abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9152323
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:42 schreef DIGGER het volgende:

[..]

We hebben wel bepaald in zoverre we de zaken kunnen bepalen natuurlijk, maar we kunnen niet iedereen op de juiste plek bij de ceremonie zetten, hebben geen invloed op het weer, afzeggingen etc.

nee goed, dat soort dingen kun je nooit beinvloeden natuurlijk, dat is altijd afwachten. waar ik op inging was meer in hoeverre je de dag laat beinvloeden door of plannen door familie en vrienden e.d.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_9156931
Kleintje, nog maar een weekje!!! Ieks!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_9160507
Paniek alom hier

Mijn moeder heeft de trouwjurk van mn zus gisteren opgehaald, maar na een telefoontje van mn zus vandaag, blijkt de hoepelrok er dus NIET bij te zitten! En natuurlijk is de bruidszaak niet bereikbaar, gesloten op maandag en moet er op dinsdag getrouwd worden!

In het allerergste geval moet alles dus dinsdagmorgen nog geregeld worden

pi_9161827
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:21 schreef Fannetje het volgende:
Paniek alom hier

Mijn moeder heeft de trouwjurk van mn zus gisteren opgehaald, maar na een telefoontje van mn zus vandaag, blijkt de hoepelrok er dus NIET bij te zitten! En natuurlijk is de bruidszaak niet bereikbaar, gesloten op maandag en moet er op dinsdag getrouwd worden!

In het allerergste geval moet alles dus dinsdagmorgen nog geregeld worden

*van schrik uit lurkstand* Neeeeeee, dat lijkt me niet leuk........
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 16 maart 2003 @ 20:41:18 #130
3744 Kleintje
op en top!
pi_9163370
Fannetje, valt er niet ergens een privé nummer te achterhalen???
  maandag 17 maart 2003 @ 08:47:40 #131
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_9171878
Ieks!!! Komt ws allemaal wel goed, maar jakkes zeg!
Hebben ze geen internet-adres of e-mail?

Kleintje, het is bijna zover! Het begint nu ws wel plezierig te kriebelen of niet? Ik zal niet vragen of je zenuwachtig bent of dat je het spannend vindt, want hoe vaker het gevraagd wordt des te irritanter.
Heb je het gesprek met de ambtenaar van de burgelijke stand?

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_9177074
Ik hoop dat de weergoden me zo gezind mogen zijn zoals ze kleintje momenteel lijken te gaan zijn....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 17 maart 2003 @ 13:32:43 #133
3744 Kleintje
op en top!
pi_9178019
Het kriebelt zeker weten, maar zenuwachtig.. nee nog steeds niet.

Morgen het gesprek met de ambtenaar van de burgerlijke stand.
Wel een ander probleem hier... vervoer.
Dit weekend hebben ze geprobeerd mijn auto te jatten en nu kan ik er niets meer mee. Het contactslot is geforceerd.
Waarschijnlijk is ie komende maandag pas klaar (slot bestellen, dashboardkastje bestellen en allerlei andere dingen die gesloopt zijn).
Nu heb ik een probleem met het ophalen van mijn jurk. Maar goed, dat wordt ook wel weer geregeld.

Het weer beloofd tot nu toe nog veel goeds voor vrijdag. Iets meer bewolking maar wel zonnig en droog!

HEB ER ZIN IN!

maandag 17 maart 2003 @ 14:34:30 #134
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_9179646
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:32 schreef Kleintje het volgende:
HEB ER ZIN IN!
Werkelijk? Het viel anders niet op hoor.
Maar wel lullig van je auto hoor.

Ik heb trouwens het idee dat er onherroepelijk iets mis gaat op zijn bruiloft of tijdens de voorbereidingen.
Bij jou is dat de auto, bij Fannetjes zus de jurk en bij mij kwam mijn styliste te laat wegens inbraak. Klinkt stoer dat 'styliste', maar het is gewoon mijn nichtje hoor en het is toevallig haar beroep en ze is er ook verdomde goed in. Er was de nacht ervoor bij haar ingebroken en nu lag de deur eruit. Die kon niet eerder gemaakt worden dan op de dag van het trouwen zelf. Haar vriend bleef achter en zij scheurde via vele omwegen ri. het oosten. Is allemaal wel goed gekomen en dat is ook altijd zo.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_9181052
Ik heb gister ook nog iemand gesproken die vrijdag gaat trouwen, ze waren net gisteren nog effe verhuisd. En ze dacht dat ze alles dinsdag wel in orde zou hebben in het nieuwe huis en dan vrijdag ook nog effe trouwen.
Jezus, ik zou gek worden! Dat kon ik niet allebei tegelijk bij elkaar hebben.
  Overall beste user 2022 maandag 17 maart 2003 @ 15:38:13 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_9181279
Ik trouw 10 juni in het stadhuis te Zürich.

Weten jullie het ook.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_9181664
waaaah! die Ulx! gefelicibruidstaart!
  Overall beste user 2022 maandag 17 maart 2003 @ 15:55:23 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_9181776
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:52 schreef bixister het volgende:
waaaah! die Ulx! gefelicibruidstaart!
Dank je, jij en G. ook nog gefeli.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_9183035
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:41 schreef Kleintje het volgende:
Fannetje, valt er niet ergens een privé nummer te achterhalen???
Uiteindelijk is het allemaal opgelost, maar 't was wel even stressen zeg

M'n ouders zijn naar die winkel toegereden in de hoop dat een van de buurtbewoners een extra nummer had (dat hadden we dus zelf niet, ook geen e-mail o.i.d.). Ze kregen daar allerlei nummers (van degene die de panden verhuurden o.a.), maar dus weer geen gehoor. Uiteindelijk hebben we de politie gebeld en het verhaal verteld. De politie heeft vervolgens de eigenaresse van de winkel gebeld en haar gevraagd ons te bellen. En uiteindelijk konden we dus vandaag de rok ophalen

Nog maar een dagje!

pi_9184344
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:38 schreef Ulx het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Weten jullie het ook.

Leuk!
  maandag 17 maart 2003 @ 18:33:03 #141
3744 Kleintje
op en top!
pi_9185807
Fannetje... fijn dat het allemaal toch nog goed is gekomen!
Fijne dag morgen!

Ulx... gefeliciteerd!

Nog maar 4 nachtjes slapen!

Morgen hebben we het gesprek met de ambtenaar van de burgerlijke stand!

Wat moet er nu nog allemaal gebeuren: helium voor de ballonnen halen, menu kaarten maken, pak en jurk ophalen, nagels laten zetten, de tafelschikking de laatste keer aanpassen + printen, op de dag zelf moet Arno de bloemen ophalen en that's it!

Ik ben al bezig mijn tas in te pakken met wat mee moet naar mijn ouders. Lingerie, schoenen en allerlei ander klein spul zit er al in! Nieuwe lippenstift voor de dag zelf ook!
Mag natuurlijk niets vergeten!

En nee... ben nog niet zenuwachtig!!!!

pi_9189472
oeps.
  maandag 17 maart 2003 @ 20:57:25 #143
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_9189534
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:38 schreef Ulx het volgende:
Gefeliciteerd!
Ook aan de toekomstige mrs. natuurlijk.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_9197058
Nou wij hebben ook weer aardig wat geregeld, we hebben een trouwauto, een gigantische amerikaanse dodge (jeep) donker groen mettalic
dat ding is 6 meter lang en 2 meter nog wat hoog , een vriend van ons heeft er een dus die is meteen de chauffeur, de fotograaf is ook geregeld, we nemen een compleet album en dat kost 775euro, wat een geld he we dachten zo we trouwen als het goed is maar 1 keer dus vooruit, en alles uit gerekend is de fotograaf in verhouding met alle andere dingen het duurst , de familie filmt, de kapper heb ik ook al gevonden ze doen ook makeup ik ga deze week al een afspraak maken, zaaltje hebben we al eten is ook geregeld bandtje ook, ringen ook (hebben we al uit gekozen moeten alleen nog besteld worden)kaart voor de zonnebank heb ik gisteren al aangeschaft op de sportschool, jee wat nog meer, kaarten daar ben ik nog even mee bezig (maak ze zelf) bedankjes heb ik ook al wat in gedachten, het enigste nog is de taart, de bloemen en corsages, ben ik nou niets vergeten , de jurk en het pak zijn al betaald dus hebben we ook al, in ondertrouw zijn we al(14feb), dus het stadhuis is ook geregeld, nou mensen als ik iets vergeten ben roep dan even doeiiiiiiiii
DoNt WoRrY Be hApPy 25-07-2003 dan ga ik trouwe
  dinsdag 18 maart 2003 @ 13:53:31 #145
3744 Kleintje
op en top!
pi_9204268
Chrisie, jullie zijn dus ook hard op weg met de voorbereidingen.
Genieten jullie wel van de voorbereidingen.

Wij hebben net het gesprek met de ambtenaar van de burgerlijke stand achter de rug.
Leuke man, gezellig en ik zie het helemaal zitten.
Helaas krijgen wij zijn speech niet op papier mee. Daar is hij te bescheiden voor.

Wel lachen, de beste man dacht dat ik een jaar of 20 was.
Dus ik zeg: "Klopt, 29 jaar".
Hij lachen... hij dacht 20 of 21!
WOEI!!!! Das nog eens een leuk compliment op mijn oude dag!
Mijn grijze haren en rimpels zijn dus nog niet te zien!

Dan een andere vraag. Volgens de gebruiken zou de bruid in de huwelijksnacht een cadeau geven aan de bruidegom. Doen jullie hieraan?

Ik heb er lang over nagedacht wat ik nou moest geven. Ik kon niets verzinnen. Maar ik heb wat gevonden. Het is niets tastbaars, maar ik heb 2 kaartjes (ja, ook voor mezelf) voor de Formule 1 race van 29 juni in Duitsland. De Nurburgring!
Ik weet gewoon zeker dat ik hem daar zielsgelukkig mee maak. De lieverd wil daar al zo lang heen.

Voor de getuigen weet ik al wat. Een mooie foto van ons + getuige in een heel sjiek lijstje. Moeten ze zelf maar weten wat ze ermee doen.
We hebben 2 ceremoniemeesters. De ene krijgt een lekkere fles drank wat we van huwelijksreis meenemen, de andere een mooi cadeau wat we bij de oil & vinegar (http://www.oilenvinegar.nl) gaan zoeken. Hier halen we ook wat voor de eigenaar van onze trouwauto.

pi_9204796
Hoe ben je aan die kaartjes gekomen Kleintje??
Ik weet zeker dat mijn vriend die ook wel graag zou willen...........al gaan we niet trouwen ofzo..........
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:16:55 #147
3744 Kleintje
op en top!
pi_9206109
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:16 schreef Kleintje het volgende:
http://www.gptours.nl/frameset.htm
Sorry als het offtopic was, maar ik lurk hier geregeld mee en dit wilde ik wel effe weten, thanx.
pi_9206643
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:53 schreef Kleintje het volgende:
Dan een andere vraag. Volgens de gebruiken zou de bruid in de huwelijksnacht een cadeau geven aan de bruidegom. Doen jullie hieraan?
je maagdelijkheid toch?
pi_9206758
zegt de bruid met den dikke buix
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')