SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Niet alleen hier.quote:Op zondag 22 december 2024 22:22 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Gary best populair is hier
Mickey Mansell op een manier dat het mij kwaad maakt, Madars Razma op een manier dat het mij volledig onverschillig laat, Ian White op een manier dat het ook wel zijn charme heeft.quote:
Mag dat niet meer? #WOKEDquote:Op zondag 22 december 2024 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die opkomsten zijn wel echt matig zonder vrouwen.
Niet op zondag.quote:
Ik erger me eerlijk gezegd meer aan gasten die het kopje laten hangen, zoals Barney.quote:Op zondag 22 december 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mickey Mansell op een manier dat het mij kwaad maakt, Madars Razma op een manier dat het mij volledig onverschillig laat, Ian White op een manier dat het ook wel zijn charme heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |