Ben ik niet dus leg maar uit, graag.quote:Op zondag 22 december 2024 16:05 schreef achtja het volgende:
Gooi daar speltheorie bij in en een Bitcoin geleerde begrijpt waar we staan, waar je moet staan en waar je vooral niet moet staan.
auw, met jouw post heb je bijna de theorie omver geschopt! We hadden zo gehoopt dat het hier stil bleef!quote:Op zondag 22 december 2024 18:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ben ik niet dus leg maar uit, graag.
Ik waardeer je enthousiasme maar mag wmb wel een tandje minder. Je hebt geen 1000 uur nodig om de fundamentals van bitcoin te begrijpen. Dat is larie. En dan nog: laat mensen daarna zelf hun conclusies trekken. Het komt nu een beetje als (religieuze) zendingsdrang over en daar heeft niemand iets aan.quote:Op zondag 22 december 2024 18:35 schreef achtja het volgende:
[..]
auw, met jouw post heb je bijna de theorie omver geschopt! We hadden zo gehoopt dat het hier stil bleef!
Om dat te begrijpen @:Evangelion moet je toch wel een uur of 1000 in studie stoppen. Ben je daartoe bereid?
Goed, laat ze zelf maar de conclusie trekken.quote:Op zondag 22 december 2024 18:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik waardeer je enthousiasme maar mag wmb wel een tandje minder. Je hebt geen 1000 uur nodig om de fundamentals van bitcoin te begrijpen. Dat is larie. En dan nog: laat mensen daarna zelf hun conclusies trekken. Het komt nu een beetje als (religieuze) zendingsdrang over en daar heeft niemand iets aan.
Het probleem is een beetje dat wat volgens jou "de waarheid" is, dat misschien toch niet altijd is. En dat je geen 1000 uur nodig hebt om de fundamentals van bitcoin uit te leggen.quote:Op zondag 22 december 2024 18:53 schreef achtja het volgende:
[..]
Goed, laat ze zelf maar de conclusie trekken.
Als het overkomt als (religieuze) zendingsdrang dan spijt mij dat. Zo is het niet bedoeld.. helaas kan niemand het tegendeel bewijzen en de waarheid inslikken is een vorm van zelfdestructie.
Heb je de regels niet gelezen?quote:Op zondag 22 december 2024 18:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
indien de bitcoin niet in waarde stijgt, maak je oneindig topics aan over bitcoin.
misschien is fartcoin iets voor je?
Daar kom je toch wel op uit als je het niet op de 'fundamentals' gooit..quote:Op zondag 22 december 2024 18:58 schreef recursief het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat wat volgens jou "de waarheid" is, dat misschien toch niet altijd is. En dat je geen 1000 uur nodig hebt om de fundamentals van bitcoin uit te leggen.
Neequote:Op zondag 22 december 2024 19:00 schreef achtja het volgende:
[..]
Daar kom je toch wel op uit als je het niet op de 'fundamentals' gooit..
Bitcoin gaat verder dan de fundamentals.. Bitcoin is een ander paradigma. En, daar heb je wel meer dan 1000 uur voor nodig om te omvatten.
Bitcoin, de fundamentals zoals jij het zegt zijn inderdaad simpel.. dat is met veel dingen.quote:Op zondag 22 december 2024 19:04 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee![]()
En dat zeg ik als iemand die zijn eerste bitcoins ver onder de $100 kocht.
Natuurlijk zijn er btc-gerelateerde onderwerpen waar je eindeloos over kan ouwehoeren maar in de basis is het vrij simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |