Goed he!quote:
Ik ben aan het inburgerenquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo goed, vorig jaar zei je nog dat het niet bekend was in Belgica
Je hebt wel gelijk overigens
Jij bent de enige op aarde die dit lustquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:41 schreef tesssssssss het volgende:
Het spijs eruit met een mes en dat over het brood smeren. Dan dik boter.
Heerlijk.
Ik zou wel zo een hele grote stol op kunnen. Maar dat doe ik natuurlijk niet.![]()
Ik lust ook marsepein, ik lust ook spruitjes.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij bent de enige op aarde die dit lust
Nouquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gekregen.
Niemand koopt die krengen.
Je krijgt ze alleen.
Da's juist altijd leuk joh, kan je teruglezen of je het nog met jezelf eens bentquote:Op woensdag 24 december 2025 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gewoon 2 keer op hetzelfde topic gereageerd zonder het te beseffen dat het een kick is van vorig jaar
Ik wou mijn eigen reactie een duimpje geven maar dat kan nietquote:Op donderdag 25 december 2025 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's juist altijd leuk joh, kan je teruglezen of je het nog met jezelf eens bent
Bij de AH altijd schreeuwende borden erbij, dat ze voor 50% in de aanbieding zijn. En nog neemt niemand ze mee.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gekregen.
Niemand koopt die krengen.
Je krijgt ze alleen.
Albert Heijn verkoopt diezelfde stol gewoon weer met Pasen hoor.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de AH altijd schreeuwende borden erbij, dat ze voor 50% in de aanbieding zijn. En nog neemt niemand ze mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |