Oh ja. User @maxi-mus heeft het niet zo op Slot.quote:Op zondag 22 december 2024 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
StephanL in WLR / [WLR SC #349] Geestelijk voorbereiden op oorlog
Hierzo @:fetx
Als de vergelijking met user Pistolero (geen tag op zijn verzoek) wordt gemaakt moet je je achter de oren krabben.quote:Op zondag 22 december 2024 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja. User @:maxi-mus heeft het niet zo op Slot.
Maar ze was wel goed nat hoor. Gruwelijk nat.quote:Op zondag 22 december 2024 22:08 schreef Szura het volgende:
Bij aankomst deed deze super mooie lekkere rijpe dame open in een sexy nachthemd waar haar tieten uit hingen dus begon goed.. ze is echt super mooi en sexy en wat een lichaam heerlijke tieten heerlijke kont en heerlijke kut. Kon niet van haar afblijven en wilde haar tongen maar deed ze niet. Ze zei dat ik bare kon neuken aan tel maar ze deed gelijk een condoom om me lul terwijl ze hem net zoog en was helemaal nog niet stijf. Gelukkig mocht ik haar wel beffen en ze heeft echt een heerlijke kut. Maar toen ik net een minuut in haar kut zat zei ze time baby time you cum. Dus neukte ik haar maar snel met half stijve lul en ben enorm telleurgesteld. Te veel betaald voor te korte slechte sex. Als zij zou tongen en zou doen wat ze zegt dan zou ze zo perfect zijn maar helaas... toch ga ik haar nog eens proberen want ze woont vlakbij me misschien laat ze nu wel toe wat ze beloofd
Eigenlijk had ik iedere kansloze 3-0 vandaag niet op mijn lijstje staanquote:Op zondag 22 december 2024 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat Ross Smith door het ijs zakt tegen Paolo Nebrida, had ik niet op mijn lijstje staan.
Dat vind ik dan ook wel weer wat onterecht.quote:Op zondag 22 december 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als de vergelijking met user Pistolero (geen tag op zijn verzoek) wordt gemaakt moet je je achter de oren krabben.
Vooral over Cullen niet verbaasd. Je wist dat het ging gebeuren.quote:Op zondag 22 december 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik iedere kansloze 3-0 vandaag niet op mijn lijstje staan
Maar achteraf ben ik ook weer niet verbaasd.
Die gaat vast ver komen dan!quote:
Dit kan nietquote:Op zondag 22 december 2024 22:17 schreef Kopiko het volgende:
@:dagoduck juicht voor Jeffrey natuurlijk.
Voor dit soort wedstrijden zou het mogelijk moeten zijn dat ze er allebei uit vliegen.quote:Op zondag 22 december 2024 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind vandaag een toepasselijke dag om af te sluiten met Dimitri’s depressieve dansje.
Dat zat er ook al weken aan te komen, eigenlijk hadden ze vorige week al moeten verliezen van Go Ahead.quote:Op zondag 22 december 2024 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat de FC Utrecht-bandwagon met volle vaart het ravijn is ingedenderd. Straks even genieten.
Edhouse, Schindler, Feyenoord en Dirk had ik ook meer van verwacht, maar ja. Labiele troep allemaal.quote:Op zondag 22 december 2024 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral over Cullen niet verbaasd. Je wist dat het ging gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |