abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215958190
Wat is het donkere bos?

'Het donkere bos' slaat op een hypothese wat een oplossing zou kunnen zijn voor de Fermi paradox.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fermi_paradox
https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_forest_hypothesis

Gooi daar speltheorie bij in en een Bitcoin geleerde begrijpt waar we staan, waar je moet staan en waar je vooral niet moet staan.

Nu de filosofische vraag, waar sta jij in het bos?

-- Paar regels:

1. Het is Bitcoin (de munt) en bitcoin (het netwerk)
2. We praten niet over blockchain en niet over crypto (respect the whitepaper)
pi_215960102
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 16:05 schreef achtja het volgende:
Gooi daar speltheorie bij in en een Bitcoin geleerde begrijpt waar we staan, waar je moet staan en waar je vooral niet moet staan.
Ben ik niet dus leg maar uit, graag.
pi_215960359
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 18:17 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Ben ik niet dus leg maar uit, graag.
auw, met jouw post heb je bijna de theorie omver geschopt! We hadden zo gehoopt dat het hier stil bleef!

Om dat te begrijpen @Evangelion moet je toch wel een uur of 1000 in studie stoppen. Ben je daartoe bereid?
pi_215960539
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 18:35 schreef achtja het volgende:

[..]
auw, met jouw post heb je bijna de theorie omver geschopt! We hadden zo gehoopt dat het hier stil bleef!

Om dat te begrijpen @:Evangelion moet je toch wel een uur of 1000 in studie stoppen. Ben je daartoe bereid?
Ik waardeer je enthousiasme maar mag wmb wel een tandje minder. Je hebt geen 1000 uur nodig om de fundamentals van bitcoin te begrijpen. Dat is larie. En dan nog: laat mensen daarna zelf hun conclusies trekken. Het komt nu een beetje als (religieuze) zendingsdrang over en daar heeft niemand iets aan.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_215960567
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 18:50 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik waardeer je enthousiasme maar mag wmb wel een tandje minder. Je hebt geen 1000 uur nodig om de fundamentals van bitcoin te begrijpen. Dat is larie. En dan nog: laat mensen daarna zelf hun conclusies trekken. Het komt nu een beetje als (religieuze) zendingsdrang over en daar heeft niemand iets aan.
Goed, laat ze zelf maar de conclusie trekken.

Als het overkomt als (religieuze) zendingsdrang dan spijt mij dat. Zo is het niet bedoeld.. helaas kan niemand het tegendeel bewijzen en de waarheid inslikken is een vorm van zelfdestructie.
pi_215960576
indien de bitcoin niet in waarde stijgt, maak je oneindig topics aan over bitcoin.

misschien is fartcoin iets voor je?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215960601
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 18:53 schreef achtja het volgende:

[..]
Goed, laat ze zelf maar de conclusie trekken.

Als het overkomt als (religieuze) zendingsdrang dan spijt mij dat. Zo is het niet bedoeld.. helaas kan niemand het tegendeel bewijzen en de waarheid inslikken is een vorm van zelfdestructie.
Het probleem is een beetje dat wat volgens jou "de waarheid" is, dat misschien toch niet altijd is. En dat je geen 1000 uur nodig hebt om de fundamentals van bitcoin uit te leggen.
pi_215960606
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 18:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
indien de bitcoin niet in waarde stijgt, maak je oneindig topics aan over bitcoin.

misschien is fartcoin iets voor je?
Heb je de regels niet gelezen?

2. We praten niet over blockchain en niet over crypto

Fartcoin schaar ik onder crypto.
pi_215960620
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 18:58 schreef recursief het volgende:

[..]
Het probleem is een beetje dat wat volgens jou "de waarheid" is, dat misschien toch niet altijd is. En dat je geen 1000 uur nodig hebt om de fundamentals van bitcoin uit te leggen.
Daar kom je toch wel op uit als je het niet op de 'fundamentals' gooit..

Bitcoin gaat verder dan de fundamentals.. Bitcoin is een ander paradigma. En, daar heb je wel meer dan 1000 uur voor nodig om te omvatten.
pi_215960641
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 19:00 schreef achtja het volgende:

[..]
Daar kom je toch wel op uit als je het niet op de 'fundamentals' gooit..

Bitcoin gaat verder dan de fundamentals.. Bitcoin is een ander paradigma. En, daar heb je wel meer dan 1000 uur voor nodig om te omvatten.
Nee :D

En dat zeg ik als iemand die zijn eerste bitcoins ver onder de $100 kocht.

Natuurlijk zijn er btc-gerelateerde onderwerpen waar je eindeloos over kan ouwehoeren maar in de basis is het vrij simpel.
pi_215960687
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 19:04 schreef recursief het volgende:

[..]
Nee :D

En dat zeg ik als iemand die zijn eerste bitcoins ver onder de $100 kocht.

Natuurlijk zijn er btc-gerelateerde onderwerpen waar je eindeloos over kan ouwehoeren maar in de basis is het vrij simpel.
Bitcoin, de fundamentals zoals jij het zegt zijn inderdaad simpel.. dat is met veel dingen.

Het idee van economie is ook simpel.. de uitwerking echter niet.

Zet Bitcoin in de economie, wat nu gebeurt en je ziet wat er gebeurt.. Veel mensen snappen dat niet en roepen van alles van langs de rivier. Er is geen onbegrip, mensen begrijpen het gewoon niet. Daar moet je voor studeren, wat jij misschien langzaam maar zeker hebt gedaan.

Hoop dat je ze nog hebt! Chapeau.
pi_215991954
ASSer gespot.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216003253
Ik sta naast die beer die zich afvraagt of de jager er wel komt om te jagen.
En naast het konijn dat mogelijk niet verhaart.

Ik denk dat de buitenaardse beschavingen allemaal door hun IT's zijn uitgeroeid en dat pas als onze IT de mensheid zal hebben af gemaakt dat de oudere alien AI's de jonge Aardse zullen verwelkomen.

Want die hebben geen tijd voor die organische bullshit.

Waar hadden we het ook al weer over?

[ Bericht 24% gewijzigd door Horzula op 25-12-2024 22:43:35 ]
pi_216373979
als ik denk aan een donkere bos dan denk ik aan heel wat anders. als ik dat nu ga zeggen krijg ik waarschijnlijk een ban aan mijn broek
graag op anoniem
  maandag 20 januari 2025 @ 23:41:57 #15
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216374123
Als toegewijde Farter weet ik zeker: Fartcoin is dé wind in de zeilen van de crypto-revolutie! Terwijl andere coins maar wat lopen te pruttelen, laat Fartcoin zien hoe je écht gas geeft. Deze coin is niet zomaar een hype, het is een knaller die de markt compleet op z’n gat zet.
pi_216447651
De spelttheorie volgen kan ook door de ander te vernietigen, dat kun je doen door zoveel mensen duidelijk te maken dat de huidige vorm van geld een kwestie van tijd is tot het omvalt, dat is geen doemdenken dat is gewoon terug te zien bij de aantal keren dat een munt gedefault is, ja ook de gulden en de dollar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 27 januari 2025 @ 11:01:07 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_216447685
Ik snap even niet wat bitcoin met de dark forest hypothesis te maken heeft.

Wat bedoel je? Dat als je bitcoin hebt je er stil over moet zijn want anders komen andere bitcoin houders je opeten? Leg uit.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')