alvast nog een foto!
Verhaal komt eraan... hier wordt aan gewerkt!
Er komt een speciale pagina met het uitgebreide verhaal en hier dan een korte uitvoering hiervan!
En de foto's zijn echt mooi, het geluk straalt gewoon van jullie af!!
Waaaaaaaaauw wat mooooooooooooi!!! Oh echt een DROOMbruid! Wat baal ik dat ik er niet kon zijn!!
eh heeft er nog iemand aangebeld gister toevallig? Met iets dat rijmt op pleur op?
En Zuurtje!! Wat gaaf met die hoge hoed! Helemaal in stijl! Oh ben heeeel benieuwd naar de rest van de foto's en natuurlijk je verslag!
Van harte meneer en mevrouw Zuurtje
Zelf sta ik op www.trouwshop.nl en dan als zoekopdracht 4 juli 2003 (trevor en patries).
Mijn future hubby heeft nu ook een pak en schoenen en het enige wat nu nog overblijft zijn de ringen en het bruidsboeket. Nog maar 103 dagen te gaan.
CD voor bij de ceremonie is af (Moest wat knippen in een nummer, maar hij is nu kort, lrachtig en prachtig) en ik denk dat zeker ene ElizabeebR de keuzes zeer kan waarderen
Verder hoop ik maar dat we ook nog mooi weer hebben, want zoals de afgelopen weken is het schitterend, ik zou er zo voor tekenen.
Do - Heaven (zo onwijs mooi)
Sade - Kiss of life
(tekst: there must have been an angel by my side that let me to you......dit is voor mij erg speciaal omdat we eigenlijk na bijna 8 jaar weer contact kregen door de dood van mijn neefje)
Melanie C. Ft Lisa Left Eye Lopez - Never be the same again
[Dit bericht is gewijzigd door Little-Angel op 24-03-2003 13:44]
quote:Wij 4:
Op maandag 24 maart 2003 13:31 schreef Little-Angel het volgende:
We hebben geen idee hoeveel nummers ze tijdens de ceremonie spelen maar we hebben er drie:
Zucchero - Cosi Celeste (Binnekomst)
Clannad & Bono - In a Lifetime (Tekenen)
U2 - Beautiful day (Feliciteren)
Era - Divano (Feliciteren)
en die 2 tijdens het feliciteren is wellicht nog weinig daar ik een man of 60 of wellicht nog wel meer verwacht bij de ceremonie, maar ja we kunnen niet te lang blijven natuurlijk.
Zaterdag ook bij de Italiaanse groothandel in Hedel geweest. M'n schoonvader denkt dat het er bij het eten aan toe gaat als op een doorsnee etentje met hun familie, dus die rekende met ruim 1 liter wijn per persoon, (hij hield er al rekening mee dat het eten na d ebruiloft niet zo lang en uitvoerig zou zijn als de gemiddelde zodnagmiddag maaltijd)
Enfin, ik heb nu dus een goeie stapel wijn onder het logeerbed liggen
Nu hopen dat de gasten niet werkelijk zo veel zuipen, anders is iedereen na het eten al lam
Maar dat is dus ook geregeld.
Wijn bij het eten en Asti bij de taart verzorgen we zelf (kwa aanlevering), ten eerste weet je dan precies welke wijn je krijgt, en dat die dus perfect bij het eten past, ten 2e is het nog een stuk goedkoper ook.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 24-03-2003 13:47]
quote:Wij hebben nogal wat daggasten, >50
Op maandag 24 maart 2003 13:52 schreef Little-Angel het volgende:
Hemel Digger dat is nog al wat wijn!!! Gemiddeld denk ik dat je een 20 tal aan mensen op je diner hebt dus dat is 20 liter op zijn minst aan vino.
quote:Weet ik, allemaal al lang geregeld (0.20 kurkgeld)
Let er wel op dat als je dus je wijn mee neemt naar het restaurant waar jullie dineren dat je waarschijnlijk servieskosten ofzo moet betalen. Dat is dus meestal het geval als je wijn mee neemt of zelf je bruidstaart ergens anders bestelt en dan in het restaurant op eet.
quote:Ja hoor, geen probleem. We doen gelukkig niet aan grote feesten of zo, dus de voorbereiding was uiterst eenvoudig. Alleen iemand regelen voor de foto's de administratieve rompslomp en de voorbereidingen voor de lunch met een select gezelschap. Vandaag de auto wassen, naar de kapper en dan kunnen we gaan zitten wachten tot het morgen 11 uur is
Op dinsdag 25 maart 2003 08:32 schreef Koningin het volgende:[..]
Hoe gaat het ermee?
Alles klaar voor morgen??
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 25-03-2003 08:38]
Wat we echt gaaf vonden was het foto's maken. Op het terras in het zonnetje met bier en wijn, door de bloesemstruik heen, met ons hoofd door een reddingsboei... we hebben echt hele gekke foto's. Niet van die statiefoto's, dat hoort niet bij ons!
quote:Dat je niet aan grote feesten doet, scheelt inderdaad.......dan wens ik jullie een hele fijne dag toe morgen!! Wel foto's he.
Op dinsdag 25 maart 2003 08:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ja hoor, geen probleem. We doen gelukkig niet aan grote feesten of zo, dus de voorbereiding was uiterst eenvoudig. Alleen iemand regelen voor de foto's de administratieve rompslomp en de voorbereidingen voor de lunch met een select gezelschap. Vandaag de auto wassen, naar de kapper en dan kunnen we gaan zitten wachten tot het morgen 11 uur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |