Dit is geen antwoord.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik doelde op 1948. Toen is de ellende daar begonnen.
Ten aanzien van het laatste: de VS moet gewoon beide partijen aan tafel krijgen. Ik heb ook goede hoop dat Trump zowel tav Rusland als tav Israël grote stappen kan zetten naar hopelijk duurzame vrede.
Ik denk dat het voor de hand ligt dat Oekraïne een deel van hun grondgebied kwijt gaan raken. De Krim zal Russisch blijven. De rest onafhankelijk?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Roepen dat diplomatie nodig is is betekenisloos als je geen concreet idee hebt van hoe een eventuele oplossing eruit zou moeten zien. Verschuil je nou eens niet achter vaagheden en kom er nou eens voor uit hoe je vindt dat deze oorlog beindigt zou moeten worden. Moet Oekraïne bijvoorbeeld wel of niet terrein prijsgeven (en zo ja hoe veel)? En krijgen ze daar veiligheidsgaranties voor terug (al dan niet in de vorm van NAVO lidmaatschap) of moeten ze maar vertrouwen op de goede intenties van Rusland?
Suggestief persoonlijk gejank op basis van aannamesquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik stelde je een inhoudelijke vraag over de ideologische geestverwanten van Wilders in Europa. Hoe is dat persoonlijk worden?
Overigens was dat in reactie op een bericht waarin jij wel persoonlijk werd en begon te schelden.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de hand ligt dat Oekraïne een deel van hun grondgebied kwijt gaan raken. De Krim zal Russisch blijven. De rest onafhankelijk?
.
Uiteraard hebben ze GPS-signalen gestoord en alle radiobakens uitgezet, er was een droneaanval gaande.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is nu nos official dat Rusland waarschijnlijk dit vliegtuig heeft gesloopt. Ze hebben ook een noodlanding geweigerd en de gps gestoord. Hard hun best gedaan om ook de nog levende burgers in zee te laten verdwijnen.
Oekraine een stuk land laten af staan is juist een incentive voor meer oorlog. Dat hebben we namelijk met de Krim al gezien.quote:
NAVO boots on the ground om de, volgens de russen zelf niet-Russische rebellen in het oosten op te ruimen. Verder stationeren van een aantal squadrons f-35 met tactische kernwapens?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En wat voor concrete acties hadden zij kunnen uitvoeren om deze oorlog te voorkomen?
Door een hartaanval bedoel je?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:16 schreef TLC het volgende:
Toch verbazingwekkend dat je nog levend uit het vliegtuig kan stappen, ik had allang afscheid van t leven genomen dan
Nee ik had mn handen gevouwen en mn ogen gesloten en gewoon gewacht tot het allemaal over wasquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Door een hartaanval bedoel je?
Waarom kunnen ze geen schietstoelen en maken voor vliegtuigen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee ik had mn handen gevouwen en mn ogen gesloten en gewoon gewacht tot het allemaal over was
Of onder iedere stoel een parachute met instructiesquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze geen schietstoelen en maken voor vliegtuigen?
Ze moeten een speciale afgesloten decompressie ruimte maken van waaruit passagiers met parachute één voor één veilig weggeschoten kunnen worden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Of onder iedere stoel een parachute met instructiesOok al heb je totaal geen ervaring, je hebt dan weinig te verliezen
Vliegtuig wordt onbetaalbaar en kan door de ruimte die de stoelen innemen maar een beperkt aantal passagiers meenemen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef polderturk het volgende:
[..]
De gevechtspiloten worden daarop getraind. Het is hun carrière. Je wilt elke passagier een training gaan geven voordat ze met een vlucht mee kunnen...quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:33 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja, anders heeft die schietstoel iets sadistisch he?!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:07 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Vliegtuig wordt onbetaalbaar en kan door de ruimte die de stoelen innemen maar een beperkt aantal passagiers meenemen.
Denk dat ook de bovenste helft van de passagierscabine eraf moet, weg is de constructie stevigheid.
Zomaar wat bezwaren...
Ik neig ook neer naar onkunde. Wat je zegt, dan moeten al die verkeerstoren al meteen weten dat het vliegtuig is geraakt door eigen geschut, en daarop handelen. Ik vind dat weinig realistisch in zo'n kort tijdbestek.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:20 schreef Nobu het volgende:
[..]
Uiteraard hebben ze GPS-signalen gestoord en alle radiobakens uitgezet, er was een droneaanval gaande.
Als je denkt dat ze dat allemaal binnen 5 minuten als een groot complot voor het verdwijnen van dat vliegtuig hadden geregeld heb je wel erg veel vertrouwen in de coördinatie tussen alle verschillende instanties.
Bij de MH17 kwamen ze er ook pas achter dat ze niet een of andere Antonov hadden geraakt nadat ze de wrakstukken op locatie gingen bekijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |