Wat mij betreft gaat het helemaal niet om het wel of niet tonen van emoties door Omtzigt. Ik begrijp nog steeds niet waarom de vraag zoveel bij hem opriep. Kennelijk heeft hij zich achter de schermen als een waanzinnige gedragen, daar mag je toch best eens op reflecteren lijkt mij. Maar dat heb ik Omtzigt niet zien doen. Zwakke vertoning.quote:Op maandag 23 december 2024 21:30 schreef rutger05 het volgende:
Het schijnt nogal confronterend en niet acceptabel te zijn voor veel mensen dat een vooraanstaand politicus sterke emoties heeft en deze niet verborgen kan houden. Dat dit als zwakte en gebrek wordt gezien is tekenend voor deze verharde maatschappij en in wezen niet gezond.
Volgens mij heeft hij geen enkele ruimte voor zelfreflectie, want hij zou eigenlijk nog steeds thuis moeten zitten. Deze man zit weer op deze plek, en hij kiest er zelf voor maar hij zou eigenlijk thuis moeten zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat het helemaal niet om het wel of niet tonen van emoties door Omtzigt. Ik begrijp nog steeds niet waarom de vraag zoveel bij hem opriep. Kennelijk heeft hij zich achter de schermen als een waanzinnige gedragen, daar mag je toch best eens op reflecteren lijkt mij. Maar dat heb ik Omtzigt niet zien doen. Zwakke vertoning.
Ik vond het ook heel bijzonder. Het leek alsof de pijn zat bij het naar buiten klappen van zijn (inmiddels) mede coalitie-genoten. Terwijl dat binnenskamers had moeten blijven. Zoiets.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat het helemaal niet om het wel of niet tonen van emoties door Omtzigt. Ik begrijp nog steeds niet waarom de vraag zoveel bij hem opriep. Kennelijk heeft hij zich achter de schermen als een waanzinnige gedragen, daar mag je toch best eens op reflecteren lijkt mij. Maar dat heb ik Omtzigt niet zien doen. Zwakke vertoning.
Elke inhoudelijke vraag daar had al een huilbui kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt, dat was waarom hij opeens hoog in de emotie zat. Ik was meer benieuwd naar zelfreflectie op zijn waanzinnige gedrag.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel bijzonder. Het leek alsof de pijn zat bij het naar buiten klappen van zijn (inmiddels) mede coalitie-genoten. Terwijl dat binnenskamers had moeten blijven. Zoiets.
Zo jammer, ik had er zoveel meer van gehoopt/gedacht.quote:Op zondag 22 december 2024 13:04 schreef TLC het volgende:
Ik heb spijt dat ik op hem gestemd heb, hij heeft de mentaliteit van een natte handdoek.
Dan heb je ook de mensenkennis van een pinda.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo jammer, ik had er zoveel meer van gehoopt/gedacht.
Vooropgesteld: het is niet mij partijquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je ook de mensenkennis van een pinda.
Ik zei dit al ver voordat hij een beetje verder in de peiling zat. Dat het zo zou gaan. Zoek maar terug op Fok. Tijdens de CDA periode kotste werkelijk iedereen hem al uit. Dat ligt nooit aan iedereen kan ik je vertellen!
Was iedereen maar zo goed idd!quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je ook de mensenkennis van een pinda.
Ik zei dit al ver voordat hij een beetje verder in de peiling zat. Dat het zo zou gaan. Zoek maar terug op Fok. Tijdens de CDA periode kotste werkelijk iedereen hem al uit. Dat ligt nooit aan iedereen kan ik je vertellen!
Dat klopt. Omtzigt wilde niet ineens zo groot worden en wilde ook niet in een coalitie gaan zitten. Het eerste is hem overkomen, het tweede is hem min of meer opgedrongen, als gevolg van het eerste. Ergens heeft het iets treurigs. Een weg terug is er niet, hoewel Omtzigt er misschien helemaal niet rouwig om zal zijn als bij nieuwe verkiezingen er 3 zetels overblijven.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Vooropgesteld: het is niet mij partij
Het is een man die het hart op de juiste plaats heeft zitten, en wat hij deed, deed hij goed
Een nieuwe partij was wel gedoemd om te mislukken, te snel te groot, dat is alle andere keren ook fout gegaan, en dit was wel te verwachten
Nee, hij had de kans gehad om niet zo groot te worden door zijn kieslijst klein te houden, als daar maar 5 man op stonden was zijn partij maar 5 zetels groot geweest. Hij heeft er zelf voor gekozen om zo’n grote lijst te maken en daardoor zelf verantwoordelijk voor de grote van zijn partij nuquote:Op woensdag 25 december 2024 11:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt. Omtzigt wilde niet ineens zo groot worden en wilde ook niet in een coalitie gaan zitten. Het eerste is hem overkomen, het tweede is hem min of meer opgedrongen, als gevolg van het eerste. Ergens heeft het iets treurigs. Een weg terug is er niet, hoewel Omtzigt er misschien helemaal niet rouwig om zal zijn als bij nieuwe verkiezingen er 3 zetels overblijven.
Geen enkele partij doet dat. Lijkt mij een vreemde zet, zoiets.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee, hij had de kans gehad om niet zo groot te worden door zijn kieslijst klein te houden, als daar maar 5 man op stonden was zijn partij maar 5 zetels groot geweest.
Erg realistisch zijn dat soort opties inderdaad niet (heb maar meedoen in een beperkt aantal kiesdistricten ook voorbij zien komen). Meedoen is eigenlijk altijd volledig meedoen.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen enkele partij doet dat. Lijkt mij een vreemde zet, zoiets.
Ik heb ook liever politici die keihard vanuit de onderbuik dingen brullen die niet kloppen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef CofyFerkeert het volgende:
Die gozer kan beter achter de geraniums gaan zitten
Bij de volgende verkiezingen heb je weer de mogelijkheid. Timmerfrans en zijn linkse kliek maken dit land en de mensheid kapotquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb ook liever politici die keihard vanuit de onderbuik dingen brullen die niet kloppen.
Deed ie dat dan vanuit Brussel?quote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bij de volgende verkiezingen heb je weer de mogelijkheid. Timmerfrans en zijn linkse kliek maken dit land en de mensheid kapot
Zeker. Brussel is één grote linkse kliek die het de Nederlander onmogelijk maakt om zijn of haar tradities en eer in stand te houden. Het is ook een groot complot dat hij een samenwerking tussen 2 linkse partijen, die verhoudingsgewijs nog best ver van elkaar af stonden, moest gaan leiden. Europa maakt ons kapot, dus een Nexit is het antwoord. Als we verdeeld zijn hoeft niemand ons meer te verdelenquote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Deed ie dat dan vanuit Brussel?
Dit is ook een goed stuk in Trouw over het interview.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:23 schreef Knip het volgende:
Wiegel heeft ook een keer voor de camera gehuild. Dat heeft hem extra stemmen opgeleverd. Was wel een compleet andere situatie.
https://www.trouw.nl/nieu(...)ps://www.google.com/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |