abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215989342
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:30 schreef rutger05 het volgende:
Het schijnt nogal confronterend en niet acceptabel te zijn voor veel mensen dat een vooraanstaand politicus sterke emoties heeft en deze niet verborgen kan houden. Dat dit als zwakte en gebrek wordt gezien is tekenend voor deze verharde maatschappij en in wezen niet gezond.
Wat mij betreft gaat het helemaal niet om het wel of niet tonen van emoties door Omtzigt. Ik begrijp nog steeds niet waarom de vraag zoveel bij hem opriep. Kennelijk heeft hij zich achter de schermen als een waanzinnige gedragen, daar mag je toch best eens op reflecteren lijkt mij. Maar dat heb ik Omtzigt niet zien doen. Zwakke vertoning.
pi_215989391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Wat mij betreft gaat het helemaal niet om het wel of niet tonen van emoties door Omtzigt. Ik begrijp nog steeds niet waarom de vraag zoveel bij hem opriep. Kennelijk heeft hij zich achter de schermen als een waanzinnige gedragen, daar mag je toch best eens op reflecteren lijkt mij. Maar dat heb ik Omtzigt niet zien doen. Zwakke vertoning.
Volgens mij heeft hij geen enkele ruimte voor zelfreflectie, want hij zou eigenlijk nog steeds thuis moeten zitten. Deze man zit weer op deze plek, en hij kiest er zelf voor maar hij zou eigenlijk thuis moeten zitten.
  Moderator dinsdag 24 december 2024 @ 21:23:31 #228
236264 crew  capricia
pi_215989412
quote:

[..]
Ik vond het ook heel bijzonder. Het leek alsof de pijn zat bij het naar buiten klappen van zijn (inmiddels) mede coalitie-genoten. Terwijl dat binnenskamers had moeten blijven. Zoiets.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215989588
quote:

[..]
Elke inhoudelijke vraag daar had al een huilbui kunnen opleveren.
En dat gemaakte lachje al die tijd ervoor vind ik nog erger.
Als je geïrriteerd bent of nog niet lekker, uit dat dan dan weten mensen waar ze aan toe zijn.
Hij gaat van neplachen naar breakdown in <1s
Vakman pur sang
pi_215989667
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 21:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vond het ook heel bijzonder. Het leek alsof de pijn zat bij het naar buiten klappen van zijn (inmiddels) mede coalitie-genoten. Terwijl dat binnenskamers had moeten blijven. Zoiets.
Klopt, dat was waarom hij opeens hoog in de emotie zat. Ik was meer benieuwd naar zelfreflectie op zijn waanzinnige gedrag.
pi_215989811
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 13:04 schreef TLC het volgende:
Ik heb spijt dat ik op hem gestemd heb, hij heeft de mentaliteit van een natte handdoek.
Zo jammer, ik had er zoveel meer van gehoopt/gedacht.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_215989867
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 22:19 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Zo jammer, ik had er zoveel meer van gehoopt/gedacht.
Dan heb je ook de mensenkennis van een pinda.
Ik zei dit al ver voordat hij een beetje verder in de peiling zat. Dat het zo zou gaan. Zoek maar terug op Fok. Tijdens de CDA periode kotste werkelijk iedereen hem al uit. Dat ligt nooit aan iedereen kan ik je vertellen!
Vakman pur sang
pi_215994679
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik zei dit al ver voordat hij een beetje verder in de peiling zat. Dat het zo zou gaan. Zoek maar terug op Fok. Tijdens de CDA periode kotste werkelijk iedereen hem al uit. Dat ligt nooit aan iedereen kan ik je vertellen!
Vooropgesteld: het is niet mij partij

Het is een man die het hart op de juiste plaats heeft zitten, en wat hij deed, deed hij goed

Een nieuwe partij was wel gedoemd om te mislukken, te snel te groot, dat is alle andere keren ook fout gegaan, en dit was wel te verwachten
pi_215995380
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Was iedereen maar zo goed idd!
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_215995726
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 10:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Vooropgesteld: het is niet mij partij

Het is een man die het hart op de juiste plaats heeft zitten, en wat hij deed, deed hij goed

Een nieuwe partij was wel gedoemd om te mislukken, te snel te groot, dat is alle andere keren ook fout gegaan, en dit was wel te verwachten
Dat klopt. Omtzigt wilde niet ineens zo groot worden en wilde ook niet in een coalitie gaan zitten. Het eerste is hem overkomen, het tweede is hem min of meer opgedrongen, als gevolg van het eerste. Ergens heeft het iets treurigs. Een weg terug is er niet, hoewel Omtzigt er misschien helemaal niet rouwig om zal zijn als bij nieuwe verkiezingen er 3 zetels overblijven.
pi_216001157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 11:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat klopt. Omtzigt wilde niet ineens zo groot worden en wilde ook niet in een coalitie gaan zitten. Het eerste is hem overkomen, het tweede is hem min of meer opgedrongen, als gevolg van het eerste. Ergens heeft het iets treurigs. Een weg terug is er niet, hoewel Omtzigt er misschien helemaal niet rouwig om zal zijn als bij nieuwe verkiezingen er 3 zetels overblijven.
Nee, hij had de kans gehad om niet zo groot te worden door zijn kieslijst klein te houden, als daar maar 5 man op stonden was zijn partij maar 5 zetels groot geweest. Hij heeft er zelf voor gekozen om zo’n grote lijst te maken en daardoor zelf verantwoordelijk voor de grote van zijn partij nu
pi_216003064
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 20:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Nee, hij had de kans gehad om niet zo groot te worden door zijn kieslijst klein te houden, als daar maar 5 man op stonden was zijn partij maar 5 zetels groot geweest.
Geen enkele partij doet dat. Lijkt mij een vreemde zet, zoiets.
pi_216003341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Geen enkele partij doet dat. Lijkt mij een vreemde zet, zoiets.
Erg realistisch zijn dat soort opties inderdaad niet (heb maar meedoen in een beperkt aantal kiesdistricten ook voorbij zien komen). Meedoen is eigenlijk altijd volledig meedoen.
Achteraf had hij daarom misschien beter een rondje kunnen overslaan om in alle rust zijn partij op te bouwen.
  woensdag 25 december 2024 @ 23:23:38 #239
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_216004269
Wiegel heeft ook een keer voor de camera gehuild. Dat heeft hem extra stemmen opgeleverd. Was wel een compleet andere situatie.
https://www.trouw.nl/nieu(...)ps://www.google.com/
Non possumus non loqui
  maandag 30 december 2024 @ 20:54:55 #240
503174 CofyFerkeert
Professioneel Koffieleut
pi_216103063
Die gozer kan beter achter de geraniums gaan zitten
  Forum Admin maandag 30 december 2024 @ 21:25:39 #241
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216104205
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef CofyFerkeert het volgende:
Die gozer kan beter achter de geraniums gaan zitten
Ik heb ook liever politici die keihard vanuit de onderbuik dingen brullen die niet kloppen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 30 december 2024 @ 21:27:35 #242
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216104304
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb ook liever politici die keihard vanuit de onderbuik dingen brullen die niet kloppen.
Bij de volgende verkiezingen heb je weer de mogelijkheid. Timmerfrans en zijn linkse kliek maken dit land en de mensheid kapot :+
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Forum Admin maandag 30 december 2024 @ 21:29:22 #243
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216104394
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Bij de volgende verkiezingen heb je weer de mogelijkheid. Timmerfrans en zijn linkse kliek maken dit land en de mensheid kapot :+
Deed ie dat dan vanuit Brussel? ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 30 december 2024 @ 21:34:43 #244
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216104621
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Deed ie dat dan vanuit Brussel? ;)
Zeker. Brussel is één grote linkse kliek die het de Nederlander onmogelijk maakt om zijn of haar tradities en eer in stand te houden. Het is ook een groot complot dat hij een samenwerking tussen 2 linkse partijen, die verhoudingsgewijs nog best ver van elkaar af stonden, moest gaan leiden. Europa maakt ons kapot, dus een Nexit is het antwoord. Als we verdeeld zijn hoeft niemand ons meer te verdelen ;)
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216129531
Het laat vooral zien wat voor een op sensatiebeluste kutvent Rick Nieman(d) is. :r
Aan het typen...
pi_216148063
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2024 23:23 schreef Knip het volgende:
Wiegel heeft ook een keer voor de camera gehuild. Dat heeft hem extra stemmen opgeleverd. Was wel een compleet andere situatie.
https://www.trouw.nl/nieu(...)ps://www.google.com/
Dit is ook een goed stuk in Trouw over het interview.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')