Ja onbegrijpelijk. Er is zoveel goede muziek op de wereld en dan stem je op zoiets onzijdigs.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:46 schreef livelink het volgende:
Sommige nummers begrijp ik echt niet waarom het in de top2000 staat. Dit is dan waarschijnlijk van Bruce Springsteen-fans die gewoon op 30 nummers van hem stemmen. Dat soort fans is het wel.
quote:Op woensdag 25 december 2024 11:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haha ja ik ken het, heeft alle 26 letters van het alfabet toch?
Ja, maar wel vrij schandalig, het is echt lang geleden dat ik het begin heb gemist.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekker man, beetje uitslapen
Moeten echt een betere drummer zoeken hoor.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
Klinkt echt nergens naar, zie ze nooit beroemd worden.
quote:Op woensdag 25 december 2024 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
Dat dachten ze bij het TV programma top of flop ookquote:Op woensdag 25 december 2024 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
Ach ik merk het zelf ook, sinds ik werk heb moet ik mijn energie ietsje beter spreiden af en toequote:Op woensdag 25 december 2024 11:48 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, maar wel vrij schandalig, het is echt lang geleden dat ik het begin heb gemist.
Ben te oud.![]()
Snel aan het
kzit te luisteren maar mag wel snel weer wegquote:Op woensdag 25 december 2024 11:49 schreef Bargehassus het volgende:
The T2000 goes on. Nou, snel dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |