SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een boek van mijn oma.
Max Havelaar
Je lacht, maar nu voel ik me dus verplicht om het te lezen. Alsof ik een mondeling krijg de volgende keer dat ik op bezoek gaquote:
Wil je m'n samenvatting overschrijven?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je lacht, maar nu voel ik me dus verplicht om het te lezen. Alsof ik een mondeling krijg de volgende keer dat ik op bezoek ga
Oma is een Indo die graag wil dat je wat geschiedenis leert?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een boek van mijn oma.
Max Havelaar
Neequote:Op woensdag 25 december 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oma is een Indo die graag wil dat je wat geschiedenis leert?
Ja als we geen minpunten krijgen voor spiekenquote:Op woensdag 25 december 2024 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je m'n samenvatting overschrijven?
Kap nah!quote:Op woensdag 25 december 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht, ik kom om 9:45 uit bed, dan is het wel licht. Valt dat even tegen.
Heerlijk, weer even een paar maanden meer licht. Heb het nodig.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Kap nah!
We hebben de kortste dag nu wel gehad.
Dat klinkt weer te warm.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk, weer even een paar maanden meer licht. Heb het nodig.
Kan niet wachten tot een droge warme periode met licht.
Januari en februari zijn vaak niet veel beter dan wat we nu hebben. Nog even doorzetten!quote:Op woensdag 25 december 2024 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk, weer even een paar maanden meer licht. Heb het nodig.
Kan niet wachten tot een droge warme periode met licht.
Ja heb toch geen zin in die nachten waar je eerst van ellende 50x moet draaien enz door de warmte voor je kan slapen.quote:
Nee, dan liever deze nachten.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb toch geen zin in die nachten waar je eerst van ellende 50x moet draaien enz door de warmte voor je kan slapen.
Ja ik slaap nu wel veel beter. Maar overdag mag het wel iets warmer.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan liever deze nachten.
Hmm ja nu je het zegt.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ondanks die nachten dat ik dan weinig slaap heb ik daar overdag geen last van dat ik te weinig heb geslapen. In de winter grijze dagen heb ik daar veel meer last van.
Veel plezier.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:20 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo maar eens richting de trein om kerst te vieren met Solo.
Doe die ouwe crimineel maar de groeten.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:20 schreef Ama het volgende:
Ik weet het, maar de kanteling is ingezet.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Januari en februari zijn vaak niet veel beter dan wat we nu hebben. Nog even doorzetten!
Hopelijk doet hij voor jou wel de deur open. @Solotovskiquote:Op woensdag 25 december 2024 10:20 schreef Ama het volgende:
Doe ikquote:Op woensdag 25 december 2024 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe die ouwe crimineel maar de groeten.
Voor mij altijd.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij voor jou wel de deur open. @:solotovski
Eerst gamen.quote:
2quote:Op woensdag 25 december 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst gamen.En Top2000 luisteren, even zoeken op welke zender dat is.
En vanmiddag naar broer en zijn vriendin en daar gourmetten.
Je had moeten zeggen dat je thuisbezorgd was.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:31 schreef Haags het volgende:
Mijn vriendschap met @:solotovski eindigde toen hij mij voor een dichte deur liet staan.
Desondanks wens ik hem toch fijne feestdagen toe.
Of gewoon fatsoenlijke kaarsen kopen omaquote:
Geloof niet dat daar heel veel mensen rouwig om zullen zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)outerse-79-overleden
Ach wat spijtig.
Jammer dat hij nooit heeft geboet voor zijn daden.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)outerse-79-overleden
Ach wat spijtig.
Typische AI render. Letter-achtige tekens die niet bestaan.quote:
Ja dat wel. Maar verder gewoon gauw vergeten.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij nooit heeft geboet voor zijn daden.
Praktisch wel zo he, dat weekje in het jaar dat je in 2 SC's tegelijk postquote:
Lolquote:Op woensdag 25 december 2024 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh nee, want die hebben de sleutel van zijn huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |