quote:wat ongelooflijk super-mooooooooooooooooooi !!!!
Op maandag 3 maart 2003 07:21 schreef just me het volgende:
Kleintje zijn er al nieuwe foto's van jou in jurk te bezichtigen? Merel en ik willen van de week nog even ooooooh wat mooi roepen
Nog maar 18 dagen en dan worden er weer nieuwe foto's gemaakt!
Dan met bruidegom erbij!
We hebben er allebei enorm veel zin in!
De tijd mag vliegen!
quote:Nah, denk het niet, mezelf kennende.
Op maandag 3 maart 2003 07:20 schreef just me het volgende:komt nog wel Digger.. komt nog wel
Gisteren uitnodiging bij m'n moeder langsgebratch, die nam EW gelijk even apart om haar outfit te showen.
Ik snap dat ik m'n aanstaande haar bruidsjurk niet mag zien, maar waarom wil niemand om me heen zijn/haar outfit showen, m'n schoonmoder en schoonvader ook al niet en dat terwijl ik van nature erg nieuwsgierig ben
quote:zal ik je dan vertellen wat ik.....
Op maandag 3 maart 2003 13:08 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nah, denk het niet, mezelf kennende.
Gisteren uitnodiging bij m'n moeder langsgebratch, die nam EW gelijk even apart om haar outfit te showen.
Ik snap dat ik m'n aanstaande haar bruidsjurk niet mag zien, maar waarom wil niemand om me heen zijn/haar outfit showen, m'n schoonmoder en schoonvader ook al niet en dat terwijl ik van nature erg nieuwsgierig ben
top hoor "het" ziet er gigantisch sjiek uit!!
Jemig, het is met de helft omlaag gegaan.
Wij hadden bij trouwshop een bon van 50 euro.
Wij hebben die besteed aan de bruiloftsverzekering.
Ben even benieuwd wie van de aanstaande bruidsparen ook zo'n verzekering heeft genomen.
Wel makkelijk, op deze site kan ik straks centraal wat foto's plaatsen en het verhaal van NA de bruiloft.
Hoef ik het niet overal te vertellen.
Nog maar 17 dagen...
quote:Dat laatste niet, dat 1e wel: Afspraak gemaakt met de ambtenaar van de burgelijke stand.
Op dinsdag 4 maart 2003 10:37 schreef Little-Angel het volgende:
En jullie toekomstige bruiden en bruidegommen al weer wat opgeschoten of al reeds gestresst?
Kreeg gelijk huiswerk van hem, een A4tje schrijven over mijn beelden bij liefde, mijn normen en waarden in een relatie/het leven, mijn visie op het huwelijk en dat soort zaken.
Dat wordt dus een stukje cliche schrijven waarschijnlijk
Absoluut leuk: We hebben de ambtenaar, een man, uitgekozen omdat we liever een man hadden, en er was er nog maar 1 actief. Blijkt deze vent dus nogal een talenliefhebber te zijn, dus hij kan (en zal als het aan ons ligt) ook een woordje in het Italiaans doen bij de huwelijksvoltrekking
*naja weer lurkt*
quote:Jaja ik lurk mee in het zwangerschapstopic. Ik hoop toch wel ergens volgend jaar deze tijd ook iets in me te hebben groeien. Maar ik ben nog al ouderwets ingesteld in sommige dingen en wil toch eerst een ring om mijn vinger. Maar je bent natuurlijk welkom om mee te lurken hier! Gezellig.
Op dinsdag 4 maart 2003 13:17 schreef Catootje het volgende:
dit is zo grappig, ik lurk hier mee terwijl een aantal (?) van jullie weer lurken bij het zwangerschapstopic*naja weer lurkt*
Ik had wel nog een vraagje voor de creatievelingen onder ons. Ik wil mijn getuigen iets geven als bedankje, maar niet de geeikte gegraveerde pen. Wie weet een leuk en niet zo duur cadeau om hun en onze ceremoniemeester te bedanken???
quote:Ik weet wel wat maar kan daar niks over zeggen ivm meelezers
Op dinsdag 4 maart 2003 14:25 schreef Little-Angel het volgende:
Wie weet een leuk en niet zo duur cadeau om hun en onze ceremoniemeester te bedanken???
Je kan bv een foto van jullie met de ceremoniemeester erbij speciaal nemen om dan later door een kunstenares om te zetten in bv een grote houtskool tekening?
Zo geef je een herinnering die A: Helemaal bij de dag en het ceremoniemeesterschap hoort en B: Blijvend is
quote:Ik krijg zo veel verschillende kreten te horen:
Op maandag 3 maart 2003 14:58 schreef just me het volgende:
EW en Digger!!!top hoor "het" ziet er gigantisch sjiek uit!!
"Romantisch"
"Niet standaard"
"Sjiek"
"Deftig"
"Vrolijk"
En m'n baas zei in reactie op de uitnodiging: Robert, doe het nou niet en je kan volgend jaar je eigen bootje kopen
(kdoe ut lekker toch wel)
quote:"british-like"
Op dinsdag 4 maart 2003 17:31 schreef DIGGER het volgende:
"Romantisch"
"Niet standaard"
"Sjiek"
"Deftig"
"Vrolijk"
Prachtig iig. Ik had zelfs in mijn hoofd dat het zoiets zou worden. Goeie keus Diggie en EW
rest vertel ik wel door de foon
quote:Kan ik die weer toevoegen
Op woensdag 5 maart 2003 10:18 schreef ElizabethR het volgende:"british-like"
quote:Wij hadden dus ook zoiets voor ogen, maar het viel niet mee het te vindenPrachtig iig. Ik had zelfs in mijn hoofd dat het zoiets zou worden. Goeie keus Diggie en EW
quote:We hebben vanavond bij toeval een avond waarop we niks gepland hebben staan
rest vertel ik wel door de foon
quote:Dat zal ik dan waarschijnlijk een keer vanaf thuis doen als ik even rustig de tijd heb, dus even geduld daarvoor (ben thuis niet vaak online en de verbinding daar is zo traag als wat)
Op woensdag 5 maart 2003 09:54 schreef Little-Angel het volgende:
Hoi Digger, je kan me ook mailen als je een tip hebt voor een cadeau (die van houtskool is ook super). Mijn mailadres is pb_hush@hotmail.com
Ben wel benieuwd want ze is ondertussen toch aardig afgevallen
Heb het erg naar mijn zin gehad en het was erg gezellig.
De angst dat ze in Breda met mijn jurk aan het carnavallen waren gegaan bleek ongegrond want hij hing mooi in het pashokje op mij te wachten.
Na de jurk te hebben aangedaan schrok ik toch wel ietwat van het décolleté. Dat was wel erg "kijk tot je navel".
Juist ja, ik ben daar dus een aatal centimeter 'kwijt'. Die centimeters had ik wat mij betreft liever op een andere plek zien verdwijnen, maar ach...
De jurk moet dus van boven ingenomen worden en een stukje korter worden gemaakt. Voor de rest past hij perfect en ik waande me weer een prinsesje. De accessoires er definitief bij gekocht en ben nu dus helemaal compleet. Ik kan er niet teveel over kwijt natuurlijk ivm met mijn aanstande die hier ook vrolijk post, maar ik ben superblij met het geheel. Het is echt helemaal hoe ik het zelf hebben wil.
Heb ook nog een 'cursus' lopen in een bruidsjurk gehad. Ik ben niet een van de handigsten wat dat betreft want binnen 5 minuten stond ik al op mijn jurk, en dat kan hele nare gevolgen hebben
Omdat de jurk lang is (dat is een van de dingen die DIGGER weet) heb ik de neiging om voorover gebogen naar de zoom van mijn jurk te kijken om te zien of alles goed gaat. Juist door het voorover buigen gaat de jurk op de grond slepen en stap je er zo op...Niet doen op de dag zelf dus!
Voor de rest kan ik er niet veel meer over zeggen omdat ik het echt geheim wil houden voor DIGGER. 2 dagen voor de bruiloft ga ik hem voor het laatst passen en als alles gewoon goed is (waar iedereen van overtuigd is) krijg ik 'm dan mee.
Kortom: HEB ER NU HELEMAAL ZIN IN!!!!!!
quote:Heb je foto's gemaakt?
Op woensdag 5 maart 2003 15:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Heel aanstekelijk verhaal van iemand die er zin in heeft...
quote:We hebben voor onze cer.meesters/getuigen een verwenpakketje gemaakt met wat persoonlijke dingen. Aparte koffie/thee, wat lekkers erbij en een foto met lijstje...
Op dinsdag 4 maart 2003 14:25 schreef Little-Angel het volgende:
Ik had wel nog een vraagje voor de creatievelingen onder ons. Ik wil mijn getuigen iets geven als bedankje, maar niet de geeikte gegraveerde pen. Wie weet een leuk en niet zo duur cadeau om hun en onze ceremoniemeester te bedanken???
Het gaat niet om het kado maar het idee... het gebaar van "dank je wel".
quote:Ik heb er eentje gekregen van de bruidzaak waar ik mijn jurk heb gekocht. Informeer hier evt naar.
Op donderdag 27 februari 2003 10:47 schreef Little-Angel het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ze in hemelsnaam WITTE paraplu's verkopen? Dat lijkt wel een zeldzaam exemplaar!!! Voor het geval het die dag gaat regenen neem een witte OF doorzichtige paraplu mee, staat een stuk mooier op de foto's dan eentje met een schreuwende opschrift of design
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |