjes!
Maar geen Baggerhuis meer, ok? Love is all!
zolang je niet te lang wacht met een nieuw topic openen zal ik je niet laten baggerenquote:Op woensdag 25 december 2024 19:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]En viooltjes!
Maar geen Baggerhuis meer, ok? Love is all!
Das niet eens bottom 11 toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd zometeen die studentikoze stront van Guus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |