quote:Op woensdag 25 december 2024 16:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Genoeg uitkeringstrekkers
quote:Op woensdag 25 december 2024 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet qua posts nog wat inhalen van gisteren en vandaag, maar ik weet niet of ik nog veel tijd ga hebben om te posten. Maar ik ben er nu
Ja, breng de wokies even op ideeënquote:Op woensdag 25 december 2024 16:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Valt me nog mee dat het Woke volk dit liedje niet wil cancellen vanwege de tekst...
quote:Op woensdag 25 december 2024 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet qua posts nog wat inhalen van gisteren en vandaag, maar ik weet niet of ik nog veel tijd ga hebben om te posten. Maar ik ben er nu
who?quote:
Ik heb ook nog veel te inhalen, maar dat wordt ook vooral een project voor de komende dagenquote:Op woensdag 25 december 2024 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hey little girl, is your daddy home?quote:Op woensdag 25 december 2024 16:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Valt me nog mee dat het Woke volk dit liedje niet wil cancellen vanwege de tekst...
ik was 16 zij was 28quote:Op woensdag 25 december 2024 16:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hey little girl, is your daddy home?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |