Ik hoop dat het geweldig en overgetelijk wordt!
Ondanks dat jullie het zo geheim hielden voor heel Fok! hoop ik dat we wel een verslag en eventueel een foto van jullie krijgen!
alvast gefeliciteerd!
En voor de gene die gaan trouwen, uiteraard van harte gefeliciteerd, maak er een gedenkwaardige en mooie dag van!!!
Als ze leuk zijn, dan wil ik ze bij deze feliciteren.
Gefeliciteerd, een hele fijne dag en vooral een voorspoedige toekomst samen!
ik kijk vanavond wel of ik gelijk had
quote:Het mocht... ik had toestemming van haar.
Op vrijdag 7 maart 2003 13:08 schreef just me het volgende:
Ja.. ik kon het écht niet laten
quote:Edit:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:55 schreef Lois het volgende:
* Lois heeft een flauw vermoeden*
Nogmaals van harte!
Anyway VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!
En Kleintje is next toch?
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:16 schreef Kleintje het volgende:
de oplettende lezers hadden al iets kunnen lezen in de Zwangerschaps & kindertjestopics.
bixister & GHaven zouden gaan trouwen.
En jawel... dat is vandaag gebeurd!!!
Ik heb er wel de hele dag aan moeten denken, vanmorgen toen het opstond was het hier dicht van de mist en later schoon vrolijk het zonnetje !!
En nu opschieten met die foto's Bix en GHaven
quote:Dan had ik het goed.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:16 schreef Kleintje het volgende:
de oplettende lezers hadden al iets kunnen lezen in de Zwangerschaps & kindertjestopics.
bixister & GHaven zouden gaan trouwen.
En jawel... dat is vandaag gebeurd!!!
Echt leuk!
Heel veel geluk samen!!! weer 2 fokkers van het eerste uur die elkaar gevonden hebben
Van harte bixister en GHaven!
quote:Heb je al foto's?
Op zaterdag 8 maart 2003 20:09 schreef bixister het volgende:tnx!!!
't was een geweldige dag!
quote:Van harte, Katrien Duck, met je eend als aanwinst
Op zaterdag 8 maart 2003 20:09 schreef bixister het volgende:tnx!!!
't was een geweldige dag!
Ik ga vanmiddag even kijken voor schoenen voor onder mijn trouwjurk, dat wil niet echt vlotten (roomwit is erg moeilijk verkrijgbaar). Hopelijk slaag ik vanmiddag, ben het een beetje zat dat gezoek. Hoe ver zijn jullie allemaal? Nog dingen geregeld?
Komen er nog foto's van de newly weds??? Ben niet nieuwsgierig hoor.
quote:Haha...roomwit moeilijk? Probeer ze dan eens in het donkerblauw-bijna-zwart-maar-toch-net-niet te krijgen. Alle donkerblauwe zijn te licht, en zwart kleurt weer net niet bij de jurk. Ik ga binnenkort wel even shoppen in Zeist, zat 'dure' schoenenwinkels daar.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:32 schreef Little-Angel het volgende:
Hoi Allemaal!Ik ga vanmiddag even kijken voor schoenen voor onder mijn trouwjurk, dat wil niet echt vlotten (roomwit is erg moeilijk verkrijgbaar).
Voor de rest moeten de kaarten nog (a.s. zaterdag afspraak drukkerij), de laatste dingen regelen met de locatie (volgende week woensdag)...het boeket...en dat was het wel zo'n beetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |