Ja, dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 25 december 2024 11:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het knap dat men al die Bruce liedjes uitelkaar kan houden ..... deze is toch al geweest.
Dit is het eerste nummer wat ik überhaupt hoor.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
nog geeneens 200 nummers gehad en ik heb nu al 3x Broes gehoord...
Als je er 35 op je stemlijst zet, maakt dat minder uitquote:Op woensdag 25 december 2024 11:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het knap dat men al die Bruce liedjes uitelkaar kan houden ..... deze is toch al geweest.
Al die mensen staan best voor lul in dat café. Behalve Iron Maiden Man!quote:Op woensdag 25 december 2024 11:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sta je dan met je gouden stropdas en giletje aan in het top 2000 café.
Welkom!quote:Op woensdag 25 december 2024 11:44 schreef asco het volgende:
[..]
Dit is het eerste nummer wat ik überhaupt hoor.![]()
Snel en bruinquote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 25 december 2024 11:44 schreef asco het volgende:
[..]
Die gast is zo hard alle vormen van gêne voorbij waardoor het episch wordtquote:Op woensdag 25 december 2024 11:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Al die mensen staan best voor lul in dat café. Behalve Iron Maiden Man!
Een liefhebber weet dat natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 11:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Deze had niet gehoeven van Bruce.
Lekker man, beetje uitslapenquote:Op woensdag 25 december 2024 11:44 schreef asco het volgende:
[..]
Haha ja ik ken het, heeft alle 26 letters van het alfabet toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 11:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snel en bruin
Nee, die zin is de zin die ik (en anderen) kreeg bij mijn examen blind typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |