Dat had ik toen ook gedaan, en deze keer weer. Maar ik doneer zelden bij serious request omdat het doel me niet aanspreekt. Deze hakt er bij mij gewoon net wat meer in dan een hoop voorgaande edities.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook nog even een donatie gedaan voor Het Vergeten Kind. Die hadden het momentum niet helemaal mee met hun SR en was minstens zo'n goed doel eigenlijk
Klopt, ik heb maar een kleine donatie gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:57 schreef livelink het volgende:
Heel strategisch nog net onder de 10.000.000 gebleven
Je ziet van mijlenver aankomen dat ze in dezelfde valkuil als 10 jaar geleden gaan trappen. Het is iedereen van harte gegund, maar riemen vast.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die Wijnand is niet helemaal 100% of wat
Die juichte alsof ie olympisch goud wonquote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je ziet van mijlenver aankomen dat ze in dezelfde valkuil als 10 jaar geleden gaan trappen. Het is iedereen van harte gegund, maar riemen vast.
Die vraag hoort @Tussle266 echt zeldenquote:
Strakke teksten, altijd duidelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die vraag hoort @:Tussle266 echt zelden
Misschien dat ze teveel in zichzelf gaan geloven.quote:
Als je die problemen buiten, ondernemers die zichzelf goodwill proberen te kopen, die zuipende wijnclub net en die DJ’s die denken dat het door hun komt optelt, dan ziet dat er wel heel bekend uit allemaal. Nog even en ze gaan weer op de platte kar rond zoals destijds.quote:
Zal wel meevallen. Denk dat onderwerp gewoon heel goed gekozen is en dat halve festival om SR heen is gewoon heel slim om het op TV mooi uit te laten zien. Luistercijfers van 3FM zijn nog steeds niet goed volgens mij, dus dat is wel een groot verschil met tien jaar geleden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien dat ze teveel in zichzelf gaan geloven.
Geen podiumprogramma vanavond, btw, op last van de gemeente.
Terwijl de luistercijfers binnenkort gewoon weer 2,2 zijn of zo.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als je die problemen buiten, ondernemers die zichzelf goodwill proberen te kopen, die zuipende wijnclub net en die DJ’s die denken dat het door hun komt optelt, dan ziet dat er wel heel bekend uit allemaal. Nog even en ze gaan weer op de platte kar rond zoals destijds.
En toen liep daarna de hele zender ook leeg toch?quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Denk dat onderwerp gewoon heel goed gekozen is en dat halve festival om SR heen is gewoon heel slim om het op TV mooi uit te laten zien. Luistercijfers van 3FM zijn nog steeds niet goed volgens mij, dus dat is wel een groot verschil met tien jaar geleden.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Terwijl de luistercijfers binnenkort gewoon weer 2,2 zijn of zo.
Maakt het alleen maar knapper wat er wordt bereikt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Terwijl de luistercijfers binnenkort gewoon weer 2,2 zijn of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |