Hoor je tegenwoordig weinig meer van, nu je 't zegt.quote:
Die staat inderdaad wel schandalig laagquote:Op woensdag 25 december 2024 08:57 schreef Tussle266 het volgende:
En terug. Geslapen en toch alle nummers gehoord die ik wilde horen. Met name Ten Years After, mogelijk voor het laatst.
En laat die vakantie van Leo Alkemade ook maar zittenquote:Op woensdag 25 december 2024 08:59 schreef Isorden het volgende:
"Koop nu je kaarten voor Paul & vrienden"
Ik ga liever gewoon dood.
Doen op NPO1 extra gewoon TV reclame ipv de Radio reclamequote:Op woensdag 25 december 2024 09:00 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
First things first. Is dit kanaal 81 op Ziggo? Waarom zit ik naar reclame te turen?
Ja, als je zo'n vakantie boekt zit je tussen van die kutkinderen die niet eens fatsoenlijk Nederlands sprekenquote:Op woensdag 25 december 2024 09:00 schreef Szura het volgende:
[..]
En laat die vakantie van Leo Alkemade ook maar zitten
Kapitalisme, Pip!quote:Op woensdag 25 december 2024 09:00 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
First things first. Is dit kanaal 81 op Ziggo? Waarom zit ik naar reclame te turen?
Daar had ie geen zinin inquote:Op woensdag 25 december 2024 09:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, als je zo'n vakantie boekt zit je tussen van die kutkinderen die niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken
Dat is dit jaar veel erger geworden.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:00 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
Ik heb geen idee wat er allemaal komt, maar dit is toch wel erg lekker!quote:Op woensdag 25 december 2024 09:07 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij doen ze het er gewoon om, om dat kerstontbijtuurtje zo matig mogelijk te maken. Buk es, de zus van Epo, de Zweede keyboard criminelen. Allemaal niet heel erg om warm voor te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |