abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9309108
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 23 maart 2003 @ 14:30:34 #202
3744 Kleintje
op en top!
pi_9317049

alvast nog een foto!
Verhaal komt eraan... hier wordt aan gewerkt!
Er komt een speciale pagina met het uitgebreide verhaal en hier dan een korte uitvoering hiervan!

FOK!fossiel zondag 23 maart 2003 @ 16:14:55 #203
2628 Karin
pi_9318900
Jullie zien er prachtig uit! Ben heel benieuwd naar het verslag.
pi_9319052
Geweldig hoor, gefeliciteerd.
pi_9319804
Gefeliciteerd met jullie huwelijk, Kleintje en Zuurtje!!

En de foto's zijn echt mooi, het geluk straalt gewoon van jullie af!!

zondag 23 maart 2003 @ 17:13:35 #206
16245 CarOnline
met lange O
pi_9319836
Nogmaals gefeliciteerd Eef!! Geweldig! Je bent nou hartstikke getrouwd!

Waaaaaaaaauw wat mooooooooooooi!!! Oh echt een DROOMbruid! Wat baal ik dat ik er niet kon zijn!!
eh heeft er nog iemand aangebeld gister toevallig? Met iets dat rijmt op pleur op?

En Zuurtje!! Wat gaaf met die hoge hoed! Helemaal in stijl! Oh ben heeeel benieuwd naar de rest van de foto's en natuurlijk je verslag!

Screw them.
We're going home.
pi_9320105
Dan hier ook nog maar een keer. Van harte!!
Mon 'en!
  † In Memoriam † zondag 23 maart 2003 @ 17:32:26 #208
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9320208
Kleintje en Zuurtje... ik ben sprakeloos.. wat schitterend
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zondag 23 maart 2003 @ 17:50:41 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_9320627
Kleintje en Zuurtje van harte Wat zagen jullie er geweldig mooi uit!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 23 maart 2003 @ 17:55:00 #210
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_9320732
Ow, wat spettert de liefde van de eerste foto af zeg!
Jullie straaaaaalen gewoon!

Van harte meneer en mevrouw Zuurtje

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  Jubileum moderator zondag 23 maart 2003 @ 19:29:24 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9322474
Arno en wat kijk je trots naar Kleintje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 23 maart 2003 @ 19:34:39 #212
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9322639
ohhhhh wat een mooie jurk zeg
wat zagen jullie er prachtig uit
pi_9332891
Oooooh, wat mooi allemaal.
Harstikke gefeliciteerd, ben heel erg benieuwd naar het verslag en natuurlijk nog wat foto's.
pi_9333403
Kleintje van harte gefeliciteerd!!!!
Ik lag met griep in bed en kon dus niet met je mee leven (geen internet thuis) op Fok maar ik heb wel aan je gedacht.

Zelf sta ik op www.trouwshop.nl en dan als zoekopdracht 4 juli 2003 (trevor en patries).

Mijn future hubby heeft nu ook een pak en schoenen en het enige wat nu nog overblijft zijn de ringen en het bruidsboeket. Nog maar 103 dagen te gaan.

pi_9334333
gefeliciteerd, Kleintje & Zuurtje!
pi_9337287
Het is de laatste tijd zulk lekker weer (zeker in de weekeinden) dat ik gisteren gewoon een tijd achter de PC heb moeten doorbrengen om een zooi muziek op CD te zetten, maar goed, het grootste gedeelte ervan is af, nu alleen nog een zooi Italiaanse muziek op CD zetten.

CD voor bij de ceremonie is af (Moest wat knippen in een nummer, maar hij is nu kort, lrachtig en prachtig) en ik denk dat zeker ene ElizabeebR de keuzes zeer kan waarderen

Verder hoop ik maar dat we ook nog mooi weer hebben, want zoals de afgelopen weken is het schitterend, ik zou er zo voor tekenen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_9337445
Je bent niet alleen Digger, ook ik en mijn vriend hebben gisteren achter de computer gezeten en muziek uitgezocht. We hebben geen idee hoeveel nummers ze tijdens de ceremonie spelen maar we hebben er drie:

Do - Heaven (zo onwijs mooi)

Sade - Kiss of life
(tekst: there must have been an angel by my side that let me to you......dit is voor mij erg speciaal omdat we eigenlijk na bijna 8 jaar weer contact kregen door de dood van mijn neefje)

Melanie C. Ft Lisa Left Eye Lopez - Never be the same again

[Dit bericht is gewijzigd door Little-Angel op 24-03-2003 13:44]

pi_9337741
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:31 schreef Little-Angel het volgende:
We hebben geen idee hoeveel nummers ze tijdens de ceremonie spelen maar we hebben er drie:
Wij 4:

Zucchero - Cosi Celeste (Binnekomst)
Clannad & Bono - In a Lifetime (Tekenen)
U2 - Beautiful day (Feliciteren)
Era - Divano (Feliciteren)

en die 2 tijdens het feliciteren is wellicht nog weinig daar ik een man of 60 of wellicht nog wel meer verwacht bij de ceremonie, maar ja we kunnen niet te lang blijven natuurlijk.

Zaterdag ook bij de Italiaanse groothandel in Hedel geweest. M'n schoonvader denkt dat het er bij het eten aan toe gaat als op een doorsnee etentje met hun familie, dus die rekende met ruim 1 liter wijn per persoon, (hij hield er al rekening mee dat het eten na d ebruiloft niet zo lang en uitvoerig zou zijn als de gemiddelde zodnagmiddag maaltijd)
Enfin, ik heb nu dus een goeie stapel wijn onder het logeerbed liggen

Nu hopen dat de gasten niet werkelijk zo veel zuipen, anders is iedereen na het eten al lam

Maar dat is dus ook geregeld.
Wijn bij het eten en Asti bij de taart verzorgen we zelf (kwa aanlevering), ten eerste weet je dan precies welke wijn je krijgt, en dat die dus perfect bij het eten past, ten 2e is het nog een stuk goedkoper ook.

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 24-03-2003 13:47]

pi_9337968
Hemel Digger dat is nog al wat wijn!!! Gemiddeld denk ik dat je een 20 tal aan mensen op je diner hebt dus dat is 20 liter op zijn minst aan vino. Let er wel op dat als je dus je wijn mee neemt naar het restaurant waar jullie dineren dat je waarschijnlijk servieskosten ofzo moet betalen. Dat is dus meestal het geval als je wijn mee neemt of zelf je bruidstaart ergens anders bestelt en dan in het restaurant op eet.
pi_9342256
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:52 schreef Little-Angel het volgende:
Hemel Digger dat is nog al wat wijn!!! Gemiddeld denk ik dat je een 20 tal aan mensen op je diner hebt dus dat is 20 liter op zijn minst aan vino.
Wij hebben nogal wat daggasten, >50
quote:
Let er wel op dat als je dus je wijn mee neemt naar het restaurant waar jullie dineren dat je waarschijnlijk servieskosten ofzo moet betalen. Dat is dus meestal het geval als je wijn mee neemt of zelf je bruidstaart ergens anders bestelt en dan in het restaurant op eet.
Weet ik, allemaal al lang geregeld (0.20 kurkgeld)
pi_9355176
quote:
Wile_E_Coyote & Ingrid: 26 maart 2003
Hoe gaat het ermee?
Alles klaar voor morgen??
  dinsdag 25 maart 2003 @ 08:34:07 #222
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9355190
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 08:32 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hoe gaat het ermee?
Alles klaar voor morgen??

Ja hoor, geen probleem. We doen gelukkig niet aan grote feesten of zo, dus de voorbereiding was uiterst eenvoudig. Alleen iemand regelen voor de foto's de administratieve rompslomp en de voorbereidingen voor de lunch met een select gezelschap. Vandaag de auto wassen, naar de kapper en dan kunnen we gaan zitten wachten tot het morgen 11 uur is

[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 25-03-2003 08:38]

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  dinsdag 25 maart 2003 @ 08:37:33 #223
3744 Kleintje
op en top!
pi_9355226
Wij hadden tijdens de ceremonie geen muziek. Dat waren we echt vergeten en maar goed ook. Denk dat we er toch niet op hadden gelet.
Wij hadden het heel persoonlijk doordat we zelf daarna iedereen nog hebben bedankt!

Wat we echt gaaf vonden was het foto's maken. Op het terras in het zonnetje met bier en wijn, door de bloesemstruik heen, met ons hoofd door een reddingsboei... we hebben echt hele gekke foto's. Niet van die statiefoto's, dat hoort niet bij ons!

pi_9355908
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 08:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Ja hoor, geen probleem. We doen gelukkig niet aan grote feesten of zo, dus de voorbereiding was uiterst eenvoudig. Alleen iemand regelen voor de foto's de administratieve rompslomp en de voorbereidingen voor de lunch met een select gezelschap. Vandaag de auto wassen, naar de kapper en dan kunnen we gaan zitten wachten tot het morgen 11 uur is

Dat je niet aan grote feesten doet, scheelt inderdaad.......dan wens ik jullie een hele fijne dag toe morgen!! Wel foto's he.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:36:38 #225
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_9373206
Wile_E_Coyote en Ingrid: fijne dag morgen en heel veel plezier!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')