Ditquote:Op woensdag 25 december 2024 17:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En die komt op z’n vroegst vrijdagavond weer gok ik
Pingu?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, 19:10. PenguinGod is terug.
quote:Op woensdag 25 december 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, weer helemaal volgeperst met lekker voer bij paps en mams, op weg naar huis.
The Penguin? Al gezienquote:Op woensdag 25 december 2024 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, 19:10. PenguinGod is terug.
Ach Desi. Gestikt in een banaan?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:39 schreef De_Kraam het volgende:
Desi Bouterse en De_Kraam wensen u een fijne kerst.
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:27 schreef Wertha het volgende:
Deze dag ook weer overleefd. Nog één dag en dan mogen we weer speertjes kijken.
Wij zouden DIEP teleurgesteld zijn als je niet full-Yannick bent gegaan. Dus het zal wel B. zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Danny van Trijp zei gisteren op TikTok dat ik hem niet moest aanvallen nadat hij vroeg of ik een liedje voor Gian van Veen wilde maken. Wat hield die aanval in? A: ik ging full-Yannick, waarop hij zei dat ik hem niet moest aanvallen. B: ik zei netjes dat ik al een liedje voor Gian van Veen heb gemaakt, waarop hij zei dat ik hem niet moest aanvallen. Wat denken jullie?
Bquote:Op donderdag 26 december 2024 01:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Danny van Trijp zei gisteren op TikTok dat ik hem niet moest aanvallen nadat hij vroeg of ik een liedje voor Gian van Veen wilde maken. Wat hield die aanval in? A: ik ging full-Yannick, waarop hij zei dat ik hem niet moest aanvallen. B: ik zei netjes dat ik al een liedje voor Gian van Veen heb gemaakt, waarop hij zei dat ik hem niet moest aanvallen. Wat denken jullie?
Boeie Ruurdquote:Op donderdag 26 december 2024 01:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Precies wat is dit voor actquote:Op donderdag 26 december 2024 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Midden in de nacht druk zijn met een reactie van Danny van Trijp op fucking TikTok. Okee.
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Werd tijd. Ik ben er nu eigenlijk wel weer aan toe. Mss laatste setje Chisnall Evans nogeens op zetten straks.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Nog 1 dagje overleven mannen
Over iets meer dan 24 uur weer los
Wij zijn echte strijders. Komt goed.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Nog 1 dagje overleven mannen
Over iets meer dan 24 uur weer los
Dat is een echte liefhebberquote:Op donderdag 26 december 2024 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werd tijd. Ik ben er nu eigenlijk wel weer aan toe. Mss laatste setje Chisnall Evans nogeens op zetten straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |