quote:Op zondag 22 december 2024 21:58 schreef De_Kraam het volgende:
Marcel Maijer hijgstem
Hoe moet Smiss dit omdraaien?
Ook deze moeten we bewaren voor de bingo.quote:Op zondag 22 december 2024 21:59 schreef Szura het volgende:
Je speelt een heel jaar lang om hier te spelen
https://www.telegraaf.nl/(...)krijgen-geen-respectquote:
quote:Op de vraag of Cullen het misschien nodig heeft om boos te zijn om te presteren, reageerde hij ook boos. „De aandacht die Wessel gekregen heeft… Nogmaals: dit is niets naar hem toe. Het lijkt een geweldige jongen, die in het verleden wel wat heeft gedaan (Nijman werd tweeënhalf jaar geschorst voor matchfixing, red.) en zijn schorsing heeft uitgezeten. Maar hoe ík behandeld ben geweest… Hoe de bookmakers deze wedstrijd zagen… Ik heb geen respect gekregen, dus ik ga jullie hier ook geen respect geven. Ik ga naar huis, goeienavond.” En weg was Joe Cullen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 22 december 2024 22:00 schreef fetX het volgende:
Wat is er eigenlijk geworden van Marcel Maijer?
Gewoon terugsturen, anders komt mijn spijkerbroek nooit af natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2024 22:00 schreef Zorro het volgende:
Filipijntje is het een beetje kwijt.
Niet fit genoeg.
Sjonge. Wat een jankerd zeg.quote:Op zondag 22 december 2024 22:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)krijgen-geen-respect
[..]
Wellicht moet die Filippijn eens praten met een sportpsycholoogquote:Op zondag 22 december 2024 22:00 schreef Zorro het volgende:
Filipijntje is het een beetje kwijt.
Niet fit genoeg.
Dirk Marcellis.quote:Op zondag 22 december 2024 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht moet die Filippijn eens praten met een sportpsycholoog
Tuurlijkquote:Op zondag 22 december 2024 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Nebrida moet deze set winnen anders wint Ross met 3-2
Stukje Zerrouki en Trauner vanmiddag.quote:Op zondag 22 december 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
We kijken naar een slowmotion wedstrijd allen.
Lekker onzinitempjes a la Gerri Eickhof maken voor RTL Nieuws.quote:Op zondag 22 december 2024 22:00 schreef fetX het volgende:
Wat is er eigenlijk geworden van Marcel Maijer?
Gerri doet tenminste nog Rondje Binnenhof.quote:Op zondag 22 december 2024 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lekker onzinitempjes a la Gerri Eickhof maken voor RTL Nieuws.
Nieuwe vriendin nodig nu al?quote:Op zondag 22 december 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens zin om naar de Filippijnen te gaan.
Zat er net aan te denken.quote:Op zondag 22 december 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens zin om naar de Filippijnen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |