Lijkt mij toch wel het nieuws van de dag, de mysterieuze drones. Waarvan het Pentagon aangeeft niets te weten. Die al tijden rondvliegen. Als ik op Google zoek is het meeste nieuws erover 2-5 dagen gelden.
Het wordt alsmaar vreemder zo! Waarom is het zo stil?
Alu hoedje: komt het van rus af en willen ze dit zo stil mogelijk houden omdat anders wereldbekend wordt dat Amerika het niet onder controle heeft? Doen we alsof we het niet doorhebben ofwel zogenaam onderschatten ofwel verkeerd inschatten zodoende meer tijd te krijgen om anti drone-wapens op de betreffende locaties te krijgen voordat een gecoordineerde aanval zich voordoet?
Nu.nl niets te lezen, andere sites niets! Heel verdacht dit!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Denk dat alles erover is gezegd, ze weten niet wat het is, kan je wel blijven speculeren maar daar word je ook niet wijzer van. Als er nieuws is zal dat vast gemeld worden.
Ik boek je met mijn neon je weet. en ik heb ook een auto.
Die drones voeren verlichting volgens de regels van de FAA, waarom zouden aliens of China zich aan die regels gaan houden? Is niks aan de hand waarschijnlijk, of ze willen juist dat men met die drones bezig is als afleiding. Beter gewoon negeren.
Google maar eens "de clowns van Oude Pekela". En dat was in een tijd dat er alleen papieren kranten en het NOS-journaal bestonden. Kun je nagaan wat er in het tiktoktijdperk gebeurt met hypes.