+1quote:Op woensdag 25 december 2024 08:55 schreef herverwijderd het volgende:
Hm, nou, ik ben dus degene die dat wel lekker vindt.
Eindelijk moet ik je eens gelijk geven.quote:
Als ie alleen op kerst wordt gegeten heb je gelijk, maar dit is dezelfde smerige shit die ook op pasen wordt genuttigdquote:
Valt wel mee. Hangt er vanaf van welk merk het is. Je moet ook dunne plakken snijden om er goed van te kunnen genieten en eventueel de spijs erover smeren of een plakje kaas.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:34 schreef roos94 het volgende:
Goedemorgen,
Allereerst een fijne kerst.
Maar wie vindt dit nu echt lekker?
Zit altijd in kerstpakket en dergelijke of staat bij je grootmoeder op tafel met kerst...
Vind het niet te pruimen.
[ afbeelding ]
Voor die prijs kan er geen amandelspijs inzitten maar Banketspijs.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:55 schreef Managarm het volgende:
Lekker, amandelspijs. Ik was de enige die het at thuis, dus kocht altijd een kleine (heb ze in Portugal nog niet kunnen vinden met amandelspijs).
heiligschennis..quote:Op woensdag 25 december 2024 09:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hangt er vanaf van welk merk het is. Je moet ook dunne plakken snijden om er goed van te kunnen genieten en eventueel de spijs erover smeren of een plakje kaas.
Spijs eruit wippen en over de plak stol uitsmeren.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Is wel iets wat ik heb leren eten.
Deed altijd het spijs eruit
Toen besloot ik een jaar of 20 geleden dat dit niet echt volwassen is en eet ik gewoon alles op.
Ik gaf het aan mijn vader.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Spijs eruit wippen en over de plak stol uitsmeren.
Ik vind jouw pruim niet te feeststollen.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:34 schreef roos94 het volgende:
Goedemorgen,
Allereerst een fijne kerst.
Maar wie vindt dit nu echt lekker?
Zit altijd in kerstpakket en dergelijke of staat bij je grootmoeder op tafel met kerst...
Vind het niet te pruimen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |