abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2003 @ 20:56:26 #101
3744 Kleintje
op en top!
pi_9046933
Nog 10 dagen... de dagen vliegen om!!!
  woensdag 12 maart 2003 @ 01:40:14 #102
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9053598
2 april is de dag dat ik mezelf mevrouw Jerome noemen mag
  Jubileum moderator woensdag 12 maart 2003 @ 07:38:46 #103
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9054363
Jerney wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd en Jerome ook natuurlijk.

Kleintje hoe gaat het met je nu het zo ontzettend dichtbij komt?

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_9054955
Jerney... wat gaaf!
Gefeliciteerd!

Doet eens meer vertellen...
Klein feestje of houden jullie het groots?

Lois... met mij gaat het prima.
Nog geen zenuwen.
Ik ga vandaag de laatste 2 afspraken (duiven en de bruidstaart) nog een keer bellen om er zeker van te zijn dat hun ook aan 21 maart denken.
We moeten alleen nog gebeld worden door de ambtenaar van de burgerlijke stand, maar dat is meestal een weekje van te voren, dus dat komt nog wel.

Ik kijk er echt naar uit. Heb er enorm veel zin in! Denk dat de zenuwen de 20ste pas komen, als ik mijn jurk heb gehaald.

Toevallig heeft iemand het laten vallen dus ik weet dat ik vrijdag mijn vrijgezellenfeest heb. Zaterdag is Arno aan de beurt en dan ga ik voor de laatste keer mijn jurkje passen..

pi_9054985
Mijn moeder had afgelopen weekend roomwitte trouwschoenen gezien bij de Taft in Amstelveen en daar ben ik gisteren om 13.00 uur naar toe gereden en om half twee zat ik al weer in de auto terug naar huis maar MET room witte trouwschoenen! Hoge hak en een gekruiste elastieke band van voor. Toen ik thuis kwam is mijn future hubby met mijn mams naar de herenmodezaak Meijers en Meijers in Amstelveen geweest en anderhalf uur later stond hij buiten met een pak en alle andere onderdelen (wij weten niet van elkaar wat we dragen). En de verkoopster heeft zelfs aan mijn mannetje gevraagd na onze trouwdag een foto te komen brengen en die wordt dan in de winkel gehangen.
Dus nu alleen nog de ringen uitzoeken, lingerie voor onder mijn jurk, schoenen voor mijn mannetje en dan moet hij de bloemen verzorgen.
Nog 3 1/2 maand en dan ben ik getrouwd.
pi_9055056
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 01:40 schreef jerney het volgende:
gefeliciteerd meis!!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9056390
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 01:40 schreef jerney het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd mevrouw Jerome to be
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  † In Memoriam † woensdag 12 maart 2003 @ 10:39:36 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_9056931
Ik lurk hier niet genoeg

Buix & GHaven gefeliciteerd!!!

Jerney, jij natuurlijk ook

Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 12 maart 2003 @ 17:29:29 #109
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9068275
Thanks allemaal

Ehm ja we houden het redelijk klein.. naja 35 personen.
We gaan om 18:00 trouwen, daarna gelijk door naar het feest en om een uurtje of 10 gaan we denk ik al richting kurhaus
Was allemaal veel duurder uitgevallen dan de bedoeling was eigenlijk Maar m'n moeder (ze betaalt het meeste omdat ze weet dat we niet echt de tijd hebben gehad om te sparen en ik zo graag m'n vader erbij wil hebben) kwam met steeds meer aanzetten

Bv een Rolls en een fotograaf.
Ik was net zo lief in de trans am van m'n vader getrouwd, maar ze zaten te zeiken dat m'n jurk daar zwart uit zou komen

Oh ja ik las een tijdje geleden iets over een witte paraplu.. ik heb er een gekregen bij avenue, rotterdam waar ik m'n jurk ook heb gekocht

pi_9071473
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 17:29 schreef jerney het volgende:
Thanks allemaal

Ehm ja we houden het redelijk klein.. naja 35 personen.
We gaan om 18:00 trouwen, daarna gelijk door naar het feest en om een uurtje of 10 gaan we denk ik al richting kurhaus
Was allemaal veel duurder uitgevallen dan de bedoeling was eigenlijk Maar m'n moeder (ze betaalt het meeste omdat ze weet dat we niet echt de tijd hebben gehad om te sparen en ik zo graag m'n vader erbij wil hebben) kwam met steeds meer aanzetten

Bv een Rolls en een fotograaf.
Ik was net zo lief in de trans am van m'n vader getrouwd, maar ze zaten te zeiken dat m'n jurk daar zwart uit zou komen

Oh ja ik las een tijdje geleden iets over een witte paraplu.. ik heb er een gekregen bij avenue, rotterdam waar ik m'n jurk ook heb gekocht

Gefeliciteerd Jerney, ik hoop dat je een hele, hele, héle fijne dag zult hebben
#geen
pi_9088166
Waarom ik trouw?

Omdat m'n aanstaande vandaag gewoon even het (speciale) bier besteld voor de bruiloft.

Gisteren ook bij de ambtenaar van de B.S. geweest, die gaat ook een woordje in het Italiaans doen

Btw Jerney, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.

(En gelukkig hoef je niet in een Trans Am zeg...)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_9100580
Volgende week zit ik nu al bij mijn ouders.
De jurk hangt daar dan aan de gordijnrail...

Het gaat zo spannend worden, maar laat ze kappen met de vraag of ik zenuwachtig ben! NEE... dat ben ik nog niet!

Ze geven erg goed weer op.. laten we hopen dat het niet wijzigt!

pi_9112233
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:32 schreef Little-Angel het volgende:
Hoi Allemaal!

Ik ga vanmiddag even kijken voor schoenen voor onder mijn trouwjurk, dat wil niet echt vlotten (roomwit is erg moeilijk verkrijgbaar). Hopelijk slaag ik vanmiddag, ben het een beetje zat dat gezoek.

en, al geslaagd? kijk anders eens bij sophie sposa, ik heb van dat merk erg mooie en lekker zittende (leren) schoenen gevonden. verkoopadressen staan ook op die site.

ander goed adres in Amsterdam:
Palette Colour Shoes
N.Z. Voorburgwal 125
Amsterdam
020-639 32 07

daar kun je schoenen in elke gewenste kleur krijgen (eh kopen).

quote:
Komen er nog foto's van de newly weds??? Ben niet nieuwsgierig hoor.
zie Bixis & G, zooooooo gefeliciteerd! xxx meer zit er voorlopig even niet in, sorry.

Kleintje, nog 1 weekje maar!

Jerney, gefeliciteerd!

pi_9114142
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 10:55 schreef bixister het volgende:

[..]

en, al geslaagd? kijk anders eens bij sophie sposa, ik heb van dat merk erg mooie en lekker zittende (leren) schoenen gevonden. verkoopadressen staan ook op die site.

ander goed adres in Amsterdam:
Palette Colour Shoes
N.Z. Voorburgwal 125
Amsterdam
020-639 32 07

daar kun je schoenen in elke gewenste kleur krijgen (eh kopen).
[..]

zie Bixis & G, zooooooo gefeliciteerd! xxx meer zit er voorlopig even niet in, sorry.

Kleintje, nog 1 weekje maar!

Jerney, gefeliciteerd!

Ja ik ben inmiddels geslaagd voor room witte schoenen, en ook het soort model welke ik vaker draag. Gewoon bij (ik geloof) Cinderella in Amstelveen (ze zitten ook in de kalverstraat) van het merk Taft. En het is een kleur welke je ook onder een andere kledingstuk aan kan dus het is perfect voor mij! Nu alleen nog lingerie voor onder mijn jurk.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 16:35:11 #115
3744 Kleintje
op en top!
pi_9120736
Bibber... vanavond vrijgezellenparty!
Weet nog niet of ik het leuk ga vinden!
Jullie horen er morgen meer over...
pi_9122980
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Bibber... vanavond vrijgezellenparty!
Weet nog niet of ik het leuk ga vinden!
Jullie horen er morgen meer over...
Succes!

Wij hebben 't vrijgezellenfeest van mn zus en haar aanstaande gewoon samen gevierd, eerst gaan paintballen en daarna lekker uitgebreid gegeten bij de griek. Was echt supergezellig!

Nog vier dagen en dan gaan ze trouwen, ik heb er zin in!

pi_9133788

Goed... zo zag ik er dus uit.
Om mijn been een kousenband met daarin een klein geweertje.
Aan mijn riem zo'n sm zweepje.
Op mijn kop een sluier met daarop allemaal uitspraken die ik ooit heb gedaan en wat lieve wensen van mijn vriendinnen.
Daarop nog een afschuwelijke diadeem met mondjes erop.

Ik had 2 opdrachten meegekregen.
Ik moest van 3 mannen een zoen op mijn wang krijgen zonder dat ik daarbij mocht praten! En jawel... dat lukte zeer snel. Mannen willen graag iemand een zoen op d'r wang geven.

De 2e opdracht was dat ik 3 mannen 3 keer mocht spanken met het sm zweepje! GEWELDIG gelachen daarbij.

We zijn naar de Heksenkethel geweest. Ik was daar al eens geweest en toen we die richting op reden vond ik het gelijk al geweldig. Had een vermoeden en ik vind het daar echt leuk!

Het is een soort bourgondisch eten.
Het is onbeperkt eten en zuipen voor een bepaald bedrag met daarbij een thema.

Dit was de griezel.
Constant gek doen bij je tafel, rare bekken trekken, niets zeggen, verleiden...
Echt geweldig.

En ja, in de heksenkethel horen heksen. Dit was de heks. Hier met een slang. Maar voordat wij de slang zo zagen waren er eerst andere dingen mee gebeurd. Er was een keuring voor de aspirant heksen. Dat waren van alle tafels de feestneuzen. Mensen die jarig waren, mensen die afscheid van hun werk namen, aanstaand bruidje...
In een kring. Moesten gekke bewegingen maken en toen kwam die slang. Die werd om ons nek gehangen. Jemig... nooit geweten dat ik dat zou durven. En al helemaal niet dat het zo zwaar was.

Ik was blij toen dat dier weg werd gehaald. Maar helaas...
VETTE PECH!
Er kwam een grotere, langere, dikkere en engere slang aan.
Een grote witte. En met die kwamen ze eerst naar mij!

Hoofd bij mij, staart bij de buurman. Hij was behoorlijk groot.
De griezel staat er ook weer bij.

En toen...
Toen kwamen ze met een vogelspin.
Hij haalden hem NAAST mij uit de kist. Ik zei gelijk nee. En jawel, hij kwam ook niet bij mij met dat beest, ze respecteren je angst wel (bij het slangenverhaal waren er al 3 uit de kring weggerend)

Handen wassen en verder met het eten. Toen kwamen ze vertellen dat als we wilden dat we nog wel een keer met de slang om ons nek op de foto mochten of met de spin! Ach wat... grenzen verleggen. Ik ben ook nog met de spin op de foto gegaan, op mijn handen

Bijna onze hele groep heeft wel met of de spin, of met de slang gezeten. Sommige met allebei.

De pret was nog niet over. Mijn getuige werd eruit geplukt om bovenop iemand te staan die op een stoel lag.
Echt heel vaag. Hoofd en schouders op een stoel en voeten op een stoel.
De rest kon nergens op steunen. Eerst kroop ze eronderdoor om te laten zien dat er niet stiekem iets stond.
Toen werd ze geholpen om er bovenop te gaan staan. Heel raar. Je zag die vrouw (het was de heks) ademhalen, heel zwaar, maar je zag in 1 keer de buikspieren spannen. Ook hiervan zal ik proberen nog een foto te gaan plaatsen.

Toen was ik weer de pineut. Schoenen uit, sokken uit. Over glas lopen. Heel eng om die eerste stap te nemen. Maar het voelde koud. Alsof ik over ijsblokjes liep. Het was ook een soort nattig.
Daarna toch nog even gevoeld om te kijken of het echt glas was. Heb 2 stukjes meegenomen! 1 heel scherp stukje en een stukje waarvan de echt scherpe kantjes al af waren.

Daarna nog heerlijk daar met iedereen gedanst.
Macarena, ketchup dans, polonaise, gewoon normaal gedanst!
Het was geweldig.
Om 12 uur was het afgelopen. Erg jammer! Eveline die normaal nooit drinkt had het een keer wel gedaan en vond alles echt helemaal geweldig, maar helaas, aan mijn vrijgezellenfeest kwam een eind.

Mijn vriend gaat vandaag. Om 11 uur halen ze hem op en ergens vanavond wordt hij hier weer gedumpt! Ik hoop dat hij het zo geweldig gaat krijgen als ik het had!

Dames... als je een feest met je vriendinnen overleefd die van alles voor je in petto hebben, dan overleef je volgens mij ook het huwelijk!

Het was geweldig en ik wil hierbij nog even mijn vriendinnen en zussen bedanken! Het was een topavond!

[Dit bericht is gewijzigd door Kleintje op 15-03-2003 12:52]

zaterdag 15 maart 2003 @ 09:09:30 #118
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9133812
Klinkt leuk Kleintje!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 15 maart 2003 @ 13:45:27 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_9136505
Beetje laat ms, maar Bixis en Ghaven van harte nogmaals. Ik heb hier wel even met mijn mond charmant wagenwijd open gezeten.
Maar nu snap ik waarom je hier zo vaak was. Het viel me al op dat je zo veel posts had hier. En dan komt het niet in me op om te denken dat je zelf ms gaat trouwen. Ach ja, iedere gek zijn gebrek of niet dan?
Maar ik vind het geweldig voor jullie.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 17:58:10 #120
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_9140905
Tjemig, kleintje, wat hebben ze je leuk toegetakeld!
Heksenkethel is inderdaad heel erg leuk. Het wordt echt door vakmensen in elkaar gezet die er voor jou een leuke avond van willen maken. Zo te lezen heb je het enorm naar je zin gehad.

Hier holt alles ook maar door en ik kom steeds meer tot de conclusie dat we bijna niets meer zelf kunnen doen maar dat onze trouwdag maar moet worden wat wij er samen met onze familie en vrienden van maken.....heel spannend hoor voor zo'n controlfreak als ik

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_9140998
Oh Eef ik krijg helemaal de rillers van dat slangenverhaal. .
Dat je dat durft.
pi_9141868
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 17:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hier holt alles ook maar door en ik kom steeds meer tot de conclusie dat we bijna niets meer zelf kunnen doen maar dat onze trouwdag maar moet worden wat wij er samen met onze familie en vrienden van maken.....heel spannend hoor voor zo'n controlfreak als ik
Het is verschrikkelijk, dat niets kunnen doen. Heb er al tijden last van. Ik wil ook altijd de touwtjes in de handen blijven houden. Maar ja... gaat nou eenmaal niet altijd.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:02 schreef berney het volgende:
Oh Eef ik krijg helemaal de rillers van dat slangenverhaal. .
Dat je dat durft.
Ik vond het doodeng. Maar hij stond als eerste bij mij met die slang. Voor ik het door had dat het een slang was.
Had wel weg kunnen rennen zoals meerderen deden, maar dan had ik het de rest van mijn leven moeten aanhoren, die meiden kleppen het wel door.

Maar goed... nadat je het eenmaal hebt gedaan is het helemaal niet eng en dan wil je er zelfs nog wel mee op de foto!

pi_9144235
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 17:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
hehe, dat zou ik dus niet kunnen. We hebben ook duidelijk van te voren aangegeven dat WIJ de personen zijn die gaan trouwen en dat wij dus ook bepalen hoe 'de dag' eruit komt te zien. Familie en vrienden mogen gewoon achterover leunen en het allemaal meemaken
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_9144601
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:24 schreef TearSong het volgende:

hehe, dat zou ik dus niet kunnen. We hebben ook duidelijk van te voren aangegeven dat WIJ de personen zijn die gaan trouwen en dat wij dus ook bepalen hoe 'de dag' eruit komt te zien. Familie en vrienden mogen gewoon achterover leunen en het allemaal meemaken

We hebben wel bepaald in zoverre we de zaken kunnen bepalen natuurlijk, maar we kunnen niet iedereen op de juiste plek bij de ceremonie zetten, hebben geen invloed op het weer, afzeggingen etc.

EW bedoeld gewoon dat wat er nu nog fout zou kunnen gaan, dingen zijn die we zelf niet in de hand hebben, kortom, dat ons werk kwa voorbereiding nu redelijk op zit.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_9146111
heerlijk toch, dat je niks meer kunt/hoeft te doen? gewoon genieten hoor, lekker uit handen geven nu.

en dutchie: bedankt!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')