abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8631973
Ik moet toch wel zeggen dat ik zelf best zenuwachtig ben (en ik heb nog ruim vier maanden voor de boeg). Ik maakte me twee weken al druk om een jurk en daar was ik gauw voor geslaagd, toen maakte ik me druk om de kaart en of mijn vriend en ik het wel eens zouden kunnen worden. Binnen een uur waren we het unaniem eens dat die ene kaart de onze moest worden. Nu maak ik me erg druk om een fotograaf. Morgen heb ik twee afspraken staan met fotografen en dan gaan we eens even informeren over prijzen en mogelijkheden. Ik denk dat zodra ik dat heb vastgelegd ik me wel weer druk ga maken om de ringen en om ons restaurantje...... Maar ik heb dan wel de grootste dingen geregeld. Hopelijk hebben we ook nog even een moment rust dit weekend!!
pi_8635275
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:22 schreef strandbal het volgende:
ff een vraagje tussendoor aan degenen die gaan trouwen, vraagt ook iedereen aan jullie of je al zenuwachtig bent ??
nog niet, maar goed we gaan in mei trouwen dus die vragen zullen in april wel komen. Ben nog geen moment zenuwachtig geweest eigenlijk...vraag me ook af of dat nog gaat komen, ik denk het niet
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_8635279
pi_8640527
zenuwen?
Dat niet echt, gezellige kriebels noem ik het.
Spannend, aftellen en verder niets meer kunnen doen omdat alles geregeld is.

Ik trouw met de man van mijn dromen, dus waarom zou ik zenuwachtig zijn?
Tuurlijk, er kunnen dingen mis gaan, maar de voorbereiding hebben we gedaan, volledig geregeld dus we hebben waarschijnlijk weinig grip op dingen die mis kunnen. Gewoon afwachten maar.
En mocht er wat mis gaan... later lachen we erom, dat maakt het speciaal en apart!

Ik heb er zin in, van mij mogen die weken omvliegen...

pi_8640633
vandaag al een week getrouwd !!!

hmmm.. vorige week stonden we op de dansvloer....

gelukkig hebben we de foto's nog...

en nou wil ik mijn konijn !
pi_8647621
Vandaag de stad in geweest voor een pak met m'n vriend, ging stukken sneller en makkelijker dan verwacht Meteen bij dezelfde winkel schoenen gekocht, dus hij is helemaal klaar!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_8679347
Wij hebben afgelopen weekend onze fotograaf gevonden. We hadden die dag bij twee fotografen een afspraak staan en bij de eerste wisten we al: deze wordt het NIET. Maar bij de 2e voelde we gewoon dat die man met passie over zijn werk praatte en de foto's waren schitterend. Plus hij paste precies in ons budget.
Weer 1 dingetje afvinken op onze lijst.
pi_8683529
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:11 schreef Kleintje het volgende:
zenuwen?
Dat niet echt, gezellige kriebels noem ik het.
Spannend, aftellen en verder niets meer kunnen doen omdat alles geregeld is.

Ik trouw met de man van mijn dromen, dus waarom zou ik zenuwachtig zijn?
Tuurlijk, er kunnen dingen mis gaan, maar de voorbereiding hebben we gedaan, volledig geregeld dus we hebben waarschijnlijk weinig grip op dingen die mis kunnen. Gewoon afwachten maar.
En mocht er wat mis gaan... later lachen we erom, dat maakt het speciaal en apart!

Ik heb er zin in, van mij mogen die weken omvliegen...

Ja ik denk nou precies hetzelfde. Je kunt niet meer doen, en als er iets mis gaat dat breekt het ijs ook een beetje. En ik heb gezellige kriebels, van mij mag het nu ook wel voorbij vliegen.

Ik heb er in ieder geval reuze veel zin in.

pi_8706903
Godvergeten kut PTT Post

Hebben ze tegenwoordig geen '5 voor de bruiloft' meer, "nee meneer, die gaan per 50"

Dus of ik stuur een deel een uitnodiging zonder speciale zegel, of ik lik tot in treurnis een bruiloftszegel voor verjaardagskaarten of zo? "Ja zo is dat meneer...."

En bruiloftszegels voor Europa, we zijn toch zo Europees minded? "Nee die hebben we niet meneer...."

Wat een tyfus bedrijf dat hele oorspronkelijke KPN, dat daar eens wat boekhouders mogen lopen kutten zeg

Maar goed, vandaag gaan de 1e 18 uitnodigingen op de bus richting Italie, Engeland en Denemarken, de rest gaat a.s. vrijdag op de bus, en een enkele geven we de dag erna persoonlijk (m'n schoonouders, ouders en zwager).

Dus de uitnodigingen zijn nu vrijwel afgerond.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8710369
ik vind 't maar lelijke dingen die trouwzegels. en ach, waarom zouden er europese trouwzegels moeten zijn? als ze maar aankomen, die uitnodigingen, toch?
pi_8710585
Yeah Digger, je lijkt wel een wijf, je zo druk maken over trouwpostzegels.
De helft bij ons had niet eens gezien dat er een speciale postzegel op zat. Niemand die er echt op let.

Nog maar 24 dagen!!!!

pi_8712146
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 16:00 schreef Kleintje het volgende:
Yeah Digger, je lijkt wel een wijf, je zo druk maken over trouwpostzegels.
De helft bij ons had niet eens gezien dat er een speciale postzegel op zat. Niemand die er echt op let.
Ja maar ik vind het wel leuk en ik vind dat ze de trouwzegels (net als baby zegels) in kleinere setjes moeten verkopen, nu loopt alles alleen nog per 50.
pi_8723625
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 17:22 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ja maar ik vind het wel leuk en ik vind dat ze de trouwzegels (net als baby zegels) in kleinere setjes moeten verkopen, nu loopt alles alleen nog per 50.

precies ja.. dat hadden wij dus ook.. per 50 ... wat een onzin zeg ! Ze zijn daar niet echt klantvriendelijk bezig zo.
en nou wil ik mijn konijn !
pi_8724029
Tsja, bij ons was 1 postzegel op de envelop niet voldoende. Dus we moesten overal 2 zegels op doen.
We hebben 3 setjes gekocht en nog wat zegels over.
Maar die flikkeren we wel op andere brieven.
Ja... ook op mijn sollicitatiebrieven.
Denk je nou echt dat je afgewezen wordt omdat je een verkeerde postzegel gebruikt???
pi_8746649
Tip voor de bruidjes: zorg voor hulp bij het aankleden. Gebruik hierbij, als de jurk over het hoofd moet, een gladde shawl.
Dit voorkomt beschadiging van het kapsel en make-up aan de jurk!
pi_8746725
Wie kan mij vertellen waar ze in hemelsnaam WITTE paraplu's verkopen? Dat lijkt wel een zeldzaam exemplaar!!! Voor het geval het die dag gaat regenen neem een witte OF doorzichtige paraplu mee, staat een stuk mooier op de foto's dan eentje met een schreuwende opschrift of design
pi_8746753
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 10:47 schreef Little-Angel het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ze in hemelsnaam WITTE paraplu's verkopen? Dat lijkt wel een zeldzaam exemplaar!!! Voor het geval het die dag gaat regenen neem een witte OF doorzichtige paraplu mee, staat een stuk mooier op de foto's dan eentje met een schreuwende opschrift of design
Als je het hebt gevonden, vertel het mij dan ook!
Wij zijn ook op zoek en kunnen ook niets vinden!
pi_8748674
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 10:48 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Als je het hebt gevonden, vertel het mij dan ook!
Wij zijn ook op zoek en kunnen ook niets vinden!

Geloof me, als je ergens naar op zoek bent vind je het toch nooit. Ik heb winkels afgestruind en kon maar geen witte plu vinden. Loop ik net zo maar eventjes de blokker in en wil mijn spulletjes afrekenen bij de kassa, staat daar toch een mega grote bak met alleen maar plu's in allerlei kleuren. Dus ook een witte (ja ze bestaan toch!!). Hij is wel mega groot en super wit maar hij kost maar 2,99 euro. Alleen nu moet ik hem wel in de kast bewaren anders is hij geel gekleurd in juli. Dus alle bruidjes en bruidegommen BLOKKER verkoopt WITTE paraplu's!!!
pi_8748835
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:33 schreef Little-Angel het volgende:

[..]

Geloof me, als je ergens naar op zoek bent vind je het toch nooit. Ik heb winkels afgestruind en kon maar geen witte plu vinden. Loop ik net zo maar eventjes de blokker in en wil mijn spulletjes afrekenen bij de kassa, staat daar toch een mega grote bak met alleen maar plu's in allerlei kleuren. Dus ook een witte (ja ze bestaan toch!!). Hij is wel mega groot en super wit maar hij kost maar 2,99 euro. Alleen nu moet ik hem wel in de kast bewaren anders is hij geel gekleurd in juli. Dus alle bruidjes en bruidegommen BLOKKER verkoopt WITTE paraplu's!!!

Tnx!

*zo langs de blokker gaat!*

pi_8760450
Zo... dat is ook weer achter de rug.
Alles is besproken op de feestlocatie. Hoe we de tafels willen hebben bij het diner, wat voor drankjes bij aankomst, wat we te eten willen hebben, etc. etc.

Het verliep erg soepel, er kan daar echt heel veel.
Erg leuk trouwens, al onze prijzen op de offerte waren nog in guldens. Dus nu met de aanpassingen ging hij een nieuwe offerte maken.
Het komt lager uit, prijzen zijn verlaagd.

Service is echt goed. Tot nu toe zijn we er goed over te spreken!

Volgende week woensdag een gesprek met de fotograaf.
Aanstaande zondag met mijn schoonouders bij mijn ouders langs. Even gezellig keuvelen en wat eten.

Jawel.... over 3 weken zit ik nu bij mijn ouders... met de jurk die daar klaarhangt voor de grote dag....

pi_8766319
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:33 schreef Little-Angel het volgende:

Dus alle bruidjes en bruidegommen BLOKKER verkoopt WITTE paraplu's!!!

Mocht het eventueel regenen om m'n huwelijksdag, wat ik uiteraard niet hoop, dan gaat m'n bruidje toch echt onder een roasted barley zwarte Guinness paraplu.

Ik persoonlijk vind witte paraplu's geen porum, nooit niet.

Bij ons gaan overigens morgen de uitnodigingen op de bus, dus het moment supreme begint nu toch ook rap te naderen. Van zenuwen nog steeds geen enkele last trouwens.

zondag 2 maart 2003 @ 13:03:12 #47
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_8810764
Jep.
De uitnodigingen zijn de deur uit en we hebben ze gisteren tijdens een etentje aan mijn ouders en DIGGER zijn pa persoonlijk overhandigd.
De uitnodigingen zijn zeer enthousiast ontvangen en dat maakte al het vouw- en fröbelwerk de moeite meer daar waard.

Vanmiddag gaan we naar DIGGER zijn mams en haar vriend en ben zeer benieud naar hun reactie.

En.....woensdag ga ik mijn jurk passen! Heb er zo'n enorme zin in! Heb er gewoon kriebels van.

O ja, en nog iets heel stoers!
Ons neefje van 10 maanden zet sinds ruim een week zijn eerste pasjes aan de hand. Hij kan onze ringen dus 'zelf' lopend komen brengen

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zondag 2 maart 2003 @ 14:11:04 #48
3744 Kleintje
op en top!
pi_8812114
EW, krijgen we woensdag een uitgebreid verhaal van je hoe het was?

Nog maar 19 dagen voor ons.
De tijd vliegt op het moment!

† In Memoriam † maandag 3 maart 2003 @ 07:20:04 #49
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_8827990
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 08:16 schreef DIGGER het volgende:

Bij ons gaan overigens morgen de uitnodigingen op de bus, dus het moment supreme begint nu toch ook rap te naderen. Van zenuwen nog steeds geen enkele last trouwens.

komt nog wel Digger.. komt nog wel
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2003 @ 07:21:22 #50
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_8827992
Kleintje zijn er al nieuwe foto's van jou in jurk te bezichtigen? Merel en ik willen van de week nog even ooooooh wat mooi roepen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')