quote:nog niet, maar goed we gaan in mei trouwen dus die vragen zullen in april wel komen. Ben nog geen moment zenuwachtig geweest eigenlijk...vraag me ook af of dat nog gaat komen, ik denk het niet
Op donderdag 20 februari 2003 23:22 schreef strandbal het volgende:
ff een vraagje tussendoor aan degenen die gaan trouwen, vraagt ook iedereen aan jullie of je al zenuwachtig bent ??
Ik trouw met de man van mijn dromen, dus waarom zou ik zenuwachtig zijn?
Tuurlijk, er kunnen dingen mis gaan, maar de voorbereiding hebben we gedaan, volledig geregeld dus we hebben waarschijnlijk weinig grip op dingen die mis kunnen. Gewoon afwachten maar.
En mocht er wat mis gaan... later lachen we erom, dat maakt het speciaal en apart!
Ik heb er zin in, van mij mogen die weken omvliegen...
hmmm.. vorige week stonden we op de dansvloer....
gelukkig hebben we de foto's nog...
quote:Ja ik denk nou precies hetzelfde. Je kunt niet meer doen, en als er iets mis gaat dat breekt het ijs ook een beetje. En ik heb gezellige kriebels, van mij mag het nu ook wel voorbij vliegen.
Op vrijdag 21 februari 2003 23:11 schreef Kleintje het volgende:
zenuwen?
Dat niet echt, gezellige kriebels noem ik het.
Spannend, aftellen en verder niets meer kunnen doen omdat alles geregeld is.Ik trouw met de man van mijn dromen, dus waarom zou ik zenuwachtig zijn?
Tuurlijk, er kunnen dingen mis gaan, maar de voorbereiding hebben we gedaan, volledig geregeld dus we hebben waarschijnlijk weinig grip op dingen die mis kunnen. Gewoon afwachten maar.
En mocht er wat mis gaan... later lachen we erom, dat maakt het speciaal en apart!Ik heb er zin in, van mij mogen die weken omvliegen...
Ik heb er in ieder geval reuze veel zin in.
Hebben ze tegenwoordig geen '5 voor de bruiloft' meer, "nee meneer, die gaan per 50"
Dus of ik stuur een deel een uitnodiging zonder speciale zegel, of ik lik tot in treurnis een bruiloftszegel voor verjaardagskaarten of zo? "Ja zo is dat meneer...."
En bruiloftszegels voor Europa, we zijn toch zo Europees minded? "Nee die hebben we niet meneer...."
Wat een tyfus bedrijf dat hele oorspronkelijke KPN, dat daar eens wat boekhouders mogen lopen kutten zeg
Maar goed, vandaag gaan de 1e 18 uitnodigingen op de bus richting Italie, Engeland en Denemarken, de rest gaat a.s. vrijdag op de bus, en een enkele geven we de dag erna persoonlijk (m'n schoonouders, ouders en zwager).
Dus de uitnodigingen zijn nu vrijwel afgerond.
Nog maar 24 dagen!!!!
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 16:00 schreef Kleintje het volgende:
Yeah Digger, je lijkt wel een wijf, je zo druk maken over trouwpostzegels.
De helft bij ons had niet eens gezien dat er een speciale postzegel op zat. Niemand die er echt op let.
quote:precies ja.. dat hadden wij dus ook.. per 50 ... wat een onzin zeg ! Ze zijn daar niet echt klantvriendelijk bezig zo.
Op dinsdag 25 februari 2003 17:22 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ja maar ik vind het wel leuk en ik vind dat ze de trouwzegels (net als baby zegels) in kleinere setjes moeten verkopen, nu loopt alles alleen nog per 50.
quote:Als je het hebt gevonden, vertel het mij dan ook!
Op donderdag 27 februari 2003 10:47 schreef Little-Angel het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ze in hemelsnaam WITTE paraplu's verkopen? Dat lijkt wel een zeldzaam exemplaar!!! Voor het geval het die dag gaat regenen neem een witte OF doorzichtige paraplu mee, staat een stuk mooier op de foto's dan eentje met een schreuwende opschrift of design
quote:Geloof me, als je ergens naar op zoek bent vind je het toch nooit. Ik heb winkels afgestruind en kon maar geen witte plu vinden. Loop ik net zo maar eventjes de blokker in en wil mijn spulletjes afrekenen bij de kassa, staat daar toch een mega grote bak met alleen maar plu's in allerlei kleuren. Dus ook een witte (ja ze bestaan toch!!). Hij is wel mega groot en super wit maar hij kost maar 2,99 euro. Alleen nu moet ik hem wel in de kast bewaren anders is hij geel gekleurd in juli. Dus alle bruidjes en bruidegommen BLOKKER verkoopt WITTE paraplu's!!!
Op donderdag 27 februari 2003 10:48 schreef Kleintje het volgende:[..]
Als je het hebt gevonden, vertel het mij dan ook!
Wij zijn ook op zoek en kunnen ook niets vinden!
quote:Tnx!
Op donderdag 27 februari 2003 12:33 schreef Little-Angel het volgende:[..]
Geloof me, als je ergens naar op zoek bent vind je het toch nooit. Ik heb winkels afgestruind en kon maar geen witte plu vinden. Loop ik net zo maar eventjes de blokker in en wil mijn spulletjes afrekenen bij de kassa, staat daar toch een mega grote bak met alleen maar plu's in allerlei kleuren. Dus ook een witte (ja ze bestaan toch!!). Hij is wel mega groot en super wit maar hij kost maar 2,99 euro. Alleen nu moet ik hem wel in de kast bewaren anders is hij geel gekleurd in juli. Dus alle bruidjes en bruidegommen BLOKKER verkoopt WITTE paraplu's!!!
*zo langs de blokker gaat!*
Het verliep erg soepel, er kan daar echt heel veel.
Erg leuk trouwens, al onze prijzen op de offerte waren nog in guldens. Dus nu met de aanpassingen ging hij een nieuwe offerte maken.
Het komt lager uit, prijzen zijn verlaagd.
Service is echt goed. Tot nu toe zijn we er goed over te spreken!
Volgende week woensdag een gesprek met de fotograaf.
Aanstaande zondag met mijn schoonouders bij mijn ouders langs. Even gezellig keuvelen en wat eten.
Jawel.... over 3 weken zit ik nu bij mijn ouders... met de jurk die daar klaarhangt voor de grote dag....
quote:Mocht het eventueel regenen om m'n huwelijksdag, wat ik uiteraard niet hoop, dan gaat m'n bruidje toch echt onder een roasted barley zwarte Guinness paraplu.
Op donderdag 27 februari 2003 12:33 schreef Little-Angel het volgende:Dus alle bruidjes en bruidegommen BLOKKER verkoopt WITTE paraplu's!!!
Ik persoonlijk vind witte paraplu's geen porum, nooit niet.
Bij ons gaan overigens morgen de uitnodigingen op de bus, dus het moment supreme begint nu toch ook rap te naderen. Van zenuwen nog steeds geen enkele last trouwens.
Vanmiddag gaan we naar DIGGER zijn mams en haar vriend en ben zeer benieud naar hun reactie.
En.....woensdag ga ik mijn jurk passen! Heb er zo'n enorme zin in! Heb er gewoon kriebels van.
O ja, en nog iets heel stoers!
Ons neefje van 10 maanden zet sinds ruim een week zijn eerste pasjes aan de hand. Hij kan onze ringen dus 'zelf' lopend komen brengen
Nog maar 19 dagen voor ons.
De tijd vliegt op het moment!
quote:komt nog wel Digger.. komt nog wel
Op vrijdag 28 februari 2003 08:16 schreef DIGGER het volgende:Bij ons gaan overigens morgen de uitnodigingen op de bus, dus het moment supreme begint nu toch ook rap te naderen. Van zenuwen nog steeds geen enkele last trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |