Moet George toch eerst echt doodgaanquote:Op woensdag 25 december 2024 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Earring-hype is weer voorbij zie ik.
Hopelijk krijgen we dan wat 60s nummertjes terug.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet George toch eerst echt doodgaan
De notaris?quote:Op woensdag 25 december 2024 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed nummertje om te vertrekken voor mijn standaard ochtendwandeling op kerstochtend richting pap. Wel voor de laatste keer, want we gaan verhuizen. Overmorgen (wie verzint dit?) krijgen we de sleutel.
Neuh, de verkoper in dit geval.quote:
Succes met de verhuizingquote:Op woensdag 25 december 2024 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed nummertje om te vertrekken voor mijn standaard ochtendwandeling op kerstochtend richting pap. Wel voor de laatste keer, want we gaan verhuizen. Overmorgen (wie verzint dit?) krijgen we de sleutel.
Ja dat zien we volgend jaar wel weer.. ik ga niet tijdens de Top 2000 verhuizen natuurlijkquote:
Dat vermoeden had ik al. Maar alsnog succes ermee. Het is pokkewerk.quote:Op woensdag 25 december 2024 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zien we volgend jaar wel weer.. ik ga niet tijdens de Top 2000 verhuizen natuurlijk
Prioriteiten in ieder geval op orde dus!quote:Op woensdag 25 december 2024 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zien we volgend jaar wel weer.. ik ga niet tijdens de Top 2000 verhuizen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |