quote:Ik sluit me hier volledig bij aan!
Op dinsdag 25 maart 2003 21:36 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wile_E_Coyote en Ingrid: fijne dag morgen en heel veel plezier!
quote:Ik kan bijna niet meer wachten!!
Op dinsdag 25 maart 2003 21:48 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb vorige week gezien dat het PRACHTIG is om met de liefde van je leven te trouwen.
ikwilookikwilookikwikook!
quote:je zult wel moeten
Op dinsdag 25 maart 2003 22:09 schreef Elegantly Wasted het volgende:Ik kan bijna niet meer wachten!!
schitterende dag toegewenst!!
Het is hier (nu al) prachtig weer en het beloofd een schitterende dag te worden voor jullie.
Heel veel geluk!
quote:De dag is nog vroeg
Op donderdag 27 maart 2003 12:26 schreef Koningin het volgende:
Enne?? Hoe was het?
quote:ikwilnogeenkeerikwilnogeenkeerikwilnogeenkeer!
Op dinsdag 25 maart 2003 22:09 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
ikwilookikwilookikwikook!
quote:Extra lange huwelijksnacht
Op vrijdag 28 maart 2003 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Wile_E_Coyote & Ingrid nog steeds in Coma, of gelijk de hort op?
Heftig feestje!!
quote:opsporing verzocht of heb je er nog vertrouwen in dat hij terugkomt
Op zondag 30 maart 2003 11:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
DIGGER is gisteren om half 2 's middags opgehaald voor zijn vrijgezellenfeest en hij is nog niet terugHeftig feestje!!
quote:En jij dan? Nog geen vrijgezellenfeest gehad?
Op zondag 30 maart 2003 11:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
DIGGER is gisteren om half 2 's middags opgehaald voor zijn vrijgezellenfeest en hij is nog niet terugHeftig feestje!!
quote:*Hips*
Op zondag 30 maart 2003 11:20 schreef just me het volgende:opsporing verzocht of heb je er nog vertrouwen in dat hij terugkomt
Pleasent!
quote:Ja duh... vertellen jij!!
Op maandag 31 maart 2003 13:08 schreef DIGGER het volgende:
*Hips*Pleasent!
quote:EW haar ontvoering is a.s. zaterdag
Op maandag 31 maart 2003 08:44 schreef Koningin het volgende:En jij dan? Nog geen vrijgezellenfeest gehad?
quote:Even heel kort: [edit] Sweetheart, dit is voor mij kort OK?
Op maandag 31 maart 2003 13:09 schreef just me het volgende:Ja duh... vertellen jij!!
Ben ontvoert naar Nieuwkoop, woonboot aldaar.
Begon om 14.00 met zelfgestookte sligowitz (hoe je het schrijven mag), de 65% brandde lekker, had het gelijk warm
Moest vervolgens een drie deel aan, en kreeg m'n opdracht: Afstudeerproject alvorens ik naar de volgende fase in m'n leven mocht.
Opdracht: Onderzoek of er een verband bestaat, en zo ja, welk, tussen de hakhoogte bij vrouwen en de borstomvang.
Enfin, om te oefenen moest ik alvast met de kinderwagen rondrijden met 24 kleine Grolsch 'babies'.
Onderzoek moes tin Alphen, heb daar lekekr door de stad geslenterd, meten, wegen, en m'n vrienden druk fotograferen.
Uiteindelijk in anderhalf uur 14 vrouwen gevonden die me van data voorzagen.
Terug op de boot nog meer bier, en wat gegevens verwerken.
Daarna op een eiland gedropt met het boek "zo hoort het", om te bestuderen.
Ik dus lezne over bruiloft tradities en etiquette.
Na anderhalf uur opgehaald, stond eten klaar (Chinees), bleek dat ik eigenlijk over tafelmanieren ha dmoeten lezen, want als ik nu fouten zou maken, zou ik "bestraft" worden met drankjes.
Daarna borrel met een nogal dikke goeie sigaar, en voorbereiden van de presentatie van m'n onderzoek.
Heb 3 grafieken getekend op 2 kartonnen sheets, moest mee de kroeg in, en daar ging dus voor een bomvolle kroeg om 23.00 uur de muziek uit en moest ik van achter de bar de presentatie doen. Iedereen joelen en lachen (presentatie natuurlijk met de nodige humor) en toen was het officiele gedeelte eigenlijk klaar.
Kreeg erna een aardenwerken pul, toen ik die omdraaide, stond er een groot AJAX logo op
Heb de gifbeker maar in 1 keer leeggedronken, was ik er gelijk vanaf.
Daarna nog hard doorgezopen in de kroeg, later in een discotheek(je), 5 uur pas terug.
Op de boot blijven slapen, volgende ochtend bleek de schade (met 6 man in totaal) 3 kratten bier, 2 flessen sterke drank en nog een rondje of 30 in de kroeg.
Iedereen had dan ook knallende koppijn, behalve ik (Ik was al om 8.30 wakker). Ben dus ff in de 'verzorging' gegaan en heb iedereen van thee en zo voorzien.
Iedereen vond toen toch wel dat het goed zat, Robert mocht man worden en zou het vaderschap ook wel aankunnen ( )
Was zondag om 15.00 weer terug in Gorcum, bijgekomen met een ijsje in de stad en ff zonnen in de tuin, daarna nog een 5 gangen diner met de nodige drank bij m'n schoonouders gehad (ben je gelijk weer dronken) en gisteravond laat moe en tevree in slaap gevallen.
Ik vond het iig een hele leuke vrijgezellen middag/avond/nacht.
Zo goed just me?
Ik heb de luizige studenten iig laten zien dat ik ze, ondanks dat ze me natuurlijk 'super burgerlijk' vinden, nog steeds zonder overdreven veel moeite, eruit kan zuipen, sommige dingen verleer je nooit
EW heeft haar dag dus a.s. zaterdag, hoop dat ze het ent zo leuk gata vinden als dat ik mijn dag vond.
quote:hahahaha ik heb hier de hele vakgroep wakker zitten lachen
Op maandag 31 maart 2003 13:42 schreef DIGGER het volgende:Zo goed just me?
Ik heb de luizige studenten iig laten zien dat ik ze, ondanks dat ze me natuurlijk 'super burgerlijk' vinden, nog steeds zonder overdreven veel moeite, eruit kan zuipen, sommige dingen verleer je nooit
EW heeft haar dag dus a.s. zaterdag, hoop dat ze het ent zo leuk gata vinden als dat ik mijn dag vond.
schitterend verhaal ben blij dat je het manmoedig doorstaan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |