abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215954768
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ver-emotionele-buien

quote:
NSC-leider Pieter Omtzigt raakte zichtbaar geraakt tijdens een interview in WNL op Zondag. Het interview werd daarna tijdelijk stilgelegd. Aanleiding was een vraag van presentator Rick Nieman over de begrotingsonderhandelingen in augustus, waarover coalitieleiders zeiden dat Omtzigt destijds zeer emotioneel werd.

Het gesprek met WNL vond plaats op een locatie in Twente en nam halverwege een bijzondere wending. Gespreksonderwerp was op dat moment de begrotingsonderhandelingen van augustus, die tot diep in de nacht duurden. Omtzigt, die een maand later thuis kwam te zitten met burn-outklachten, was volgens de andere onderhandelaars die nacht zeer emotioneel.

Dat die informatie op straat kwam te liggen noemt Omtzigt in gesprek met WNL 'bijzonder'. Een understatement, wierp presentator Rick Nieman hem toe. Als hij doorvraagt, raakt Omtzigt overmand door emoties. Hij vraagt het gesprek daarop stil te liggen. Omtzigt zit wat voorovergebogen op zijn stoel en besluit uiteindelijk even weg te lopen.
pi_215954798
pi_215954809
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 12:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ongeschikt
Ja of pieter is zo begaan en menselijk dat dit laat zien hoe door en door verrot de haagse politiek is.
pi_215954812
Sneeuwvlokje.
pi_215954819
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ja of pieter is zo begaan en menselijk dat dit laat zien hoe door en door verrot de haagse politiek is.
Of allebei.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 december 2024 @ 12:42:10 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215954822
quote:
Zeer geschikt.
Liever dit dan een sociopaat zoals Rutte die alles blijft weg lachen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215954865
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef 111210 het volgende:

[..]
Door in een hoekje te gaan zitten huilen als het even te moeilijk word, een ander je scheef aankijkt of je een lastige vraag krijgt kun je geen land besturen
pi_215955066
Ik heb spijt dat ik op hem gestemd heb, hij heeft de mentaliteit van een natte handdoek.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215955067
Je kan dit land toch niet besturen als je om ieder wissewasje in een burnout schiet.

Deze gozer moet een keer bij zichzelf nagaan of dit wat is voor hem. Wordt lekker busschauffeur ofzo.
pi_215955110
Wow een politici die emoties heeft en ze ook kan tonen.

Nee, dan hebben we liever een psychopaat die de boel bij elkaar liegt en schandaal na schandaal weglacht.

Manmanman :N
Twiddel
pi_215955117
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2024 12:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zeer geschikt.
Liever dit dan een sociopaat zoals Rutte die alles blijft weg lachen.
Je bent de toevoeging 'on' vergeten.
Zeer ongeschikt.

Omtzigt is emotioneel niet in orde. Emotioneel compleet van het pad af en heeft totaal geen plan.

Rutte was een super goede regeerde met hele goede plannen.
Alles weglachen? Rutte was zeer meelevend, maar ging ook niet bij elk gejank mee janken. Dat slaat ook nergens op.
pi_215955127
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 13:09 schreef summer2bird het volgende:
Wow een politici die emoties heeft en ze ook kan tonen.

Nee, dan hebben we liever een psychopaat die de boel bij elkaar liegt en schandaal na schandaal weglacht.

Manmanman :N
Wat een onzin :')

Een politici die meelevend is en heel goed kan regeren (Rutte bv).

Of een politici die geen flauw idee heeft wat hij doet en emotioneel compleet onstabiel is en nog in een burnout raakt als een vallend boom blad hem raakt.
  zondag 22 december 2024 @ 13:14:00 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215955147
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 13:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Je bent de toevoeging 'on' vergeten.
Zeer ongeschikt.

Omtzigt is emotioneel niet in orde. Emotioneel compleet van het pad af en heeft totaal geen plan.

Alles weglachen? Rutte was zeer meelevend, maar ging ook niet bij elk gejank mee janken. Dat slaat ook nergens op.
Rutte had geen plannen, en totaal geen visie. Het enige wat hij deed waren problemen vooruit schuiven en leefde van schandaal naar schandaal. Die meelevendheid was voor de buhne.

Je kunt als je emotioneel bent ook prima regeren. Even een time out om alles er uit te laten, en daarna weer doorgaan met werk.
pi_215955164
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 13:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Rutte had geen plannen, en totaal geen visie. Het enige wat hij deed waren problemen vooruit schuiven en leefde van schandaal naar schandaal. Die meelevendheid was voor de buhne.

Je kunt als je emotioneel bent ook prima regeren. Even een time out om alles er uit te laten, en daarna weer doorgaan met werk.
De NSC is echter gebaat bij een stabiele leider die niet elk half jaar 2 maanden in een burn-out thuis zit “om alles er uit te laten”.

Die Omtzigt is geen leider, moet gewoon lekker op de inhoud gaan zitten zoals vroeger en de partijmanagement over laten aan capabele mensen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2024 13:16:50 ]
pi_215955184
Snap niet dat ie zelf niet het besef heeft dat dit niet de goede weg voor hem is. Ze gaan hem alleen nog meer kapot maken als je je zo gedraagt, het zijn net haaien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215955195
quote:
Had Rutte wel goed gezien weten we nu.
  zondag 22 december 2024 @ 13:19:24 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215955215
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 13:17 schreef Discombobulate het volgende:
Snap niet dat ie zelf niet het besef heeft dat dit niet de goede weg voor hem is. Ze gaan hem alleen nog meer kapot maken als je je zo gedraagt, het zijn net haaien.
Het is een grote slangenkuil waar hij in zit.
Het siert hem alleen maar dat hij laat zien dat het zo niet hoeft te zijn.
pi_215955223
Pietertje heeft een donkere snoezel kamer nodig met allemaal zitzakken en zachte kussens.
Voor als hij weer overprikkeld is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215955243
Vooral slecht dat hij blijkbaar niet voorbereid was op een logische vraag.
pi_215955249
Ik zie nu pas dat die Rick Nieman getrouwd is met Sacha de Boer :o
Dit is geil ! @de_boswachter

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyaenidae op 22-12-2024 13:27:05 ]
pindazakje
pi_215955250
Is er een keer een politicus die absolute macht niet bovenaan zijn bucketlist heeft staan, branden we 'm gewoon af. Want je moet blijkbaar een narcist en psychopaat zijn (en dit goed kunnen verbergen) om goed te kunnen functioneren in de politiek.
Echte elektricins gebruiken geen jokari.
pi_215955295
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 13:21 schreef Ridocar het volgende:
Is er een keer een politicus die absolute macht niet bovenaan zijn bucketlist heeft staan, branden we 'm gewoon af. Want je moet blijkbaar een narcist en psychopaat zijn (en dit goed kunnen verbergen) om goed te kunnen functioneren in de politiek.
Ik zie niemand hem afbranden, ik zie mensen vooral constateren dat het niet gezond voor hem is, dit klimaat. En dan mag je van alles vinden van dat klimaat, feit blijft dat dat voorlopig niet gaat veranderen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 22 december 2024 @ 13:26:39 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215955343
Ik begin serieus het idee te krijgen dat ik mijn stem aan de verkeerde partij heb gegeven.
Een leider die het niet aan kan, een tweede in command die het al helemaal niet aan kan.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_215955362
quote:
Op verzoek van de fractieleider was het interview vooraf opgenomen "vanwege zijn gesteldheid".
Maar het hele moment is alsnog naar buiten gebracht nu, dus wat is het verschil?
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zondag 22 december 2024 @ 13:28:37 #26
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_215955371
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 13:21 schreef Ridocar het volgende:
Je moet keihard zijn, wil je de Haagse politiek overleven. Omtzigt is eigenlijk te menselijk.
:')
pi_215955377
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 13:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het is een grote slangenkuil waar hij in zit.
Het siert hem alleen maar dat hij laat zien dat het zo niet hoeft te zijn.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Koel en donker bewaren
pi_215955379
Fijn dat VVD-TVWNL dit zo subtiel naar buiten brengt. Blijkbaar wordt NSC nog steeds als bedreiging gezien.
Aan de andere kant, dat 'functie elders' was wellicht niet zo ver gezocht.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_215955380
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
Ik begin serieus het idee te krijgen dat ik mijn stem aan de verkeerde partij heb gegeven.
Een leider die het niet aan kan, een tweede in command die het al helemaal niet aan kan.
Hoog LPF gehalte wel op moment met de NSC.
pi_215955430
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 13:10 schreef bianconeri het volgende:

Sarcasme modus mag nu uit...
:')
pi_215955587
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 13:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ah ja, vandaar dat Rutte zo veel plannen kon uitvoeren en Nederland zo ver vooruit wist te brengen.

Emoties sure dat kan, maar niet zoals Omtzigt. Omtzigt gaat van burnout na burnout en je hoeft maar naar hem te kijken en hij krijgt een jankbui.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')