Je moet er niet denken dat die twee kinderen samen zouden kunnen krijgen.quote:
Mijn moment van fame op school was dat ik met de dochter van oud-voetballer Michel Preud'homme op school heb gezeten in Enschede.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:46 schreef Isorden het volgende:
En dan in de wetenschap leven dat Dinand op dezelfde middelbare school gezeten heeft als ik
Hij is een (verre) achterneef van mijn moeder. Geen idee wat hem dat van mij maakt overigens.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:46 schreef Isorden het volgende:
En dan in de wetenschap leven dat Dinand op dezelfde middelbare school gezeten heeft als ik
quote:
quote:
Ik zat op school met Suzan en Freek.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn moment van fame op school was dat ik met de dochter van oud-voetballer Michel Preud'homme op school heb gezeten in Enschede.
Potentiële vriendin was gek op Kane, dus tjaquote:
Sommige dingen kan je maar beter stilhouden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
Ik moet iets bekennen..
Ik ben bij 3 concerten van Kane geweest.
Heeft ze weer wat op gewarmd in de mico wa ve?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat nog even naar een sensuele Nigella Lawson te kijken die een speculaas naar binnen schuift... maar de altijd pathetische Bart Arens mocht weer los gaan begrijp ik
lijkt er best opquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht even dat dit Sterretje was
Dikke broertje van Paul Elstak?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht even dat dit Sterretje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |