SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Zwab heeft een betere op z’n lijstje staanquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
En deze uiteraard in de keuken zodat de vrouwtjes weten dat het allemaal wel goed komt.
https://www.bol.com/nl/nl(...)CEAQYASABEgLAy_D_BwE
Krijg je een fotootje van het boek in een envelop.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom hem nu goedkoop tegen. Zoek nog even naar het addertje
Vast wel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb Jip & Janneke in de kast staan, telt dat ook?
Die heb ik ook. En Otje, want Otjequote:Op dinsdag 24 december 2024 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Ja die heb ik een kwartiertje geleden dus net besteldquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zwab heeft een betere op z’n lijstje staan
Ja zoietsquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krijg je een fotootje van het boek in een envelop.
ik heb alleen die van Otje nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En Otje, want Otje![]()
En een pop-up boek van rupsje nooitgenoeg
Net op tijd voor de mis.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heb ik een kwartiertje geleden dus net besteld
‘Verassend’quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heb ik een kwartiertje geleden dus net besteld
Ik heb best veel in de kast wat ik nog nooit gelezen hebquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond Otje zoooo fantastisch vroeger. Net als alles van Roald Dahl. Als kind echt kapot gelezen.quote:
ik zag laatst dat ze in 2020 een nieuwe versie van The Witches van '90 hebben uitgebracht.... een Gotspe!quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond Otje zoooo fantastisch vroeger. Net als alles van Roald Dahl. Als kind echt kapot gelezen.
Ik ben echt een sucker voor dit soort boeken. Ik zoek ook nog de aller beste/aller mooiste vogelgidsquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
En dit is een mooie, vorige maand aangeschaft, 134 jaar over gedaan![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)34/9300000130596443/
Idemquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond Otje zoooo fantastisch vroeger. Net als alles van Roald Dahl. Als kind echt kapot gelezen.
Ik ken Otje niet, maar heb wel nog veel van m'n kinderboeken in de kast staan. Vooral Pinkeltje, Pietje Bell en de boeken van Marc de Bel wel 20x opnieuw gelezenquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En Otje, want Otje![]()
En een pop-up boek van rupsje nooitgenoeg
Ja die over vogels heb ik laatst aan mijn zusje gegeven, even zoeken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een sucker voor dit soort boeken. Ik zoek ook nog de aller beste/aller mooiste vogelgids
(Ja ik wordt oud, ik heb tegenwoordig ook een app om vogelgeluiden te herkennen)
Deze,quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die over vogels heb ik laatst aan mijn zusje gegeven, even zoeken.
Oh de film bedoel je… ja dat doen we met alles tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag laatst dat ze in 2020 een nieuwe versie van The Witches van '90 hebben uitgebracht.... een Gotspe!
Ik kom steeds op de hoofdpagina uit als ik op je linkjes klikquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
En dit is een mooie, vorige maand aangeschaft, 134 jaar over gedaan![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)34/9300000130596443/
Ah, Ik zoek er eigenlijk een voor nederlandse vogelsquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze,
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_11.12.ProductImage
Irritant, maar het is de Flora Batava 1800-1934 De wilde planten van Nederland.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom steeds op de hoofdpagina uit als ik op je linkjes klik
quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah, Ik zoek er eigenlijk een voor nederlandse vogels![]()
Ik zag deze voorkant en moest direct aan bal denken![]()
https://www.bol.com/nl/nl/p/endangered/9200000074928312/
Net aangezet zodat ik weer kan spoelen met de reclamesquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:10 schreef Ama het volgende:
All You Need Is Love is dit keer in Thun in Zwitserland.
Emo TV.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Net aangezet zodat ik weer kan spoelen met de reclames
Ok er is nu een heel nieuw genre aan boeken voor me open gegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant, maar het is de Flora Batava 1800-1934 De wilde planten van Nederland.
Ik heb nu nog meer in mijn favorietenquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok er is nu een heel nieuw genre aan boeken voor me open gegaan.
* kwiwi gaat verder neuzen tussen de planten boeken
Ooooh jeeeh, daar ga je na de sinaasappels van Ygritte en ja dat zijn hele mooie hebbedingen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok er is nu een heel nieuw genre aan boeken voor me open gegaan.
* kwiwi gaat verder neuzen tussen de planten boeken
nuttig bestaan.... vast... voor iemand.. ergens... op de wereldquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het almachtige youtube algoritme beveelt me af en toe wat diep neurodivergentie hyperniches aan.
Maar ik was niet voorbereid op het bestaan van liftspotters.
Ook net besteld zekerquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:13 schreef UitStraling het volgende:
https://www.paagman.nl/pr(...)=323889&gad_source=1
quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Oh, de pocketuitgave zie ik al. Dat verklaart de wat lage prijs.quote:Afm.: 760 x 1060 x 415 mm
Gewicht: 36520 gr
Oh je krijgt 1000 euro korting als je er 30 of meer bestelt. Koopjequote:Op dinsdag 24 december 2024 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Ach wat de een met treintjes heeft heeft de ander kennelijk met liftenquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het almachtige youtube algoritme beveelt me af en toe wat diep neurodivergente hyperniches aan.
Maar ik was niet voorbereid op het bestaan van liftspotters.
Veelste goedkoop johquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Is dit niks voor jou @:uitstraling ? Boek van 63 miljoen dollar: Collectie van Leonardo da Vinci's handgeschreven notities
Maar treintjes zijn leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach wat de een met treintjes heeft heeft de ander kennelijk met liften
Ik sprokkel eerst de Bibliotheek van Alexandrië van de Lage Landen bij elkaar, daarna koop ik een oude kerk en laat die verbouwen tot bibliotheek en dan mag dat Rijks boek in het midden staan op zijn mangohouten tafeltje, mijn nalatenschap aan Nederland.quote:
* staart naar zijn portemonneetje.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Is dit niks voor jou @:uitstraling ? Boek van 63 miljoen dollar: Collectie van Leonardo da Vinci's handgeschreven notities
Toch jammer dat er geen kleine US is als opvolger.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sprokkel eerst de Bibliotheek van Alexandrië van de Lage Landen bij elkaar, daarna koop ik een oude kerk en laat die verbouwen tot bibliotheek en dan mag dat Rijks boek in het midden staan op zijn mangohouten tafeltje, mijn nalatenschap aan Nederland.
Je kunt maar gek zijn.
Dan zou er weinig van terecht komen ben ik bangquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch jammer dat er geen kleine US is als opvolger.
Sloeberquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* staart naar zijn portemonneetje.
Je hebt hem zojuist opgeroepen uit een heel donker hoekje.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gek luchtje eigenlijk wel. Dat zit ook ergens in mijn ‘geuren die je nooit weer vergeet’.
Bij mij staat "stinkdier" in de top 3 van geuren die je nooit weer vergeetquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gek luchtje eigenlijk wel. Dat zit ook ergens in mijn ‘geuren die je nooit weer vergeet’.
Waar ruiken die naar?quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij staat "stinkdier" in de top 3 van geuren die je nooit weer vergeet
Ozon.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dit klopt, je hebt ook van die ozon luchtreinigers, die ruiken ook al zo smerig, alsof je constant onder zwakstroom staat.quote:
Ik weet dat dit klopt. Daarom zei ik het ook.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit klopt, je hebt ook van die ozon luchtreinigers, die ruiken ook al zo smerig, alsof je constant onder zwakstroom staat.
Ik ben alweer op zoek.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er gister nog een heleboel gezien
Printers ookquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit klopt, je hebt ook van die ozon luchtreinigers, die ruiken ook al zo smerig, alsof je constant onder zwakstroom staat.
Voor uiteenlopende waarden van "jammer".quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch jammer dat er geen kleine US is als opvolger.
quote:
Meer voor mij!quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Streept speelgoedtreintjes van het lijstje af.
Joe speedboatquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Streept speelgoedtreintjes van het lijstje af.
euh... doe jij maar die jawbreker in je mondje en bijt er op... kun je ook tiktok views scorenquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, een tand breken is dan nog tot daar aan toe.
Maar je kaak breken door te bijten? Hoe dan? Heeft dat kind botontkalking of de bijtkracht van een hydraulische pers?
Geilquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ze heeft in elk geval flink wat tiktokviews gekregen
Niets klinkt pijnlijker en meer vernederend dan tiktok views scoren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh... doe jij maar die jawbreker in je mondje en bijt er op... kun je ook tiktok views scoren
niets heerlijkers dan een onbekende nederlander zijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets klinkt pijnlijker en meer vernederend dan tiktok views scoren.
Ik dacht al dat ik het niet begreep. Zat me ook af te vragen hoe ze dat in godsnaam voor elkaar gekregen heeftquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, een tand breken is dan nog tot daar aan toe.
Maar je kaak breken door te bijten? Hoe dan? Heeft dat kind botontkalking of de bijtkracht van een hydraulische pers?
quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het niet begreep. Zat me ook af te vragen hoe ze dat in godsnaam voor elkaar gekregen heeft
quote:,,Ik beet erin, ik maakte er alleen een gat in, en mijn kaak deed pijn’’, zegt ze. ,,Mijn vriendin keek naar me en zei dat er een stuk tand afgebroken was.’’ Javeria merkte dat ze haar mond niet meer open kon doen, maar dacht dat dit kwam door de gebroken tand. Uiteindelijk moest er een ambulance komen en in het ziekenhuis bleek dat haar kaak op twee plekken gebroken was. Dit was het begin van een ellendige periode.
Wat is dit voor een magische websitequote:Op dinsdag 24 december 2024 21:54 schreef Ygritte het volgende:
Hier een beetje verdwalen![]()
https://www.jimmynelson.com/journey/
ze beet door tot ze er een gat in had.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat legt toch niet uit hoe die kaak gebroken is?
Ja was maar 2 tientjes bij de mediamarkt voor een afzichtelijke oranje, dus moest welquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je gezwicht voor de Airfryer?
Emmer-Compascuum*quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Emmen compascum is dat heel normaal elke dag na 22/00
Ik vind het wel lekker, al gebruik ik het vooral om een makkelijke maaltijd te maken en mezelf wijs te maken dat het nog enigszins gezond is omdat het meer een soort wortel isquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoete aardappelfriet is sowieso niet erg lekker
hier vanmiddag even een verdwaald 5tal dikke boemsenquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Nog nauwelijks geknal gehoord hier eigenlijk
Een Mars reep is ook slechts een kleine bruine rechthoekige wortel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, al gebruik ik het vooral om een makkelijke maaltijd te maken en mezelf wijs te maken dat het nog enigszins gezond is omdat het meer een soort wortel is
Inflatie misschien, vuurwerk te duur gewordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier vanmiddag even een verdwaald 5tal dikke boemsen
normaal is het rond deze tijd al meer. en ook meer sier. als dit een voorbode is kan ik mooi op tijd op bed volgende week
I like your thinkingquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Mars reep is ook slechts een kleine bruine rechthoekige wortel.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Mars reep is ook slechts een kleine bruine rechthoekige wortel.
quote:De zoete aardappel wordt ook wel Bataat genoemd en komt oorspronkelijk uit Mexico. Tevens is de zoete aardappel eigenlijk helemaal geen aardappel, maar een groente! De zoete aardappel behoort namelijk tot de windefamilie (zetmeelbehoudende knollen).
Woensel west is dan ook wel een aso buurtje natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hond is nachtje extra hier omdat in Woensel West net iets meer knallen zijn.
Verrassendquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Valt tegenwoordig ook wel weer mee. Alleen dit soort "tradities" zitten er wel goed indaar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Woensel west is dan ook wel een aso buurtje natuurlijk
Ze steken hier het hele jaar vuurwerk af, meestal elke zaterdag wel een dik pakket bij een feestje ofzo.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inflatie misschien, vuurwerk te duur geworden
quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Woensel en Pipquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Woensel klinkt me zo bekend in de oren. Is dat bekend om iets?
Oh dat hebben we hier wel om de haverklap. Feestjes voorwerk, maar dat is meestal maar heel kort.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze steken hier het hele jaar vuurwerk af, meestal elke zaterdag wel een dik pakket bij een feestje ofzo.
Alleen de laatste week echt 0,0 meer gehoord.
Het is wel redelijk mooi opgeknapt en er gaat nog meer gebeuren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Woensel west is dan ook wel een aso buurtje natuurlijk
Ja dorpleef.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat hebben we hier wel om de haverklap. Feestjes voorwerk, maar dat is meestal maar heel kort.
Van woensel en pipquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Kees Kachelquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Winkelcentrum Woenselquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Rustige leefquote:
Ik woon officieel gezien ook in een stad, maar daar wonen krap 7000 mensenquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:45 schreef Ygritte het volgende:
Ik woon overigens nog steeds in een stad
En naast die 7000 krapwonende mensen, wonen er ook nog wat mensen ruim of wa?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon officieel gezien ook in een stad, maar daar wonen krap 7000 mensen
Dorp waar ik opgroeide had meer koeien dan mensenquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Rustige leef![]()
Nog wat voor elkaar doen leef![]()
We maken onze eigen feestjes leef![]()
Waar de rest van Nederland niet leeft leef![]()
Ik woon overigens nog steeds in een stad
Nee die zijn daar al bij opgenomenquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En naast die 7000 krapwonende mensen, wonen er ook nog wat mensen ruim of wa?
Ah dan zal ik het daardoor wel 'kennen'.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensel (verdeeld in Noord en Zuid) is een van de stadsdelen in Eindhoven. Mede bekend door New Kids en het programma Probleemwijken.
14.500 hier... en geen stad maar een durpquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook niet echt super groot. En dat vind ik helemaal dikke prima.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik in een klein dorp met 7000’inwonersquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier ooit eens stadsrechten gekregen van een koning omdat het op een strategisch praktische plek lag ofzo, en omdat die het hier wel gezellig vond en er ook maar gelijk een stadhuis bij cadeau deedquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
14.500 hier... en geen stad maar een durp
goed geregeld. Wij hebben het bij een gemeentehuis gehouden hier.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hier ooit eens stadsrechten gekregen van een koning omdat het op een strategisch praktische plek lag ofzo, en omdat die het hier wel gezellig vond en er ook maar gelijk een stadhuis bij cadeau deed
Is de ASML campus inmiddels niet al jullie gemeentehuis?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
200.000+ inwoners
En er is een Stadhuisplein...
https://www.asml.com/en/asml-dichtbij/campusquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is de ASML campus inmiddels niet al jullie gemeentehuis?
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:01 schreef mschol het volgende:
zo, weer thuis.. een iet wat onverwachte verandering van avondplannen..
Ja dat stadhuis staat er ook alleen nog maar voor de sier sinds de gemeentelijke herindeling, heeft verder geen functie mee op bruiloften en dergelijke na. Zit nu ook nog een of andere boekhouder of iets in, die gaat er volgend jaar uit en dan gaan ze het weer een publiek toegankelijk gebouw makenquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed geregeld. Wij hebben het bij een gemeentehuis gehouden hier.
Ja bijna de andere kant van het land.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.asml.com/en/asml-dichtbij/campus
Ik woon niet in Veldhoven
Die gaan ook weer aardig bijbouwen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is de ASML campus inmiddels niet al jullie gemeentehuis?
oorspronkelijke planning was: fiets collega terug brengen (en kerstpakket gelijk afleveren) en weer naar huis want zieke collega..quote:
Nee, ik snap je wel hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja bijna de andere kant van het land.
Dat is daar ook elke maand een heel blok erbij heb ik het ideequote:Op dinsdag 24 december 2024 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaan ook weer aardig bijbouwen.
Nog even en de hele regio daar is gewoon de agglomeratie ASML.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaan ook weer aardig bijbouwen.
Eigenlijk kunnen we beter verkassen naar wat goedkopere landen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ere-landen~ac2c2390/
Nederlanders denken dat het buitenland steeds duurder wordt maar hebben niet door dat de koopkracht hier ontzettend daalt.
Gezien het lijstje koopkracht wat ik vanochtend heb gepost precies klopt. De normale vakantielanden lopen niet leeg, de Nederlandse janmodaal kan het simpelweg niet meer betalen.
Kippiepan leegvretenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
oorspronkelijke planning was: fiets collega terug brengen (en kerstpakket gelijk afleveren) en weer naar huis want zieke collega..
uiteindelijk moest ik blijven want de pan van kippie was wat groot dus moest maar gewoon wat meeeten, collega die bleef wel in bed liggen![]()
dus uiteindelijk toch daar gegeten, al was het geen gourmet. Was wel lekker
voor morgen en overmorgen niks op planning.
Qua kantoor valt het nu weer mee; nu moeten ze ook nog eens woningen gaan sponsoren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is daar ook elke maand een heel blok erbij heb ik het idee
daar was het wat teveel voor.. was een forse pan (naja, schaal, de pan was weggelaten)quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kippiepan leegvreten@:4EverBlackEyed @:bitterbal @:essnhills @:CherryLips
Moeten ze het toch eens een pakkende naam gaan geven, 'Veldhoven' is nou ook niet echt de internationaal meest pakkende naamquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even en de hele regio daar is gewoon de agglomeratie ASML.
Ja als je al dat personeel daar wilt hebben moeten ze ook wel ergens kunnen wonenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Qua kantoor valt het nu weer mee; nu moeten ze ook nog eens woningen gaan sponsoren.
"ASML, located south of Amsterdam"quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze het toch eens een pakkende naam gaan geven, 'Veldhoven' is nou ook niet echt de internationaal meest pakkende naam
Geloof niet dat ze bij ASML heel veel behoefte aan pantynegers, mannen in galajurken en drugsverslaafden hebben.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"ASML, located south of Amsterdam"
Zie je, het is gewoon een gehusseld acroniem, de letters AMS zitten er al in, de L voor licht, waar Eindhoven om bekend staat. En als je de letters wisselt naar MASL leest het als 'mazzel', wat een typisch Amsterdams woord isquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"ASML, located south of Amsterdam"
Dan zijn de Joods-Christelijke waarden ook weer geborgd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je, het is gewoon een gehusseld acroniem, de letters AMS zitten er al in, de L voor licht, waar Eindhoven om bekend staat. En als je de letters wisselt naar MASL leest het als 'mazzel', wat een typisch Amsterdams woord is
Amsterdam-South Materials Lithographyquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je, het is gewoon een gehusseld acroniem, de letters AMS zitten er al in, de L voor licht, waar Eindhoven om bekend staat. En als je de letters wisselt naar MASL leest het als 'mazzel', wat een typisch Amsterdams woord is
Ja zie je, that makes de circle rond againquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Amsterdam-South Materials Lithography
Zo rond als een silicium wafer.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie je, that makes de circle rond again
Oeh lekker een wafeltjequote:Op dinsdag 24 december 2024 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo rond als een silicium wafer.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zijn de Joods-Christelijke waarden ook weer geborgd.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kippiepan leegvreten@:4EverBlackEyed @:bitterbal @:essnhills @:CherryLips
Yesquote:Op woensdag 25 december 2024 02:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kerst onder de palmen dit jaar?
Leuk leuk leuk. Ben je een beetje vrienden aan het maken daar?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
YesHad gister avond met de duitsers kerstavond gevierd met een vegi 3 gangen menu
![]()
. Vandaag gaan we ook ergens eten maar weten nog niet waar. En morgen vier ik 2e kerstdag met israeli's die nog nooit kerst hebben gevierd
Helaas is het bewolkt en is er regen voorspeld
![]()
Wat doe jij ?
Ja heb wel een paar nieuwe contacten.quote:Op woensdag 25 december 2024 03:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk. Ben je een beetje vrienden aan het maken daar?
Vanavond kerstavond gehad bij mijn vader en Cruella. Beste toetje ever gemaakt. Was op zich gezellig tot het laatste kwartiertje. Toen kregen we drama.
Nu lig ik in bed naar de top2000 te luisteren.
Morgen paardrijden en kerst bij haar ouders. En dan tweede kerstdag gaat ze mee naar mijn moederquote:Op woensdag 25 december 2024 03:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb wel een paar nieuwe contacten.![]()
Ga je nog iets leuks doen met mevrouw mening?
oh leukquote:Op woensdag 25 december 2024 03:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen paardrijden en kerst bij haar ouders. En dan tweede kerstdag gaat ze mee naar mijn moeder
Nope. Kan nog niet rennen en als ik bijv lang met mijn benen over elkaar zit doet het ook zeerquote:Op woensdag 25 december 2024 03:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukHopelijk is de rest dramavrij
is je been weer helemaal back too normal?
hmm nog steeds fysio?quote:Op woensdag 25 december 2024 03:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Kan nog niet rennen en als ik bijv lang met mijn benen over elkaar zit doet het ook zeer
Ja sws nog een jaar fysio.quote:Op woensdag 25 december 2024 03:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nog steeds fysio?
Heb je de persoon al aangeklaagd?
jeetjequote:Op woensdag 25 december 2024 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja sws nog een jaar fysio.
Mja mijn advocaat zit er op en krijg waarschijnlijk tussen 50 en 75k maar ja ik ga prob de rest van mijn leven last houden van mijn knie.
Ja facking kut. Nu heb ik dus twee kapotte knieënquote:Op woensdag 25 december 2024 03:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetjedat zou wel erg balen zijn
Wat is er met die andere?quote:Op woensdag 25 december 2024 03:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja facking kut. Nu heb ik dus twee kapotte knieën
Een paar jaar terug was ik dronken aan het voetballen met wat vrienden en toen stapte ik per ongeluk OP de balquote:
nou das ook zondequote:Op woensdag 25 december 2024 03:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was ik dronken aan het voetballen met wat vrienden en toen stapte ik per ongeluk OP de bal![]()
![]()
![]()
Toen knakte mijn knie dus en daarna is het nooit meer better geworden
Is een Thaise knie niet te klein?quote:Op woensdag 25 december 2024 03:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das ook zonde![]()
Wil je dat ik hier een nieuwe knie voor je regel?
doen we er 2quote:Op woensdag 25 december 2024 03:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een Thaise knie niet te klein?
quote:Op woensdag 25 december 2024 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
KNETTERDRONKEN DIMMY! EN DAN NOG EEN BEETJE ERBIJ! Morgen janken.
is dat een ding ja?quote:Op woensdag 25 december 2024 03:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet double jointed worden hoor
Bij belgresser en zijn bestie was er ook. Op de tafels gedanst en toen kon ik opeens niet meer naar huis fietsen. Dus mijn fiets is nog daar.quote:Op woensdag 25 december 2024 03:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Was je met de pokemon meneer uit?
quote:Op woensdag 25 december 2024 03:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]je plaatje doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2024 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij belgresser en zijn bestie was er ook. Op de tafels gedanst en toen kon ik opeens niet meer naar huis fietsen. Dus mijn fiets is nog daar.
Thnx. Vieren ze daar ook kerst?quote:
Ondat is wel leuk dan. Toch een beetje kerstsfeerquote:Op woensdag 25 december 2024 05:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zijn boeddhistisch voornamelijk. Maar ze versieren het wel leuk voor ons
ja zeker. In bangkok pakken ze altijd groots uit met versieringquote:Op woensdag 25 december 2024 05:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondat is wel leuk dan. Toch een beetje kerstsfeer
Leuk hoor. Mis je je familie niet met deze dagen?quote:Op woensdag 25 december 2024 05:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker. In bangkok pakken ze altijd groots uit met versiering
nopesquote:Op woensdag 25 december 2024 05:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor. Mis je je familie niet met deze dagen?
Ook hetzelfde weer als vandaag zo te zienquote:Op woensdag 25 december 2024 03:41 schreef bitterbal het volgende:
12 jaar geleden had ik nog rozen met kerst
[ afbeelding ]
Ja was die dag erg warm. Iets van 12 graden dacht ikquote:Op woensdag 25 december 2024 06:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook hetzelfde weer als vandaag zo te zien
Ik hoorde net een mug in de slaapkamerquote:Op woensdag 25 december 2024 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was die dag erg warm. Iets van 12 graden dacht ik
O een kleintje er bij in de familie. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 december 2024 05:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopesEnige wat ik nu mis is dat mijn nicht ruim een maand geleden een dochter heeft gekregen. Verder mis ik ze niet :p
Dankjequote:Op woensdag 25 december 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een kleintje er bij in de familie. Gefeliciteerd
Misschien toch maar een electrisch rijstkokertje aanschaffenquote:Op woensdag 25 december 2024 08:01 schreef bitterbal het volgende:
broodje brie was erg lekker, wel wat prijzig. 4,80
Heb ik hier staanquote:Op woensdag 25 december 2024 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien toch maar een electrisch rijstkokertje aanschaffen
Mag je daar niet bbq,en in je tuintje?quote:Op woensdag 25 december 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik hier staannog niet gebruikt
ja denk ik wel wat maar veel moeite eigenlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 08:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mag je daar niet bbq,en in je tuintje?
ziet er lekker uitquote:Op woensdag 25 december 2024 08:34 schreef Karzai het volgende:
Kerstbrood toch maar achterwege gelaten, ik eet vanmiddag nog wel een plak
Ontbijtje gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2024 08:38 schreef kwiwi het volgende:
* kwiwi bakt kerstpannenkoeken voor het hele dorp![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2024 08:38 schreef kwiwi het volgende:
* kwiwi bakt kerstpannenkoeken voor het hele dorp![]()
[ afbeelding ]
ja ik vind het een kleine moeite en ik eet graag lekkerquote:Op woensdag 25 december 2024 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er lekker uit![]()
Altijd leuk om te zien hoeveel liefde jij in jouw eten stopt terwijl het heel makkelijk is als je alleen woont omdat niet te doen
Kerst vieren bij mijn ouders, nog geen idee wat er op het menu staatquote:
kerstpakketten uitpakken, lego kerstboom afbouwen, en verder weet ik het nog niet eigenlijkquote:
hoezoquote:Op woensdag 25 december 2024 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Gister uitgepraat met vriend.
Daarna was het weer ouderwets gezellig
Oh wat goed!quote:Op woensdag 25 december 2024 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar wel zonde van de afgelopen twee jaar.quote:
Wel fijn dat het weer goedgekomen is. Zagen jullie elkaar voorheen vaak?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wel zonde van de afgelopen twee jaar.
Hij had ook een compleet andere tijdlijn in z'n hoofd zitten van wanneer het misging.
Jaloersquote:Op woensdag 25 december 2024 09:03 schreef kwiwi het volgende:
Hier wordt het mooi weer vandaag, we gaan ergens een wandeling maken.
Uitzicht vanochtend![]()
[ afbeelding ]
We gingen wel regelmatig samen naar musea of een stukje wandelen ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel fijn dat het weer goedgekomen is. Zagen jullie elkaar voorheen vaak?
Maar het is pas woensdagquote:Op woensdag 25 december 2024 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Kak ik denk echt dat het zondag is.
Die ene van wie je dat cadeautje nog had?quote:Op woensdag 25 december 2024 08:54 schreef CherryLips het volgende:
is dit vanaf jouw huis?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:03 schreef kwiwi het volgende:
Uitzicht vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Was geen cadeau, maar iets wat we allebei in de preorder hadden besteld en na twee jaar ofzo eindelijk binnenkwamquote:Op woensdag 25 december 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ene van wie je dat cadeautje nog had?
ja dat ja.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was geen cadeau, maar iets wat we allebei in de preorder hadden besteld en na twee jaar ofzo eindelijk binnenkwam
Ik wil dit ookquote:Op woensdag 25 december 2024 09:03 schreef kwiwi het volgende:
Uitzicht vanochtend![]()
[ afbeelding ]
dit is wel even beter dan een regenachtig Nederlandquote:Op woensdag 25 december 2024 09:03 schreef kwiwi het volgende:
Uitzicht vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Ik had hem een kerstkaartje gestuurd gewoon met "liefs" en hij vond dat een beetje passief agressief van mij elke keer en dat we het gewoon eens moesten uitpraten.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ja.
Hoe is het contact weer terug gekomen?
Wij krijgen weer een klassieke Hollandse kerst, 12 graden en net-niet miezerquote:Op woensdag 25 december 2024 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is wel even beter dan een regenachtig Nederland
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem een kerstkaartje gestuurd gewoon met "liefs" en hij vond dat een beetje passief agressief van mij elke keer en dat we het gewoon eens moesten uitpraten.
Liefs.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had hem een kerstkaartje gestuurd gewoon met "liefs" en hij vond dat een beetje passief agressief van mij elke keer en dat we het gewoon eens moesten uitpraten.
Wut?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 25 december 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon nog een 2e huisje kopen, toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt wat lastig midden in Amsterdam vrees ik
aha, ja begrijpelijk danquote:Op woensdag 25 december 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wel zonde van de afgelopen twee jaar.
Hij had ook een compleet andere tijdlijn in z'n hoofd zitten van wanneer het misging.
jaloersquote:Op woensdag 25 december 2024 09:03 schreef kwiwi het volgende:
Uitzicht vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Mjaquote:Op woensdag 25 december 2024 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt wat lastig midden in Amsterdam vrees ik
Luxemburg heeft bergenquote:Op woensdag 25 december 2024 09:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja![]()
Denk dat ik überhaupt de benedulux uitmoet dan
kikker was wel een originelere geweestquote:In Nederland is de leeuw het nationale symbool. Dat dier won het in 1815 van de kikker, omdat het beter zou passen bij de Nederlandse ideale
Limburg heeft ook nog uitlopers van de Alpenquote:Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luxemburg heeft bergenNou ja, heuvels in ieder geval.
Ja eigenlijk slaat die leeuw ook nergens op, die komt hier van nature niet eens voor, ook niet voor alle strooptochten op inheemse beestjesquote:Op woensdag 25 december 2024 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
kikker was wel een originelere geweest
Ja Lux heeft wel mooie bergen. Vriendin van mij heeft daar haar ouderlijk huis en dat kijkt uit op een valleiquote:Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Luxemburg heeft bergenNou ja, heuvels in ieder geval.
Beter afsluiten met "krijg de tering"quote:Op woensdag 25 december 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eigenlijk slaat die leeuw ook nergens op, die komt hier van nature niet eens voor, ook niet voor alle strooptochten op inheemse beestjes
Dit is duidelijk het beginpunt waar we de slechte tijdlijn ingeslagen zijn. We hadden de kikker kunnen hebben.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
Misschien dan ook groen als nationale kleur.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een boek van mijn oma.
Max Havelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |