ik heb wel eens gekeken, maar bij AH, hoogvliet of bakker wordt er een woord gerept over witte bonen, is dat een dingetje bij de ultra budget lidl en aldi?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:35 schreef quirina het volgende:
Wij bakken dit thuis zelf en doen er echte amandelspijs in ipv die gesuikerde witte bonenpurree die spijs voor moet stellen.
Nee hoor, ook bij de echte Bakker wordt je genept . Als er maar een klein beetle amandel in zit mag het al amandel of banketspijs genoemd worden. De rest is gewoon witte bonen en vaak abrikozenpitten en amandel essence ( smaakstof)quote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel eens gekeken, maar bij AH, hoogvliet of bakker wordt er een woord gerept over witte bonen, is dat een dingetje bij de ultra budget lidl en aldi?
Aldi en Lidl zijn geen ultra-budget. Ultra-budget zijn de budgetmerken van de grote supermarkten.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel eens gekeken, maar bij AH, hoogvliet of bakker wordt er een woord gerept over witte bonen, is dat een dingetje bij de ultra budget lidl en aldi?
Zonder amandelspijs geen feest(stol)!quote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik gaf het aan mijn vader.
Nu smeer ik het ook uit.
Ja is goor he, doe ik ook altijdquote:Op maandag 22 december 2025 13:33 schreef roos94 het volgende:
Weer zo een smerige stol gekregen.
Ik lepel gewoon de spijs eruit en dan gaat ie weg.
Derdequote:Op dinsdag 23 december 2025 08:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even dit topic naar de tweede pagina tillen.
Knap hoorquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even dit topic naar de tweede pagina tillen.
quote:
Bij mij niet. heb het altijd ingesteld op max 7 pagina's.quote:
Gekregen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij niet. heb het altijd ingesteld op max 7 pagina's.![]()
Maar, heb je al een feest/kerststol gekocht en/of gegeten?
Hoe weet je dat zo goed, vorig jaar zei je nog dat het niet bekend was in Belgicaquote:Op maandag 22 december 2025 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moet dat smeersel uitsmeren op de rest van je stukje
DAS JOUW AFWIJKENDE INSTELLING ZEEUWSE GEKquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |